Het was vorige week, maar ik was vergeten een topic te openen maar kwam mijn filmpje/geluidsopname nogmaals tegenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:40 schreef power_bram het volgende:
Was dat in de trein van Utrecht naar Arnhem van 17:20?
Ja, een echte meezingerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:44 schreef Sadar het volgende:
En die deden: ZI-ZA-ZO![]()
Ondanks al mijn basisschool ervaring ken ik dit nummer niet. Maar gelukkig heb je het vrij snel onder de knie
Ik filmde meer voor het geluid zegmaarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:48 schreef AlwaysConnected het volgende:
volgende keer wel ff beter filmen
dit was niet veel soeps
Zi Za Zoo
ohwquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik filmde meer voor het geluid zegmaar
Dat laatste klinkt nog als een.. ehh... complimentquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:56 schreef Nawien het volgende:
Ik had veel verwacht van het filmpje, maar damnjij bent eg een 3e rangscameraman.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:57 schreef stribe het volgende:
En dan zit je daar in de trein, en dan denk je er kijkt iets naar me, dan kijk je op, kijken er zo'n paar van die kinderogen naar je. Je hoopt bij jezelf als ie nou maar niets vraagt, vervolgens kijk je naar de moeder of juf, die straalt helemaal uit d'r ogen en ze nodig je met je blik uit om iets tegen dat kind te zeggen of te lachen. Ben je net lekker muziek aan het luisten vervolgens komt dat kind stapje voor stapje dichterbij, met elke stapje ga chagrijniger naar dat iets kijken, in de hoop dat het zich omdraait en jou rustig naar je muziek laat luisteren. En vervolgens slaat het je op je knie en rent het lachend weg en gaat het achter zo'n stoeltje schuilen en lachen en maar contact blijven zoeken.
Gelukkig deden ze dat niet. Ik was niet in zon bui namelijk, door dat kuttentamen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:57 schreef stribe het volgende:
Dit soort moeders, kinderen en juffen zijn de ergste in hun soort. Vooral dat blije meezingen.
En dan zit je daar in de trein, en dan denk je er kijkt iets naar me, dan kijk je op, kijken er zo'n paar van die kinderogen naar je. Je hoopt bij jezelf als ie nou maar niets vraagt, vervolgens kijk je naar de moeder of juf, die straalt helemaal uit d'r ogen en ze nodig je met je blik uit om iets tegen dat kind te zeggen of te lachen. Ben je net lekker muziek aan het luisteren vervolgens komt dat kind stapje voor stapje dichterbij, met elke stapje ga chagrijniger naar dat iets kijken, in de hoop dat het zich omdraait en jou rustig naar je muziek laat luisteren. En vervolgens slaat het je op je knie en rent het lachend weg en gaat het achter zo'n stoeltje schuilen en lachen en maar contact blijven zoeken.
Zit je niets vermoedend in de trein word je haast nog verplicht om als kinderopvang te fungeren![]()
![]()
zoiets bedoel je?
Mijn camera heeft geen optie om geluid op te nemenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:56 schreef Nawien het volgende:
Ik had veel verwacht van het filmpje, maar damnjij bent eg een 3e rangscameraman.
Ik bedoel, waarom neem je beeld op, als er tog nix boeiends te zien valt. Neem dan gewoon alleen het geluid op. Ga je wel gewoon filmen, dan neem je ook goed op, dus beeld en geluid. Nee dit is een kutfilmpje![]()
Wel balen trouwens want het klinkt heel irritant
Het was 1 treinstel, VOL met kutkinderenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:55 schreef Allan24 het volgende:
Je kunt ook ergens anders gaan zitten.
Dus jij verwijt je telefoon dat jij een kutfilmpje hebt gemaakt omdat je geen geluid kan opnemen met diezelfde telefoon?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mijn camera heeft geen optie om geluid op te nemen![]()
Het is ook nooit goed bij sommige mensen die met de trein reizen (vertragingen,diefstal,bedreiging)quote:
Het is een digitale camera.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:02 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dus jij verwijt je telefoon dat jij een kutfilmpje hebt gemaakt omdat je geen geluid kan opnemen met diezelfde telefoon?![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:04 schreef Asskicker14 het volgende:
De treintje ging rijden van Zwolle naar Dalfsen en achter al die raampjes daar slapen zoveel kindertjes en die deden zo, die deden zo, achter al die raampjes, en die deden zo en die deden zo. ZI ZA ZO .![]()
Ok duidelijk. In dat geval, kut van die koters. zeker met die warmtequote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het is een digitale camera.
En ik verwijt niets, ik heb alleen een filmpje van niets gemaakt om t geluid op te kunnen nemen
Heerlijk lijkt me datquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:14 schreef Nyx96 het volgende:
Mijn zaadleiders zijn door dat filmpje totaal verschrompeld. Weg vruchtbaarheid
Als ik jou was, zou ik brandweerman worden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:21 schreef __Saviour__ het volgende:
een tip: ga niet voor een carriere als cameraman.
in kuttopics lees ik nooit de eerdere reacties, dus vandaar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik brandweerman worden.
spuit11
Maar hij brengt het heel subtiel, en niet zo bot als mijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik brandweerman worden.
spuit11
En beide manieren doen me nietsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:27 schreef Nawien het volgende:
[..]
Maar hij brengt het heel subtiel, en niet zo bot als mij![]()
Ik leef nog steedsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:37 schreef Fetai het volgende:
Haha wat een leven moet jij gehad hebben...![]()
Bedankt voor het begripquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:04 schreef TJDoornbos het volgende:
kinderen in de trein moet verplicht hun bek houden en vastgebonden worden, stelletje eikels je kan niet eens rustig lezen
Ik heb er helaas zelf ook vaak last van, maar dan in de Rotterdamse metro als groep 3 ofzo naar schoolzwemmen gaat per metro........ik moest gvd dat stuk vroegah lopenquote:
Het is KONTJE KAAL hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:24 schreef MUUS het volgende:
WE ZIJN ER BIIIIIIIIJNA, WE ZIJN ER BIJNA,
MAAR NOG NIET HELEMAAL
KOPPIE KAAL!
WE ZIIIIIJN ER BIIIIIJNA, WE ZIJN ER BIJNA,
MAAR NOG NIET HELEMAAL
KOPPIE KAAL!
Hier niet.quote:
mensen met stront in hun ogen horen niet achter een computerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:32 schreef Slappy het volgende:
Pedo stiekem filmpjes maken van kleine kinderen maken
ja dus???????quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:37 schreef kikoooooo het volgende:
Gvd, ik had net een tentamen kut gemaakt, het was nog vroeg, onderweg naar huis en dan...., GODVERDOMME EEN SCHOOLKLAS VAN 5 JARIGE KINDEREN
En maar zingen, ZINGEN, godver...En dan die tyfusjuf die zo gelukzalig de coupe rondkijkt... en dan zie je haar denken van: "wat een leuke liedjes zingen MIJN kinderen hè"
![]()
![]()
Ik heb er nog een filmpje vandie komt er zo aan
HIER: http://www.youtube.com/watch?v=XioLtX2fxZI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:R
Je ziet je eigen tekortkoming ook nu?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En beide manieren doen me niets
Kun je nagaan
De hele trein (1 treinstelquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:55 schreef Duiveltja het volgende:
Ergens anders zitten was geen optie?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:37 schreef kikoooooo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zondequote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik kan het filmpje niet eens openen
Of van die negers met pauperDVD-spelers van de mediamarkt die dan allerlei slechte hiphopclips gaan draaien in de trein of soms inheemse afrikaanse muziek (serieus!). Dan kijken die sukkels zo om zich heen van "kijk mij hier eens met dit stuk hoogwaardige technologie, ziet iedereen het goed"quote:Op zondag 23 juli 2006 14:57 schreef dodegod het volgende:
ach wees blij dat het Nederlandse kinderen waren, ik zit vaak in de trein met van die hoofddoekjes, en die gaan dan kei en kei en keihard lachen, hun arabische KUTMUZIEK draaien, dat is zelfs dus nog erger, en dan wil je eigenlijk nog maar 1 ding doen![]()
Heb ooit per ongeluk m'n HUGE cola van de mac over zo'n ding laten vallen toen de trein van spoor wisseldequote:Op zondag 23 juli 2006 15:22 schreef LSS het volgende:
[..]
Of van die negers met pauperDVD-spelers van de mediamarkt die dan allerlei slechte hiphopclips gaan draaien in de trein of soms inheemse afrikaanse muziek (serieus!). Dan kijken die sukkels zo om zich heen van "kijk mij hier eens met dit stuk hoogwaardige technologie, ziet iedereen het goed"
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:37 schreef kikoooooo het volgende:
Gvd, ik had net een tentamen kut gemaakt, het was nog vroeg, onderweg naar huis en dan...., GODVERDOMME EEN SCHOOLKLAS VAN 5 JARIGE KINDEREN
En maar zingen, ZINGEN, godver...En dan die tyfusjuf die zo gelukzalig de coupe rondkijkt... en dan zie je haar denken van: "wat een leuke liedjes zingen MIJN kinderen hè"
![]()
![]()
Ik heb er nog een filmpje vandie komt er zo aan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets heb ik helaas nog nooit gezienquote:Op zondag 23 juli 2006 15:22 schreef LSS het volgende:
[..]
Of van die negers met pauperDVD-spelers van de mediamarkt die dan allerlei slechte hiphopclips gaan draaien in de trein of soms inheemse afrikaanse muziek (serieus!). Dan kijken die sukkels zo om zich heen van "kijk mij hier eens met dit stuk hoogwaardige technologie, ziet iedereen het goed"
![]()
![]()
![]()
![]()
Lief doenquote:Op zondag 23 juli 2006 17:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
haal de stront uit je ogen en lees het topic, achterlijke
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:22 schreef LSS het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
lol, en je heb het ook nog eens overleefdquote:Op zondag 23 juli 2006 15:38 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Heb ooit per ongeluk m'n HUGE cola van de mac over zo'n ding laten vallen toen de trein van spoor wisselde
Die negert werd boos![]()
![]()
Komt omdat je in het prachtige Drenthe zit (waar ik ook heen wil), als je onder andere in het spoor tussen Rotterdam-Den Haag zit is het erg.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zoiets heb ik helaas nog nooit gezien
absoluut waar, al verkies ik Limboland boven Drenthe verder met je eensquote:Op zondag 23 juli 2006 18:17 schreef dodegod het volgende:
[..]
Komt omdat je in het prachtige Drenthe zit (waar ik ook heen wil), als je onder andere in het spoor tussen Rotterdam-Den Haag zit is het erg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |