quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:49 schreef aloa het volgende:
Vanavond komt er van het zuidwesten een onweerszone over ons land dat leverd een rolwolk op.
Die van zuidwest naar noordoost plaatselijk veel regen brengt en af en toen hevig onweer en hagel.
De rolwolk zal zondag nacht het noordoosten het land verlaten.
bron:![]()
Vanavond komt er van het zuidwesten een onweerszone over ons land dat leverd een rolwolk op.
Die van zuidwest naar noordoost plaatselijk veel regen brengt en af en toen hevig onweer en hagel.
Ik heb die uit beverwijk wegquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:50 schreef Coelho het volgende:
[..]
Waar koop je dat spul en quanta costa? Moet je voor dit soort apparaten ook een weerhuisje bouwen?
En bedankt om de mensen hierbij af te kraken, gamme = prutsspulquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:56 schreef Weerman het volgende:
Wat ik je kan aanraden is niet dat prutspul gebruiken, het is goedkoop, dat begrijp ik. Maar als je een ECHT weerstation wilt hebben, raad ik je Davis Vantage Pro 2 aan.
Prijzig, rond ¤ 600, maar dan heb je ook wat !
http://www.davisnet.com
-> http://www.davisnet.com/catalog/download/06CatalogCovers.pdf (Catalog)
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
197/19omg
En dat als nachttempquote:
Jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:22 schreef flugeltje het volgende:
Er komt iets aan hier
Begint donker te worden en de wind trekt behoorlijk aan. Bovendien is het gruwelijk benauwd nu, dus wat verkoeling is welkom. Laat maar komen....
(had ik al gezegd dat het vandaag de eerste dag van de kermis is en de 17 juli rolwolk óók op de eerste dag van de kermis voorbij kwam?)
Weet je?? Weg met Duitslandquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:23 schreef Oom_Agent het volgende:
![]()
Het begint nu wat te activeren, in Duitsland ( ja wanneer niet) is al een pittige losse cel ontstaan.
Lach maar, wedden dat dít in Duitsland het geval gaat zijn?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
We gaan een mega selfcloud en rolwolken krijgenontiegelijke grote mama's etc etc
Wij krijgen de grooste supercell van de wereld over ons heen die vlak voor Duitsland instortquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lach maar, wedden dat dít in Duitsland het geval gaat zijn?
en in de Harzquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:09 schreef Oom_Agent het volgende:
Boven Koblenz ontstaan er mooie losse cellen in de heldere lucht. Fotogenieke buien daar:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |