Hyves is voor paupers.. 't zegt ook wat over jou.. dat je ex-en hyves hebben.. alhoewel, misschien hopelijk is 't daarom je ex..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:22 schreef CecilBDemented het volgende:
hyves is handig man.
anoniem even spieken hoe het met je exxen gaat foto's erbij
kun je zien hoe lelijk of knap ze geworden zijn.
quote:* Isdatzo betwijfeld dat
en WAYN .. Where Are You Now?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:53 schreef Eririn het volgende:
Ik krijg net ook weer mail van die stakkers![]()
En O'Box![]()
![]()
Zo, definitief verwijderdquote:Flitsen er beelden voorbij van je krabbels, flarden van hyves, schimmen van vrienden?
Het is nog niet te laat! Pas als je klikt op de link in de email die we je net stuurden is je verwijdering definitief!
ik hoop dat de makers van hyves een chronische en pijnlijke ziekte krijgenquote:Zit jij al bij Hyves?
Klik hier om de uitnodiging te accepteren, het duurt maar 60 seconden!
http://www.hyves.nl/fr.php?inv=20451557&s=OyM8
Hyves is het nieuwe, snel groeiende vriendennetwerk:
Vrienden: Bekijk de nieuwste foto's & video's, blogs, advertenties & tips van je vrienden
Groepen: Makkelijk SMSen, foto's & video's delen en meer, met bijv. je studentenvereniging of voetbalteam
Netwerk: Wie zijn de vrienden van je vrienden?
Hyves in de media:
E-mail voorbij: Nederlandse netwerk-website Hyves is een groot succes...
Bijenkorf vol vrienden...Raymond Spanjar, medeoprichter van ontmoetingsplaats op internet Hyves.nl, heeft er in vijf maanden tijd honderdduizend 'vrienden' bij...
'Hyves wil naar een miljoen!'. Bijna een half jaar na de start heeft het online vriendennetwerk 130.000 gebruikers. Nu de website beschikbaar is in vijf talen hoopt Hyves te groeien naar een miljoen...
"Je netwerk groeit met de tijd, want jouw vrienden nodigen zelf natuurlijk ook weer vrienden uit, en wie weet wie je zo nog tegenkomt?"
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:59 schreef jwstoop het volgende:
Die hebben al last van een chronisch te kleine portemonnee door het succes van de dienst
die heb je niet in je hyves staan, maar die lui kan je opzoekenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hyves is voor paupers.. 't zegt ook wat over jou.. dat je ex-en hyves hebben.. alhoewel, misschien hopelijk is 't daarom je ex..
[..]
kutspoiler werkt niet zoals ie moet![]()
nee duhquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:20 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
die heb je niet in je hyves staan, maar die lui kan je opzoeken
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
nee duh![]()
ik ben ook niet op m'n achterhoofd gevallen
en ja, laat die bijdehandte opmerkingen maar voor je![]()
* Isdatzo mompelt iets over meelopersquote:Op zondag 23 juli 2006 01:10 schreef Danny_Ramone het volgende:
Tis maar goed dat TS een hekel heeft aan hyves. Het is immers een site voor populaire en boeiende personen !!
ongelofelijk jaquote:Op zondag 23 juli 2006 01:51 schreef VrijeVal het volgende:
heb 256 vriendjes.. ben ik nu stoer?? heh
quote:Op zondag 23 juli 2006 01:10 schreef Danny_Ramone het volgende:
Tis maar goed dat TS een hekel heeft aan hyves. Het is immers een site voor populaire en boeiende personen !!
Die loopt idd binnen.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:29 schreef Natalie het volgende:
Ik snap die hele hyves hype ook niet, maar ik wou dat ik het verzonnen had. Die gast is nu vast hartstikke rijk.
ow... nu word ik natuurlijk weer persoonlijk aangevallen... ach ja... daar sta ik toch bovenquote:Op zondag 23 juli 2006 14:36 schreef Lisanne__tje het volgende:
hyves is top en iedereen die zegt dat dat niet zo is, is een loser![]()
Wrijf het er maar in, eikel!quote:Van: Raymond Spanjar <geenantwoord@hyves.nl>
Aan: ***@hotmail.com
Ik surfde net langs je hyve en zag dat je nog niet heul veel vrienden hebt.
Daarom juist! Ik wil ze niet doodspammen! Ik wil niet dat zij ten prooi vallen aan jouw onbedwingbare drang om mensen te kwetsen! Bruut!quote:Daarom een tip: kijk hier wie van je Hotmail, Yahoo, Gmail of Outlook adresboek al lid is en voeg ze toe als vriend op Hyves! En accepteer gelijk je uitstaande uitnodigingen.
Wie? Wil je soms zeggen dat ik in één adem genoemd moet worden met een stel onbekende springende en zwaaiende plaatjesdraaiers en een minister-president die al in zijn broek plast als zijn cavia ontsnapt is??quote:Anders zouden hyvers als JP Balkenende en dj's Erick E en Barry Paf er ook niet zoveel op zitten. Een rijtje waarin jij trouwens niet misstaat!
commercie denk ikquote:Op zondag 23 juli 2006 16:26 schreef Croupouque het volgende:
Sinds ik me voor de grap een keer bij Hyves heb aangemeld word ik continu beledigd door de oprichter, Raymond Spanjar, door middel van denigrerende mailtjes die ik van hem ontvang. Een voorbeeldje van deze week:
[..]
Wrijf het er maar in, eikel!
[..]
Daarom juist! Ik wil ze niet doodspammen! Ik wil niet dat zij ten prooi vallen aan jouw onbedwingbare drang om mensen te kwetsen! Bruut!
[..]
Wie? Wil je soms zeggen dat ik in één adem genoemd moet worden met een stel onbekende springende en zwaaiende plaatjesdraaiers en een minister-president die al in zijn broek plast als zijn cavia ontsnapt is??
Wat is dit voor zieke grap?
quote:Op zondag 23 juli 2006 16:26 schreef Croupouque het volgende:
Sinds ik me voor de grap een keer bij Hyves heb aangemeld word ik continu beledigd door de oprichter, Raymond Spanjar, door middel van denigrerende mailtjes die ik van hem ontvang. Een voorbeeldje van deze week:
[..]
Wrijf het er maar in, eikel!
[..]
Daarom juist! Ik wil ze niet doodspammen! Ik wil niet dat zij ten prooi vallen aan jouw onbedwingbare drang om mensen te kwetsen! Bruut!
[..]
Wie? Wil je soms zeggen dat ik in één adem genoemd moet worden met een stel onbekende springende en zwaaiende plaatjesdraaiers en een minister-president die al in zijn broek plast als zijn cavia ontsnapt is??
Wat is dit voor zieke grap?
Ik hoop dat je de ironie van je opmerking inziet.. maar dat zal wel nietquote:Op zondag 23 juli 2006 14:36 schreef Lisanne__tje het volgende:
hyves is top en iedereen die zegt dat dat niet zo is, is een loser
ow... nu word ik natuurlijk weer persoonlijk aangevallen... ach ja... daar sta ik toch boven
Ja en dan ben ik 1 van die <tig> miljoen accounts waarmee ze reclame makenquote:Op maandag 24 juli 2006 10:32 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de ironie van je opmerking inziet.. maar dat zal wel niet
en TS: maak gewoon hyves account aan, zonder naam, zonder foto.. klaar toch?
nee... ik ken jullie langer dan vandaag bedoelde ik daarmee te zeggen... maar dat was dus niet doorgedrongenquote:Op maandag 24 juli 2006 10:32 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de ironie van je opmerking inziet.. maar dat zal wel niet
en TS: maak gewoon hyves account aan, zonder naam, zonder foto.. klaar toch?
nee net alsof myspace niet zuigtquote:Op maandag 24 juli 2006 23:12 schreef Honky het volgende:
Hyves is een hele zielige en slome ripp-off van Myspace.
Goed, dan leg ik het even uit..quote:Op maandag 24 juli 2006 22:52 schreef Lisanne__tje het volgende:
nee... ik ken jullie langer dan vandaag bedoelde ik daarmee te zeggen... maar dat was dus niet doorgedrongen
jij hebt zeker niet 't hele topic doorgelezen hèquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:04 schreef jogy het volgende:
Gewoon aanmelden en alle waarschuwingen uitzetten. klaar.
Het is en blijft de ideale oplossing.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
jij hebt zeker niet 't hele topic doorgelezen hèIk heb al uitgelegd waarom ik dat niet doe
![]()
Ga je schamen![]()
![]()
paar invites? Ik heb er ondertussen 100+ (letterlijk)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Ach, die paar invites etc....
Ik vind het wel grappig, hoop oude bekenden teruggevonden enz.
*verkapte ik ben populair post*.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
paar invites? Ik heb er ondertussen 100+ (letterlijk)![]()
ik zeg niets...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:13 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Goed, dan leg ik het even uit..
iro·nie (de ~ (v.))
1 spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen
Eerst maak je zelf min of meer een persoonlijk aanval "iedereen die hyves niet top vindt is een loser" maar vervolgens zeg je "nu word ik natuurlijk persoonlijk aangevallen, ach, daar sta ik boven" je staat er dus helemaal niet boven, want je maakt je er zelf schuldig aandat is dus onbedoeld erg ironisch..
class dismissed..
Ik vind Hyves flut en ik vind mezelf geen loser.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:36 schreef Lisanne__tje het volgende:
hyves is top en iedereen die zegt dat dat niet zo is, is een loser![]()
yup hier ookquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind Hyves flut en ik vind mezelf geen loser.![]()
Dat zijn vrienden van vriendenquote:Op zondag 23 juli 2006 01:51 schreef VrijeVal het volgende:
heb 256 vriendjes.. ben ik nu stoer?? heh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |