SSD
's avonds voor de oogjes sluiten: Alice in Wonderland en Spiegelland
slaap zoet
Had het boek al een jaar of 7 in de vertaling liggen, maar kon me er niet toe zetten om het in het Nederlands te lezen. Heb het een paar maanden geleden 2e hands in het Engels gekocht...
Op voorraad (liggen nog ongelezen in de kast):
Voskuil / Overmars / Brusselmans / IcebergSlim ...
Kom ik ooit nog wel aan toe...
PS:Hee Barb, F&L in LV zo maar halverwege aan de kant gelegd? Ongelovelijk?!
Ben nu bezig in een roman van een franse schrijver, nederlandse titel Elementaire deeltjes.
Erg zwaar en moeilijk, ook vreemd.
Ach, kwam er maar weer een nieuwe Pat Conroy, Patricia Cornwell of John Irving uit.
quote:
op 07-12-2000 om 03:56 PM schreef Doc het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door WouterB (Datum 13 Juli 2000).]
quote:
Op 12 juli 2000 15:56 schreef Doc het volgende:
Ja, t is erg, ik weet het. Maar misschien ook wel verstandig, ik krijg na het zien van de film altijd zo onwijs veel zin om te gaan stappen. En bij boeken kan ik me meestal beter in leven, dan bij films. Ai. Ben er al (héél voorzichtig ) weer in verder gegaan trouwens, Chaim potok had ik natuurlijk na 2 dagen al weer uit. Eerst ff wachten op de beurs nu, voordat ik weer een nieuwe aan kan schaffen.
quote:
Op 18 juli 2000 23:55 schreef VixenFromHell het volgende:
dat wil je niet weten
en als jij het niet wilde vertellen, dan zou je dit hier niet posten. Dus kom maar op.
En kwa boeken boeken niks..
Stripboeken, voor de tigste keer de Guust Flater uit de kast gehaald
schriftelijke cursus, maar ik begrijp er niks van
Ben bezig in Carpe Jugulum van Terry Pratchett en in the sience of discworld (ook van hem)
verder ben ik weer begonen in het rad des tijds van Robert Jordan
en heb nog een Bridget Woods open liggen.
Ben ik de enige die een hekel heeft aan NL vertalingen, omdat deze zelden echt goed zijn?
Mooie serie boeken over de gebeurtenissen op een aantal werelden met veel karakters die telkens terugkomen... aanrader! (begin bij het allereerste deel: Magier)
[Dit bericht is gewijzigd door PARENA op 25-07-2000 11:04]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |