quote:Op maandag 24 juli 2006 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach ja, lajf's uh bitsj en den joe merrie wan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:58 schreef Paxlie het volgende:Deel je ook geld uit ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Heb ik dat dan?quote:
De gemiddelde schoenverkoper deelt het uit.quote:
dan is die rijker dan ikquote:Op maandag 24 juli 2006 11:31 schreef Joene het volgende:
[..]
De gemiddelde schoenverkoper deelt het uit.
Misschien moet je een andere carriere overwegen.quote:
dat moet ik sowieso alquote:Op maandag 24 juli 2006 11:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien moet je een andere carriere overwegen.
Klinkt volslagen nutteloos, UIO.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Zomerperiode. Of ik even alle processen van personeelszaken in kaart wil brengen.
Dat was waar ook ,sorryquote:
Whhehehehehe kut-wijfquote:Op maandag 24 juli 2006 11:52 schreef Chowi het volgende:
Ik lach jullie keihard uit, met jullie drukbezette werkdagen.
Sterf, HAVO-kutje.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:52 schreef Chowi het volgende:
Is het ook, JK. Zeker aangezien er niets mee gedaan zal worden.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Klinkt volslagen nutteloos, UIO.
Nou, jij bent gewoon stom.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:52 schreef Chowi het volgende:
quote:
Dit is blijkbaar een enigszins gevoelig onderwerp.quote:
Toch leuk dat ze jou hebben gekozen dat klusje te klaren, ze zullen waarschijnlijk gedacht hebben dat je toch de hele dag nutteloos op fok doorbracht.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Is het ook, JK. Zeker aangezien er niets mee gedaan zal worden.
Nou! Nou.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou, jij bent gewoon stom..
.
Och, ik hoef nog maar 2½ week, dus éigenlijk valt het ook wel weer mee.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:55 schreef Chowi het volgende:
Dit is blijkbaar een enigszins gevoelig onderwerp.
Ja, nu is het niet zo leuk meer hè!!!!11quote:Op maandag 24 juli 2006 11:55 schreef Chowi het volgende:
Nou! Nou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |