quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik zag net buiten een dame lopen met een balkje voor haar ogen, zou zij dat zijn ?
Aan 'helpdesk@deloitte.com'?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:59 schreef Sebash het volgende:
Misschien ff een emailtje sturen met de namen van alle mensen die hier en vorige topic(s) gereageerd hebben.
En dan erin schrijven, I know what you did last summer
Durf je het zelf niet?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
er staat ook een linkje: Mail Deloitte
wie bied zich aan?
allemaal 33 jaar?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:58 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Het beeld dat ik van Deloitte heb is sinds woensdag ernstig verslechterd, SD. Vorige week had ik je een onschuldig antwoord kunnen geven. Nu denk ik zo 7400.
Vast welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik zag net buiten een dame lopen met een balkje voor haar ogen, zou zij dat zijn ?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:59 schreef Sebash het volgende:
Misschien ff een emailtje sturen met de namen van alle mensen die hier en vorige topic(s) gereageerd hebben.
En dan erin schrijven, We know what you did this summer
t.a.v. "knijpkutje'quote:
nee, ik ben meer van het type 'veel geschreeuw, weinig wol'quote:
idd...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:00 schreef Scorpie het volgende:
Ze heet wendy volgens Geenstijl comments.
quote:LOL! Dat is kinky Wendy van het secretariaat
SchietMaarZ@@d 21-07-06 @ 14:38
quote:Stoer!! Niet die actie met die 'MILF' (heb ik wat gemist???), maar WORSTELEN, das voor ECHTE kerels!!! Neem ook ff een kijkje op zijn worstelprofiel, dan snap je wel dat iedereen die dit beest hier belachelijk heeft gemaakt daar spijt van gaat krijgen....
www.prowrestlingholland.nl..
padjakker deluxe 21-07-06 @ 14:45
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |