Ik werk dus bij een niet nader te noemen accountancykantoor ergens in Noord-Nderland en had dus zin in een verzetje. Daar werkte een nogal al brede jongeman en ik vond het zo zielig dat hij helemaal in een keldertje als it-zat dus ik hem wat mailtjes gestuurd en van het een kwam het ander. Ik zou dus langsgaan om gezellig met hem GTA te gaan spelen. Heeft die jongen ook een verzetje
Dus ik met hem afspreken, sta ik om een na een lange werkdag ff tot rust te komen even te douchen bij hem thuis. Vraagt die of hij een nieuw worstelgreep mag uitproberen omdat die nog niet zo onder de knie heeft.
Wat doet die badmuts nu gaat die een beetje in mijn lippen knijpen, en niet mijn gewone lippen. nee
![]()
Die lippen daaronder. Ik ben daarna meteen weggegaan
Maar als ik de it-ers van tegenwoordig ken zal het onderhand wel op allerlei weblogs staan als een stoer verhaal en heb ik maandag heel wat uit te leggen aan mijn baas en in het weekend aan mijn lieve gezinnetje
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')