Smoesje om het "goed te praten".quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:50 schreef Gollemrulez het volgende:
maar wat is er dan van zn hotmeel afgehaald, want dat was toch al bekend? of is er nieuw materiaal
geen idee, maar waarom staan die filmpjes op zijn hotmail??quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:50 schreef Gollemrulez het volgende:
maar wat is er dan van zn hotmeel afgehaald, want dat was toch al bekend? of is er nieuw materiaal
Heeft ie in je fotoboek gekeken dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:51 schreef Loontjah het volgende:
Volgens zit ie nu heel hard te janken!
Ik ben het met je eens dat dat zeer moet doen, maar wat denk je dat die vrouw voelt?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:49 schreef Droopie het volgende:
Terwijl iedereen leest op geenstijl dat je gedumpt bent na 1 jaar, 1 maand en 5 dagen in een vorige relatie
Heel zijn historie wordt overhoop gehaald. Dat is niet echt grappig meer.....
Niets. Nul. Info van geenstijl (1e artikel) == info van fok. Klaar. Het enige dat van hotmail is afgehaald is dat mailtje van LENUS.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:50 schreef Gollemrulez het volgende:
Je zou het eventueel naar jezelf kunnen mailen als backup of zo, doe ik wel eens met documenten. Maar ik geloof er geen reet van, hij probeert zich eruit te lullen, wat uiteraard niet meer gaat lukken nuquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
geen idee, maar waarom staan die filmpjes op zijn hotmail??
hij is naief geweest en probeert denk ik schoon schip te praten,
maar een filmpje van je telefoon naar eigen computer, gaat toch niet via hotmail?
Twee samengeknepen lippen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat dat zeer moet doen, maar wat denk je dat die vrouw voelt?
quote:Zeus is begin dit jaar zwaar gedumpt. Vandaar...
.
Quote Zeus: "And then you get dumped... [10 Jan 2006|01:08pm]
[ mood | depressed ]
We went to Texel, me, Tommy, Joany (My girlfriend), and Faye (tommy's)...
I thought it would be cool there, just chilling, doing shit...kinda romantic with my GF, you know...the good stuff....
Turned out quite the other way around...On friday I asked her what her problem was, she said she was doubting about our relation...and how shit was going...I didn't expect it to be that bad...but it was...she ditched me...
1 year, 1 month and 5 days...ain't that a bitch."
bedankt heel mijn schuldgevoel is wegquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat dat zeer moet doen, maar wat denk je dat die vrouw voelt?
Of samengeperste billetjes, kan ook misschien nog... Misschien krijgt ze daar die moedervlekken wel van!!!quote:
Ga hem troosten, anders. Kunnen we morgen jouw geknepen flamoes aanschouwen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:51 schreef Loontjah het volgende:
Volgens zit ie nu heel hard te janken!
KLik ens op zijn posthistorie hier dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:49 schreef Droopie het volgende:
Terwijl iedereen leest op geenstijl dat je gedumpt bent na 1 jaar, 1 maand en 5 dagen in een vorige relatie
Heel zijn historie wordt overhoop gehaald. Dat is niet echt grappig meer.....
Eigen info dus.quote:
En wat hij ook uitgereid met ons deedquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:50 schreef Richardfun het volgende:
Z'n hotmail account gekraakt? Uh-huh, het is ook niet alsof hij al vanaf het 1e topic liep te verkondigen dat al het eventuele beeldmateriaal met ons gedeeld zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |