ik zou best eens naar antartica willen, eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja, je bent een mooie mazzel pinguin jij! Dat je niet hoeft te koukleumen op de zuidpool met dat ei.
VNC Player.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:02 schreef Pheno het volgende:
Windows media Player: nog niet eens DVD support. XP was toch zogenaamd voor multimedia
het is dat het mijn laptop niet is, maar anders had ik dat hele xp er al afgemieterd. Niet eens DVD support
En mijn eigen DVD speler software zal ik maar niet gebruiken, te illegaal voor op het werk
*op zoek gaat naar gratis alternatief
Ach ja, ik had de rest van de week vrij. En het verdient goed verder. Leven kost ook geldquote:
als je het dan niet meer koud krijgt dan weet ik het niet meerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:03 schreef nixxx het volgende:
oooh ik ga die film kijken... misschien verfrist dat wat
dat weet ik, maar het geven van padi diving cursussen is niet iets wat de gemiddelde mens regelmatig doet.quote:
Vakantie vanaf vandaag!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:01 schreef Dickies het volgende:
Ik zweet me echt de tering. Morgen (en zondag) ook nog eens fijn staan bakken in de keuken op m'n werk
same here!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vakantie vanaf vandaag!.
Alleen jammer dat ik dit weekend moet gaan lassen,.
maar wel superleuk!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:04 schreef Christine het volgende:
[..]
dat weet ik, maar het geven van padi diving cursussen is niet iets wat de gemiddelde mens regelmatig doet.
Duidelijk familie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:05 schreef liefie_ het volgende:
mwuahaha mn zusje heeft net de laatste aflevering van lost gekeken
echt zo'n huh?
was dat het?
stomme serie
ik vond het eng, dat duikenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar wel superleuk!
Vooral de eerste praktijkles is echt leuk.
Je bedoelt die van afgelopen weekquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:05 schreef liefie_ het volgende:
mwuahaha mn zusje heeft net de laatste aflevering van lost gekeken
echt zo'n huh?
was dat het?
stomme serie
Je hebt een baantje?quote:
Je bent niet de enige. De eerste les is in het pierenbadje: op de knieen en ademen maar. Als het dan misgaat kun je in ieder geval zo naar boven. Vooral als 'stoere' kerels dit doen en de bril vol komt te staan omdat ze door de neus ademenquote:
Dat komt omdat je vriendin 11 isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:09 schreef Dickies het volgende:
Vriending is naar Hollywood in RotterdamEcht zo van 22.00 tot 01.00 en wordt gehaald en gebracht door de ouders van een vriendin.
Soms voel ik me een pedofiel.
Oh. Ik heb heel stoer de instructievideo gekeken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. De eerste les is in het pierenbadje: op de knieen en ademen maar. Als het dan misgaat kun je in ieder geval zo naar boven. Vooral als 'stoere' kerels dit doen en de bril vol komt te staan omdat ze door de neus ademenOnbetaalbaar. Daarna doen ze tenminste serieus mee, ipv lacherig stoer doen
Je vrachtwagen lading vrije dagen inplannen ging niet he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:09 schreef Pheno het volgende:
Nog een weekend en ik mag weer werken. Jammer, ik begon eindelijk wat tot rust te komen.
Luie!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:09 schreef Pheno het volgende:
Nog een weekend en ik mag weer werken. Jammer, ik begon eindelijk wat tot rust te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |