Want? jij ontvangt ze liever?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:50 schreef Natalie het volgende:
Ik vind het pas echt eng worden als ik zelf degene ben die ze verstuurt
hehe ik ben er eerderquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:02 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
![]()
zal ik er op in gaan of niet?
nee ben geen ICTer, ben servicemonteur, kom dus overal en kan ook heus wel aan de vrouw komen.... ben pas maand vrijgezel, maar nieuwe vlam is in zicht... nou ja, nu uit zicht want ze zit nu al op de zwarte cross en ik morgen pas....![]()
Bebrilde, zoals deze?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ikke wel, heeft voordelen. Bebrilde geile sletjes in pak aanduwen![]()
ik hoop voor je dat je oud wordtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:53 schreef Yeahinho het volgende:
Zojuist het eerste geboortekaartje op de bus moeten doen voor iemand uit mijn vrienden/kennissen-kring. Ze zijn gvd nog jonger dan ik, en ik ben pas (al) 22!
Huil hier met mij mee..... ik word echt oud.
Dus?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:16 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Nu we het er toch over hebben: een kerel die ik ken was op z'n 12de al oom![]()
Ik ken iemand die op haar achtste ofzo al tante was, niks bijzonders hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:16 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Nu we het er toch over hebben: een kerel die ik ken was op z'n 12de al oom![]()
Ik was ook 9 toen ik tante werd van mijn eerste nichtje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ken iemand die op haar achtste ofzo al tante was, niks bijzonders hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |