komt niet vaker op tvquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:16 schreef Furious het volgende:
Keek je het maar vaker, dan hadden we geen last van je.
je kan dan ook gewoon niet naar het journaal kijken doe ik ook nooitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:17 schreef vosje505 het volgende:
en nooit de ellende uit bijv. libanon op je netvlies
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:18 schreef timmeeeh het volgende:
nooit postcode miljoenen jacht
nooit gooise vrouwen
nooit koppels
nooit jaren 8090 quiz
nooit café de sport
nooit NSE gezien kunnen hebben
Je lokt iets uitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:18 schreef timmeeeh het volgende:
nooit gooise vrouwen
nooit koppels
nooit jaren 8090 quiz
nooit café de sport
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:16 schreef 2609 het volgende:
wtf hoe kan je zonder tv leven![]()
- nooit prison break
- nooit las vegas![]()
- nooit stars are blind op tmf![]()
als er weer iets groots gebeurt is kappen ze de programmas gewoon ff af en moet ik wel kijkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:18 schreef 2609 het volgende:
[..]
je kan dan ook gewoon niet naar het journaal kijken doe ik ook nooit
Zeg! jongmens!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:16 schreef 2609 het volgende:
- nooit prison break
- nooit las vegas![]()
Television, the drug of the Nation, breeding ignorance and feeding radiationquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:19 schreef Intxaurraga het volgende:
De TV. Hét medium voor indoctrinatie en corrumpering van je brein.
doen, het is mij heel erg bevallen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:24 schreef Joene het volgende:
ik zit er serieus over te denken dat wanneer mijn tv kapot is , ik misschien geen nieuwe ga nemen.
Kijk toch zelden.
Nou dat idee heb ik dus ook , ik zou hem niet missen , en er past een heeeeeeeeeeel mooi aquairum bijvoorbeeld op die plek in de huiskamer.quote:
Ik heb een tv maar heb dat allemaal nooit gezienquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:18 schreef timmeeeh het volgende:
nooit gooise vrouwen
nooit koppels
nooit jaren 8090 quiz
nooit café de sport
Of alleen Ned 1, 2 en 3quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:43 schreef El_Rolando het volgende:
Meestal van die zwaargelovigen hebben er geen.
Ik heb aan 1 boek genoeg: de tv-gidsquote:Wat is een tv, kun je dat eten? Een tv verbied je om zelf na te denken, lees een boek man.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:16 schreef Furious het volgende:
Keek je het maar vaker, dan hadden we geen last van je.
PSSST, er is een nieuwe uitvinding: het heet 'internet'.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:16 schreef 2609 het volgende:
- nooit prison break
- nooit las vegas![]()
[offtopic]quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:16 schreef 2609 het volgende:
- nooit prison break
- nooit las vegas![]()
zo'n topic moet je dan ook verkapt maken, zoals dezequote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik had net 't centrale 2609 klaagtopic geopened maar die ging op slot![]()
![]()
Ik denk dat je vraag om moet draaien. Hoe kan jij uberhaup leven. Jouw brein kan gewoon niet genoeg capaciteit hebben om alles wat in een menselijk lichaam omgaat te regelen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:16 schreef 2609 het volgende:
- nooit prison break
- nooit las vegas![]()
dat zie je ook met paris, die's ook veuls te magerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:23 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik denk dat je vraag om moet draaien. Hoe kan jij uberhaup leven. Jouw brein kan gewoon niet genoeg capaciteit hebben om alles wat in een menselijk lichaam omgaat te regelen.
Maar weer geen SBS belspelmiepjes zoals Wytske Kenemans en die andere Natasja miepquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:16 schreef 2609 het volgende:
- nooit prison breakInternet
- nooit las vegasInternet
- nooit stars are blind op tmfTMF is verder toch een baggerzender dus niet boeiend...
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
dat zie je ook met paris, die's ook veuls te mager![]()
Foto's?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:14 schreef StefanP het volgende:
Ik heb geen tv![]()
Nou ja, geen kabel of wat dan ook. Af en toe kijk ik een DVDtje. Op m'n 118" $5000 front projectie systeem <:) Er was geen geld meer over voor kabel
Niet eens zo gek eigenlijk.quote:
Er is niks mis met cafe de sport, het enige goede programma wat Talpa uitzend.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:18 schreef timmeeeh het volgende:
nooit gooise vrouwen
nooit koppels
nooit jaren 8090 quiz
nooit café de sport
Slechte kwaliteit foto toen het scherm als proef hing, maar goedquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:20 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Foto's?
Anders is het een standaard bagger verhaal![]()
Wat voor speakers heb je staan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:49 schreef StefanP het volgende:
Alles is inmiddels netjes weggewerkt, de speaker is aan de muur bevestigd en "zweeft" op het oog. Ik ben lui, foto's van de rest volgen misschien morgen...
Mission!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:01 schreef StefanP het volgende:
Niks speciaals, dezelfde speakers die ik 7 jaar geleden kocht toen ik nog net armlastige student-af was![]()
http://www.homecinemachoi(...)Mission700Series.php
Alleen dan met 704 fronts ipv 703, en de 703 ipv de 702 rear. De Rel subwoofer heb ik weggedaan toen ik naar de VS verhuisde, omdat die actief was (230v). Ik heb hem nog niet vervangen.
omg!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:28 schreef Isabeau het volgende:
Wat had ik graag geen tv gehad.
Vroeger had ik een minitv'tje voor films en voor de rest niets. En toen ging ik samenwonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |