In Wikipedia mag deze kneus zeker niet ontbreken!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:21 schreef Megalomaniac het volgende:
Of gewoon een wikipedia pagina aan hem wijden?
Ze had in ieder geval een kind schijnt. Over getrouwd heb ik verder niks gelezen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:22 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Nou die MILF die "getrouwd zou zijn enzo"?
Het was ook maar een garpje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ze had in ieder geval een kind schijnt. Over getrouwd heb ik verder niks gelezen.
Ik ga zo bierenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:24 schreef Megalomaniac het volgende:
At this rate halen we de 10 topics wel vóór 6 uur!
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:50 schreef AnthonyZeus het volgende:
Ok, ik kon weer eens niet op internet, 1400 gebruikers op 1 internet verbinding trekt het niet altijd
1: Nee, ik heb haar nog niet geneukt, haar collega is vrij en zij kan daarom niet het Server-Hok met me in.
2: Ja, ze is wel echt, ik verzin dit niet...ik open er een topic over omdat ik het jullie wil laten weten..
3: Dit mailtje als laatste:
"Dat ik bij de "jeugd" ook nog in de smaak val. Heerlijk gevoel is dat.
Afgelopen weekend zeiden een paar meisjes van 14 nog mevrouw tegen me
en vroegen of ik juffrouw was.
Dat je zo direct bent, heerlijk. En het vooruitzicht dat je die harde
lul van je tussen mijn natte lipjes door naar binnen gaat laten
glijden......zucht......... Supergeil idee.
Eigenlijk wil ik je eerst de hele dag opgeilen op het strand en het
daarna pas afmaken, maar ik vrees dat als je bij mij over de drempel
stapt, dat ik je meteen bespring......
xxx "
Dus dat moet wel gaan lukken....
4: Volgende week woensdag gaat ze een vrije dag voor me nemen dus neuk ik haar dan helemaal de touwtering in.
Ja , maar ik wil mijn serie wel compleetquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:28 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Lutser, deel 6 is al bijna vol ook
Leedvermaakquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:28 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ja , maar ik wil mijn serie wel compleet![]()
Weinig verandert ten opzichte van het origineelquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:29 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
PWNED WIE UNNE NOOB!!!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:29 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
PWNED WIE UNNE NOOB!!!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:29 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
PWNED WIE UNNE NOOB!!!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |