Zolang je er maar fan van bentquote:
Dan kennen jullie vast nog niet: zangeres linseyquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:20 schreef Wereldman het volgende:
Mmm ik hou het nog even bij Jan Smit en zie Danny eerder als opvolger van Frans enzo.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:21 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Dan kennen jullie vast nog niet: zangeres linsey
http://www.zangeres-linsey.nl/![]()
Ja, die rechter met zn dronken kopquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:25 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Dat is een lekker wijf, die linker dan![]()
Als ie nou david nasibal zou heten geloofde ik je, maar..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:41 schreef amaranta het volgende:
laat de zon weer schijnen is een cover van corazon latino van david bisbal
Beetje afvallen enzo, ik hoef geen 2de Hazes.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:43 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Als ie nou david nasibal zou heten geloofde ik je, maar..zanger bob heeft echt wel genoeg talent!
![]()
is dat Jan Smit of lijkt ie er takke veel op!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:51 schreef Huizilopochtli het volgende:
[afbeelding]
zelfs op de foto met josti's![]()
Check die kleur trouwens![]()
Mjah, Josti Smit..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
is dat Jan Smit of lijkt ie er takke veel op!
Zelfs Vader Abraham staat er van te kijken...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:52 schreef mart89 het volgende:
[..]
Alsjeblieft, zeg me dat dat een fotosoep is
ik niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:57 schreef Huizilopochtli het volgende:
en en en
wie kent deze nog?![]()
[afbeelding]
zangerwie?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:57 schreef Rosbief het volgende:
Dit is toch godverdomme een zangerbob topic!!!
Opgerot met die nepimitators!![]()
Ja iddquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:57 schreef Rosbief het volgende:
Dit is toch godverdomme een zangerbob topic!!!
Opgerot met die nepimitators!![]()
het had de zoon vanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:38 schreef mart89 het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit is toch niet zon pauper die de hele dag zo met zn bek open staat te hijgen hè?
schandequote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik schaam me, de meeste artiesten die op haar site staan ken ik![]()
omg pleeg zelfmoordquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik schaam me, de meeste artiesten die op haar site staan ken ik![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
Meeste muziek vind ik nog leuk ook nog van hun...
Jannes, Rob van Daal, Jan Smit, Thomas Berger, Wesley![]()
![]()
![]()
![]()
I rest my casequote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:04 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Wat dat is kei gezellig met een biertje!
nee sorry. dan nog niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:04 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Wat dat is kei gezellig met een biertje!
Anders klik je gewoon niet als je de geilheid van zanger Bob niet aankunt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:31 schreef PsyCha het volgende:
[..]
wel. hij was eindelijk aan het zakken.![]()
Bobquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:33 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Anders klik je gewoon niet als je de geilheid van zanger Bob niet aankunt.![]()
whehehehe geilheid.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:33 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Anders klik je gewoon niet als je de geilheid van zanger Bob niet aankunt.![]()
Marco borsatoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:19 schreef frenzy2003 het volgende:
wat een kansloze figuren zeg al die nederlandse zangers/zangeressen.
we hebben er zoveel,en dan zit er maar 1 fatsoenlijke tussen,Marco Borsato.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Marco borsato* lach nog eff wat harder.. saaie kut muziek van hem! Lekkere piraten nummers
![]()
1 kilo rosbief, en 5 kilo patat.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:10 schreef Rosbief het volgende:
Wat vraagt Bob voor een avondje verwennerij?
Das niet veel!quote:
hij kan tegenwoordig niet eens meer zingen, hij playbackte by TOTP, en zelfs dat kan hij niet goed meer.. en ja ik ging dat zondag voor de lol eens kijken.,.. wat een slechte muziek!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:19 schreef frenzy2003 het volgende:
wat een kansloze figuren zeg al die nederlandse zangers/zangeressen.
we hebben er zoveel,en dan zit er maar 1 fatsoenlijke tussen,Marco Borsato.
Zolang het buffet maar niet te snel loopt, want dat dikke lijf is niet zo snelquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:23 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Das niet veel!
Dan gaat hij zeker ook wel uit de kleren als ik hem daarnaast nog een lopend buffet aanbied?![]()
hij heeft tenminste een goede stem. kan ik van de rest niet zeggenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Marco borsato* lach nog eff wat harder.. saaie kut muziek van hem! Lekkere piraten nummers
![]()
nee zangerbob heeft een goede stem!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:30 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
hij heeft had tenminste een goede stem. kan ik van de rest niet zeggen
Zal best, maakt ie nog wel kut muziek. Gewoon de echte nederlandse muziek!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:30 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
hij heeft tenminste een goede stem. kan ik van de rest niet zeggen
EENSCH!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:40 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zal best, maakt ie nog wel kut muziek. Gewoon de echte nederlandse muziek!
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:48 schreef Huizilopochtli het volgende:
Laat Maikuuul weer schijten..
das zn nieuwste..
met de gebroeders Ko
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:00 schreef Rosbief het volgende:
Wat is het toch een gretige snoepert hè, die Bob...![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Zijn linkerhand!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:00 schreef Rosbief het volgende:
Wat is het toch een gretige snoepert hè, die Bob...![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |