waar ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:42 schreef Sebasser het volgende:
een kutuser vrijwel alleen bekend in NB
Nee he komt hij weer aanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:40 schreef Sebasser het volgende:
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
De laatbloeiende planten zijn van belang voor veel insecten en met name vlinders. In goede vlinderjaren zitten de planten vol met vlinders die de buik voor het invallen van de winter nog vol zuigen. Ze zijn vaak goed te zien omdat ze vaker in het zonnetje gaan zitten om op te warmen. Trekvlinders zoals de atalanta worden op najaarsbloeiers ook veel gezien.quote:
NBquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:45 schreef Sebasser het volgende:
[NB #31]Ja hoor! Ik wil MP-en!
Is bijv 1 topic..
Ik zal je nooit verlatenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:51 schreef Sebasser het volgende:
jij hebt me verlaten.
quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:40 schreef Sebasser het volgende:
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:39 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
![]()
Naam: Yori
Leeftijd : 16
schoenmaat : 41
Opleiding : Spw
Werk : vakkenvullen
vrijgezel : ja
Daarom ben jij niet populairquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:55 schreef Sebasser het volgende:
beter een pedo topic.
Chocolade is een middel dat diverse stoffen bevat die een bewezen effect op de hersenen hebben zoals de neurotransmitters β-fenylethylamine, dopamine, serotonine en endorfine[2], de stoffen caffeïne, theobromine en anandamine, een stof die verwant is aan THC, de effectieve component van cannabis.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Chocolade is een middel dat diverse stoffen bevat die een bewezen effect op de hersenen hebben zoals de neurotransmitters β-fenylethylamine, dopamine, serotonine en endorfine[2], de stoffen caffeïne, theobromine en anandamine, een stof die verwant is aan THC, de effectieve component van cannabis.
Die snap ik nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Chocolade is een middel dat diverse stoffen bevat die een bewezen effect op de hersenen hebben zoals de neurotransmitters β-fenylethylamine, dopamine, serotonine en endorfine[2], de stoffen caffeïne, theobromine en anandamine, een stof die verwant is aan THC, de effectieve component van cannabis.
Onze kat heet ook Koosquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:19 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik zal me ook eens voorstellen!
Naam van me buurman: Koos
Hoi![]()
en dat is onze katquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:25 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Kan niet, er kan maar 1 koos zijn![]()
Neequote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:28 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Achternaam van de buurman is De Graaf
Die van jou kat lekker niet!![]()
hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |