Misschien moet het nog gebouwd worden?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef NrSiX het volgende:
Neem toch aan dat je het huis wel eerder had bezichtigd? Was het toen niet opgevallen of mis ik wat
8 meter had ik prima mee kunnen leven, tuin op het zuidwesten....2,5 meter wordt een ander verhaalquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef longinus het volgende:
De buren hier hebben pas ook een nieuwe uitbouw, ze stappen nu zo de schuur in, welke 60 cm lager ligt
en 8 meter is weinig, maar ik kan er prima mee leven.
Blijft een listig woord: nieuwbouwhuisquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Misschien moet het nog gebouwd worden?
Huizen van 10 jaar oud worden ook zo genoemd. Maar "Een heel nieuw huis" en een "optie tot uitbouw" waren toch wel goede hints.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Blijft een listig woord: nieuwbouwhuis![]()
kut?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:34 schreef Hagelkaas het volgende:
Daar past mijn (..) niet eens in!
Lijkt mij een logische combinatie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:18 schreef Doopy-X- het volgende:
betaalbaar huis [..]
Een standaard achtertuin van 8 meter, daarin staat een schuur van 2,5 bij 2,5 meter.
nopquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:06 schreef MaxPower het volgende:
Je weet toch wel hoe groot het stuk grond is voordat je je inschrijft bij zo'n loting?
Meen je niet... lekker handig van de gemeente. Krijg je dus allemaal mensen op de lijst die op de bonnefooi ff meeloten.quote:
Naja, tot zover: je weet wel hoe groot je huis wordt en alle binnenmaten van kamers etc. Tuin was alleen niet duidelijk en daar loopt het nu stuk opquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:15 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Meen je niet... lekker handig van de gemeente. Krijg je dus allemaal mensen op de lijst die op de bonnefooi ff meeloten.
Dan is ie nog maar 5 meterquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:40 schreef cyberstalker het volgende:
Dan haal je die schuur er toch gewoon uit.
nop, achter het huis zijn parkeerhavensquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:19 schreef Badmeester het volgende:
kan je niet een stukkie bijkopen, of grenst aan jullie toekomstige tuin weer een andere?
Een tuin van 10 meter (zoals tegenwoordig normaal is bij nieuwbouwwoningen) had goed geweest, dan hadden MET uitbouw 7 meter over gehouden.......quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja hallo, jij wilt gewoon teveel.
Kies dan gewoon óf een uitbouw, óf een tuin.
Jezus, vlak bij het centrum wonen en dan ook nog een tuin van 20 meter diep verwachten.
Mensen willen tegenwoordig allemaal voor een spreekwoordelijk dubbeltje op de eerste rang zitten.
Wat is normaal? 10 meter vind ik al heel ruim.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:37 schreef Doopy-X- het volgende:
Een tuin van 10 meter (zoals tegenwoordig normaal is bij nieuwbouwwoningen) had goed geweest, dan hadden MET uitbouw 7 meter over gehouden.......
Meeste nieuwbouwprojecten hebben 10 meter tuin in Purmerendquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat is normaal? 10 meter vind ik al heel ruim.
nee kan niet. meerwerk/uitbouw is bijna altijd maar 1 keuze in formaten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En je hebt ook persé die 3 meter uitbouw nodig? Kan je niet een kleinere uitbouw nemen?
Dat gebeurt natuurlijk wel vaker.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:50 schreef staticdata het volgende:
nee kan niet. meerwerk/uitbouw is bijna altijd maar 1 keuze in formaten.
leuk voor de buren als jou uitbouw net 10 cm langer is dan die van hun etc..
dat van een badkamer?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:59 schreef Rekkie het volgende:
Wauw ik ga binnenkort zelf bouwen, maar ik heb gelukkig wel een grotere tuin...
wat was de totale oppervlakte van de kavel als ik vragen mag?
Ja want daarom past er een huis en een schuurtje van 2,5x2,5.... meeste badkamers zijn kleinerquote:
je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja want daarom past er een huis en een schuurtje van 2,5x2,5.... meeste badkamers zijn kleiner![]()
Dat hangt er natuurlijk af waar je hem koopt...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:13 schreef LXIV het volgende:
Ach, met de huidige prijzen van bouwgrond zou een woning onbetaalbaar worden wanneer er een fatsoenlijke tuin bijzat. Het kan natuurlijk wel, maar voor een redelijk kavel van zo'n 500m2 betaal je gewoon 150.000 euro voor het kavel alléén. En dan staat er nog niet eens een huis op!
Dat klopt helemaal.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk af waar je hem koopt...
En in het noorden de helft of nog minder zelfsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal.
En in de Randstad ben je voor zo een kavel nog gemakkelijk het dubbele kwijt!![]()
Klopt. Maar zelfs dan verdwijnt er nog (te) veel in zakken van projectontwikkelaars en gemeenten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En in het noorden de helft of nog minder zelfs
Projectontwikkelaar heb ik gelukkig niet mee te maken, helaas wel met de gemeente en dat kost inderdaad een aardige duitquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Klopt. Maar zelfs dan verdwijnt er nog (te) veel in zakken van projectontwikkelaars en gemeenten.
Wanneer je daar toevallig werk kunt vinden, en er je familie hebt is het prachtig om daar te kopen. In het Westen en in het Centrum van het land valt het dus tegen.
Ik heb er zelfs serieus over gedacht om een minder goed betaalde baan te accepteren in de periferie, omdat hetgeen ik nu extra verdien alleen al opgaat aan de meerkosten om centraal te wonen. (Iemand met een inkomen van pakweg 30.000 in de provincie Groningen heeft dezelfde levensstandaard als iemand met een inkomen van 50.000 in bijvoorbeeld 's-Hertogenbosch)
Oh wat geweldig voor je.... nou poe poe fantastisch hoor...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:17 schreef StefanP het volgende:
Loten voor een woning
Hier kun je kiezen uit 5000 nieuwbouwwoningen, voor jou op maat gemaakt, vrijstaand met een tuin zo groot als je zelf wil. Dubbele garage, airco en al vanaf 150k verkrijgbaar.
NLWat een kutland.
Als je alles zelf een beetje weet te regelen wel hoor. Veel beter zelfs.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh wat geweldig voor je.... nou poe poe fantastisch hoor...
Natuurlijk zijn daar de overige voorziening ook allemaal prima in orde
Op elk vlak beter dan in NL kan ik uit eigen ervaring zeggen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh wat geweldig voor je.... nou poe poe fantastisch hoor...
Natuurlijk zijn daar de overige voorziening ook allemaal prima in orde
Zo'n houten prefab geval zeker?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:17 schreef StefanP het volgende:
Loten voor een woning
Hier kun je kiezen uit 5000 nieuwbouwwoningen, voor jou op maat gemaakt, vrijstaand met een tuin zo groot als je zelf wil. Dubbele garage, airco en al vanaf 150k verkrijgbaar.
NLWat een kutland.
Yanksquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:20 schreef StefanP het volgende:
[..]
Op elk vlak beter dan in NL kan ik uit eigen ervaring zeggen.Behalve het wegennet, maar NL past dan ook 17x in TX dus dat is niet zo verwonderlijk.
Tenzij je een luilak bent natuurlijk, maar dat heb je enkel aan jezelf te danken.
Ligt ook aan de buurt hequote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:22 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik lees hier dat mensen het allemaal wel mee vinden vallen.
Een tuin die 2,5 meter lang is.....ik heb het hier niet over een tuin in de binnenstad van Amsterdam he.....
Mensen die nu met comments komen dat een balkon ook lekker is snappen het niet helemaal. Dit huis was bedoeld als een huis waar we jaren in zouden gaan wonen en waar we onze toekomstige kinderen in op zouden laten groeien. Ik weet niet hoe jullie daar over denken maar ik geef mijn kinderen het liefste de ruimte....
relaxed, zon houten schijthuis.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:20 schreef StefanP het volgende:
[..]
Op elk vlak beter dan in NL kan ik uit eigen ervaring zeggen.Behalve het wegennet, maar NL past dan ook 17x in TX dus dat is niet zo verwonderlijk.
Tenzij je een luilak bent natuurlijk, maar dat heb je enkel aan jezelf te danken.
Mijn perceptie is anders..... ja ik spreek uit eigen ervaringquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:20 schreef StefanP het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |