ga weg jijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:05 schreef Nawien het volgende:
Weet je wel wat een schooier is joh, pauper
Net als mijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:05 schreef 2609 het volgende:
paris is gewoon slim die krijgt alles van dr familie net als mij
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:05 schreef 2609 het volgende:
Ik wilde even aantonen hoe slim je wel niet bent.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:20 schreef 2609 het volgende:
wtf waarom quote je dat?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:21 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik wilde even aantonen hoe slim je wel niet bent.
Vraag ik me af wie hier dan de schooier is.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:05 schreef 2609 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:21 schreef Furious het volgende:
[..]
Dat kan niet, 2609 is niet slim... Als dat zou gebeuren is dat wanneer het universum compleet weg is.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:21 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik d8 van, laat ik es ff kijken hoe het verder is gegaan, wordt die 2609 weer gepestquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ga ik wel doen denk ik ja, dom topic dit![]()
oei, je hebt ons doorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:13 schreef 2609 het volgende:
het is tog allemaal jaloezie omdat ik wel aantrekkelijk, intelligent en rijk ben
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:13 schreef 2609 het volgende:
het is tog allemaal jaloezie omdat ik wel aantrekkelijk, intelligent en rijk ben
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:44 schreef Furious het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
(Er bestaat geen 'kletser', dus dan maar een 'klopper' waarmee je 'kletst'.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
Het wordt steeds gekker met jouquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:13 schreef 2609 het volgende:
Ik wil de gouden dukaten terug! dat waren nog eens tijden. Toen je de munten nog met je tanden krom moest buigen om te kijken of ze wel echt waren! toen kreeg je nog geld toe op je boodschappen!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:11 schreef Omkron het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk.. je wordt tegenwoordig toch overal een poot uitgedraaid..? Werk of geen werk.. de diefstal van de ondernemers naar ons toe wordt er niet minder op hoor. Gulden terug.
De fouten in deze zin laten zien dat het intelligente deel al afvalt. Aantrekkelijk is in the eye of the beholder en rijk is aan je ouders te dankenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:13 schreef 2609 het volgende:
LOL! Ik kom niet meer bij...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:44 schreef Furious het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
(Er bestaat geen 'kletser', dus dan maar een 'klopper' waarmee je 'kletst'.)
Op internet kan iedereen rijk en knap zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
De fouten in deze zin laat zien dat het intelligente deel al afvalt. Aantrekkelijk is in the eye of the beholder en rijk is aan je ouders te danken.
Je bent niets, zeg ik je, niets!!!!
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:05 schreef 2609 het volgende:
net als mijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:05 schreef 2609 het volgende:
Minder dan niets!!!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
De fouten in deze zin laten zien dat het intelligente deel al afvalt. Aantrekkelijk is in the eye of the beholder en rijk is aan je ouders te danken.
en wat is dat dan? Negatieve massa?, dat betekend dat er ook ergens positieve moet zijn, wat weer betekend dat ie IETS is..quote:
Pica?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:04 schreef Nawien het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker met jou![]()
Maar 1 ding kan ik sowieso al ontkrachten. Als je zo aantrekkelijk bent, waarom heb je geen pica van jezelf als av ofzo dan![]()
Terug naar TRU jijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en wat is dat dan? Negatieve massa?, dat betekend dat er ook ergens positieve moet zijn, wat weer betekend dat ie IETS is..
Nee, niets is dan toch beter![]()
ik kom daar niet.. daar zitten alle mensen die "anders" (quote:
Hij had gelijk natuurlijk.quote:GODVERDOMMESCHE KANKERGIERIGAARD!
Ik kijk daar standaard altijd boos na, dan vragen ze me teminste niks...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:22 schreef sop het volgende:
Over schooiers gesproken. Werd net aangesproken door een kerel die een sigaretje wilde. Daar gaf ik netjes een negatief antwoord op. Krijg ik me daar de wind van voren:
[..]
Hij had gelijk natuurlijk.
Wow Copycatquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
De fouten in deze zin laten zien dat het intelligente deel al afvalt. Aantrekkelijk is in the eye of the beholder en rijk is aan je ouders te danken.
jawel, wijzend naar een ander! maar daar houd het ook wel mee op!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:40 schreef Rekkie het volgende:
2609 heeft het over werken.... maar heeft zelf nog nooit een vinger uitgestoken.....
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
jawel, wijzend naar een ander! maar daar houd het ook wel mee op!
Heel vroegah toen jullie nog niet geboren waren, en we nog rondrenden in berenvellen, kon je mensen gewoon met een houten knots op de kop rossen en hun spullen afpakken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:38 schreef rival het volgende:
ik wil ook terug naar vroeger.. toen je nog gewoon schelpen kon ruilen!
maarja, dan kon je geen strand op zonder 2609 tegen te komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |