quote:Op zondag 23 juli 2006 03:39 schreef zoalshetis het volgende:
'burgerslachtoffers', laat me niet lachen
ik heb het over huizen waar ze in de aanslag zitten en toevallig ook allefamilieleden en vrienden op 'bezoek' hebben. die sterven allemaal 'voor de goede zaak'quote:
Meen je dit echt of is het slechts als openingszin bedoeld ?quote:Op zondag 23 juli 2006 06:52 schreef Finchy het volgende:
Heel erg verschrikkelijk natuurlijk deze burgerslachtoffers.
Door de zaak plat te gooienquote:Maar Israël probeert wel zoveel mogelijk de burgers te ontzien.
Is het grondoffensief (buiten het veroveren van dat dorp in Libanon dan ) al begonnen ?quote:Daarom gaan ze nu Zuid-Libanon in.
Volgens mij is dit de reden (zoals je zelf aangeeft )quote:Platbombarderen is veel makkelijker, maar nu gaan Israëlische soldaten naar binnen om precies alleen de terroristen uit te schakelen.
quote:En ze weten dat als er veel dode burgers op tv komen Israël op aandringen van Amerika zal stoppen.
Ja gek he...waar bemoeien ze zich mee....quote:Als er burgersslachtoffers vallen als gevolg van acties van het Israëlische leger wordt dit breed uitgemeten in de pers.
Dus nu zijn er toch gewone burgers die ook geraakt worden ?quote:Dat is de tactiek van o.a. Hezbollah: tussen de burgers gaan zitten en als er dan burgerslachtoffers vallen de pers erop af sturen zodat de hele wereld Israël uitkotst.
Waarschijnlijk omdat er meer reporters zijn als ambulances ?quote:De fotografen worden er eerder naar toe gestuurd dan de ambulances.
Dus wat Israel doet is niet\minder erg want de Arabische landen doen het ook (of erger ) ?quote:Kijken we nu even hoe Arabische regeringen reageren als daar terroristische groepen aanslagen plegen tegen de overheid:
Jordanië: Black September, September 1970 - Juli 1971
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_September_in_Jordan
Jordaanse leger treedt op tegen de PLO/Fatah = Tienduizenden burgerdoden.
PLO/Fatah vlucht naar Libanon.
Syrië: de Slachting van Hama, 2 Februari 1982
http://en.wikipedia.org/wiki/Hama_Massacre
Syrische leger treedt op tegen de Moslimbroederschap (voorloper van o.a. Hamas, Al-Qaida) = Vele tienduizenden burgerdoden.
Moslimbroederschap zo goed als uitgeroeid.
Maar hier is erg weinig aandacht aan besteed als je het vergelijkt met slachtoffers door Israëlische acties.
Ach ja waarom zeuren we ,die paar doden ...quote:Het totaal aantal slachtoffers door Israëls anti-terreuracties sinds 1948 is vele malen minder (vergelijk: 58 jaar en de Slachting van Hama was op één dag).
Wat weten ze toch veel he die Hezbollah leden ?quote:Hezbollah, Hamas etc. weten dat Israël niet op de manier zoals Jordanië en Syrië terreur gaat bestrijden maar voorzichtig te werk gaat.
quote:
Zou kunnen, maar dan doet Israel aardig zijn best om Hezbollah te helpenquote:Daarom willen de terreurgroepen het liefst zoveel mogelijk burgerdoden.
Klopt maar niet omdat Israel dat niet WIL maar omdat het ze (volgens mij ) niet lukt !quote:Ze worden daarom ook niet uitgeroeid of verdreven zoals met de PLO in Jordanië en de Moslimbroederschap in Syrïe gebeurde.
Ik zou maar oppassen ..voor je het weet wordt je voor Jodenhater uitgemaaktquote:Op zondag 23 juli 2006 08:36 schreef peer123 het volgende:
arme joden toch he....
zo zielig, hoe daar elke week weer zelfmoordaanvallen worden gepleegd tegen de joden. dat ze al tientalle decenia`s worden uitgedreven en mishandelt.... tja... je kan het zo geloven als je de media volgt.
het zionisme is veel sterker dan jullie allemaal realiseren, als je zo over de wereld kijkt hebben zij juist de kaarten in handen. dan heb ik het niet specifiek over wapens en mankracht. maar kijk een maar de media giganten en werelds grootste bedrijven.
7 van de 8 grootste media bedrijven ter wereld, onder andere AOL times, Nbc etc (o.a cnn nbc, alle grootste) zijn in handen van pro-isralieten. de laatste is FOX.
Degene die de media in handen heeft, en zo dus ook alle mensen, zal de sterkste zijn.
Amerika zou nergens zijn als zij de isralieten niet hadden als compagnon.
Volledig intact lijkt me overdreven ...quote:Op zondag 23 juli 2006 09:30 schreef schatje het volgende:
Het dorpje dat Israël heeft veroverd heet Maroun al-Ras en ligt tegen de Litani rivier. Vanuit die plaats zijn tal van raketten afgevuurd. Althans dat beweert het Israëlische leger. Haaretz meldt dat er vijf soldaten bij die gevechten zijn gesneuveld. Hezbollah ontkent dat het dorpje in handen is gevallen van het IDF en opnieuw dat er strijders van hen om het leven zijn gekomen. Hezbollah is naar eigen zeggen nog volledig intact.
Nee hoor. Gewoon je lagere school afmaken, dan kom je al een heel eind. Wel eens van "progroms" en "Auschwitz" gehoord bijvoorbeeld? Inderdaad hebben de Joden al heel wat meegemaakt, dankzij domme boertjes, achterlijke moslims en debiele duitsers onder andere.quote:Op zondag 23 juli 2006 08:36 schreef peer123 het volgende:
arme joden toch he....
zo zielig, hoe daar elke week weer zelfmoordaanvallen worden gepleegd tegen de joden. dat ze al tientalle decenia`s worden uitgedreven en mishandelt.... tja... je kan het zo geloven als je de media volgt.
De israelies zijn niet het enige volk dat met een verleden te maken heeft....Alleen de israelies gebruiken hun verleden continu als excuus voor hun aanvalsdrang onder het motto van als wij niet aanvallen dan worden wij vernietigd of iets dergelijks.....dat je een dergelijke oorlog ontketend alleen maar omdat er 2 militairen ontvoerd waren? De israelies ontvoeren of doden continu leiders van hun vijanden......zo een hypocriet gedoe van die gasten dat is gewoon niet meer serieus te nemen......quote:Op zondag 23 juli 2006 09:45 schreef klez het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon je lagere school afmaken, dan kom je al een heel eind. Wel eens van "progroms" en "Auschwitz" gehoord bijvoorbeeld? Inderdaad hebben de Joden al heel wat meegemaakt, dankzij domme boertjes, achterlijke moslims en debiele duitsers onder andere.
Alleen het verhaal dat ze zichzelf zo "arm" en "zielig" voordoen, dat ze niet zo moeten "zeuren", dat word ze vaak door de wat slimmere anti-semieten in de mond gelegd.
De werkelijkheid is natuurlijk omgekeerd. De jankerds dat zijn de vijanden van Israel of types als jij, die een "zionistisch complot" nodig hebben om te kunnen zeiken. Besteed je energie aan positieve dingen, probeer zelf eens wat van je leven te maken in plaats van in de oude k*tsmoezen van de neonazis en moslimfascisten te trappen.
Gelul. Vrijwel alle Arabische extremistische clubs hebben als motto: "vernietig Israel". Logisch dat je dat soort idioten dus niet hun gang laat gaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:50 schreef rednajt het volgende:
[..]
De israelies zijn niet het enige volk dat met een verleden te maken heeft....Alleen de israelies gebruiken hun verleden continu als excuus voor hun aanvalsdrang onder het motto van als wij niet aanvallen dan worden wij vernietigd of iets dergelijks.....dat je een dergelijke oorlog ontketend alleen maar omdat er 2 militairen ontvoerd waren? De israelies ontvoeren of doden continu leiders van hun vijanden......zo een hypocriet gedoe van die gasten dat is gewoon niet meer serieus te nemen......
En Israel's motto is 'leven en laten leven ' ?quote:Op zondag 23 juli 2006 09:54 schreef klez het volgende:
[..]
Gelul. Vrijwel alle Arabische extremistische clubs hebben als motto: "vernietig Israel". Logisch dat je dat soort idioten dus niet hun gang laat gaan.
Gelul??? Als dat zo was geweest had heel het midden oosten allang de palestijnen geholpen in deze kwestie ....maar die olieboeren hebben daar helemaal geen zin in het kost ze alleen maar geld, doden en olievelden. En laten we hopen dat heel het midden oosten zich er niet mee gaat bemoeien want dan zal de prijs van een vat olie nog meer gaan stijgen.....quote:Op zondag 23 juli 2006 09:54 schreef klez het volgende:
[..]
Gelul. Vrijwel alle Arabische extremistische clubs hebben als motto: "vernietig Israel". Logisch dat je dat soort idioten dus niet hun gang laat gaan.
Ah...jij laat iemand die jou de keel door wil snijden begaan, begrijp ik?quote:Op zondag 23 juli 2006 09:57 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
En Israel's motto is 'leven en laten leven ' ?
Nee maar dan geef ik het ook toe als ik uit 'wraak 'eerst wat onschuldigen dood voor ik de dader eindelijk hebquote:Op zondag 23 juli 2006 09:58 schreef klez het volgende:
[..]
Ah...jij laat iemand die jou de keel door wil snijden begaan, begrijp ik?
Voornamelijk uit Iran en Syrie.. Ook worden veel wapens zelf geproduceerd door Hamas en Hizbollah. denk dan aan Handgranaten, Qassam raketten, explosieven ed.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:58 schreef rednajt het volgende:
Maar er bestaat natuurlijk wel een ondergrondse circuit in het midden Oosten die de palestijnen steunt dmv van ze wapens te geven op een manier dat het niet duidelijk wordt dat ze dat doen...want waar al die raketten nu vandaan komen is voor mij een raadsel...![]()
Nou, ik denk niet dat er heel veel twijfel is welke landen in het Midden-Oosten daar achter zitten. Overigens heb ik het over Hezbollah, een club waar iedereen met hersens wel vanaf wil, niet over de Palestijnen als geheel.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:58 schreef rednajt het volgende:
Maar er bestaat natuurlijk wel een ondergrondse circuit in het midden Oosten die de palestijnen steunt dmv van ze wapens te geven op een manier dat het niet duidelijk wordt dat ze dat doen...want waar al die raketten nu vandaan komen is voor mij een raadsel...![]()
Wat natuurlijk logisch is, want elke oorlog waarin mensen worden gedood is dat......quote:Op zondag 23 juli 2006 09:53 schreef venomsnake het volgende:
Sky: UN Official: Israel bombing is a violation of humanitarian law.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |