vaak ? 1 keer is niet vaakquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:45 schreef Azathoth het volgende:
TS: meisjes plagen kusjes vragen?
je houdt je er wel vaak mee bezig....je wil haar gewoon neuken.
JIj ook al hierquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zo kan je het zien, ze had beter de eer aan zichzelf kunnen houden. Desondanks vind ik het een begrijpelijke reactie. Maar ik vind Rick nog het meest sneu, die begon met trappenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:58 schreef thaleia het volgende:
Dat kan allemaal wel zo zijn Sfuf, maar als je dan IRL niet tegen zo iemand opgewassen bent, komt het wat sneu over om direct de volgende ochtend je gram te spuien in een natrapperig logje. Naar karaktertje, die Toeps, het mediageile vind ik dan nog het minst erge, wie wil er nou niet eens een keertje met z'n kop op TV?
tissal het 3e topic waar je het over toeps hebt (zie je posthistorie). je wil haar gewoon doen man, geef nou maar toe. Je rechter hand is minder leuk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:49 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
vaak ? 1 keer is niet vaak![]()
en met meiden zoals haar beleef je geen plezier in bed![]()
quote:
het is maar net wat je verstaat onder bashen, in een andere topic stak zij het vuur al aan, en nu slaat de vlam in de pan als je dat zo wil zien.ik ben trouwens al voorzien van een dame, maar de tips noteer ik even voor later mocht het vastlopenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:08 schreef Azathoth het volgende:
[..]
tissal het 3e topic waar je het over toeps hebt (zie je posthistorie). je wil haar gewoon doen man, geef nou maar toe. Je rechter hand is minder leuk.
Maar wel sneu hoor, om iemand die je niet kent te blijven bashen. steek je energie in een barmeid of secretaresse ofzo, zoals die Antoniezeus.
Euh, ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:17 schreef Molluck het volgende:
Toeps is volgens mij de enige user die nog overhypter is dan MUUS
Neehoor. Omdat ik het een domme, aandachtsgeile snol vind. Dat ze bij die kutnerds van GS zit, zal mij aan mijn anus oxiderenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
En jullie kotsen vooral alleen op Toeps omdat ze meer bij Geenstijl zit dan op Fok
heb je stront in je ogen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Okeee, waar gaat dit over?
bovenstaande mening rechtvaardigt een zwaar ordinaire tvp...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Neehoor. Omdat ik het een domme, aandachtsgeile snol vind. Dat ze bij die kutnerds van GS zit, zal mij aan mijn anus oxideren
Hier hield ik op met lezen want je weet echt niet veel van d'r hè?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
Naja, Toeps wordt wel onnodig veel afgezeikt zeg
Wellicht is ze misschien wat zelfcentrisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |