had ik gedaan maar 'T WERKT NIETquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:47 schreef kyraaa het volgende:
heb hem in mn map ongewenste post gegooid...
word vanzelf wel es leeggegooid...
hyves![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
heulegaar is een goed woord
en hyves is voor paupers
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=helegaarquote:U hebt gezocht op helegaar:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=heulegaarquote:U hebt gezocht op heulegaar:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Die ' :-D ' doet het hem.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:02 schreef Eririn het volgende:
[afbeelding]
![]()
Dit had ik veel eerder moeten doen.![]()
welke dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:18 schreef whizzer2250 het volgende:
offfffff..... 1000 maal terug sturenIs zo'n leuk proggie voor gemaakt die werkt met outlook express
Werkt grandioos !
Waar zit die optie om een profiel definitief te verwijderen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:02 schreef Eririn het volgende:
[afbeelding]
![]()
Dit had ik veel eerder moeten doen.![]()
Niet zonder msn kunnen is echt zieligquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:17 schreef H-blast het volgende:
Ik vind Hyves anders best okeee! ik kan niet meer zonder, net zoals met msn.![]()
ja daar zijn helpdesks enzo toch voor? Anders hebben die mensen geen werk meer enzooquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niet zonder msn kunnen is echt zielig
Jij bent zeker ook zo'n josti die gelijk mensen gaat bellen als msn kapot lijkt?
zo van:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:22 schreef H-blast het volgende:
[..]
ja daar zijn helpdesks enzo toch voor? Anders hebben die mensen geen werk meer enzoo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |