Precies dat dusquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:39 schreef bemeall het volgende:
Is het dan geen idee om (evt met nummerbehoud) eerst over te stappen naar Vodafone prepaid. (Indien je buiten je contractstermijn zit kan dit met de opzegtermijn van 3 mndn). Na die drie maanden gewoon in een nieuwe actie springen van Vodafone met nummerbehoud vanaf prepaid (Omzetten kan dan binnen een dag of 7).
Volgens mij moet dat wel werken
Zanik toch niet zo, is het veel te warm voorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:49 schreef Biancavia het volgende:
Hierbij vraag ik even jullie aandacht voor:
abonnement
Laten we het eens in klapjes verdelen.
Doen jullie allemaal mee?
A - bon - ne - ment
Dus, nog één keer:
Abonnement.
Bedankt.
Ik begin steeds meer respect voor Conflict te krijgenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:49 schreef Biancavia het volgende:
Hierbij vraag ik even jullie aandacht voor:
abonnement
Laten we het eens in klapjes verdelen.
Doen jullie allemaal mee?
A - bon - ne - ment
Dus, nog één keer:
Abonnement.
Bedankt.
dan bel je naar de salesafdeling en vraag je wat ze je geven als je je contract verlengt..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:27 schreef Ericjuh het volgende:
soms word ik d'r dus helemaal gek van hé!!
situatie:
ik heb abbonement van vodafone( 22,50 per maand). krijg 150 belminuten voor de rest niks... dus ik wil hem om laten zetten naar een ander abbonement. Dus ik kijk op de webwinkel van vodafone zie een leuk abbonement (15 euro per maand) + leuke telefoon..maar omdat ik het gelul van nieuw nummer niet wil hebben wil ik nummerbehoud toepassen!
ik voor zekerheid ff vodafone opbellen hoe het precies zit met nummerbehoud, kan het gewoon niet! je kan alleen nummerbehoud toepassen van bijvoorbeeld kpn -> vodafone of telfort naar vodafone. dus niet naar vodafone -> vodafone..
ik dus vragen of mijn abbonement niet omgezet kan worden naar dat abbonement (nummerbehoud boeit me dan niet, gaat d'r om dat ik niet eerst 2 maanden opzeg termijn heb). Zegt die vent dat het niet kan! ik kan mijn huidige abbonement niet omzetten naar abbonement van de telefoon die ik op webwinkel heb. Ja kan wel, maar dan krijg ik geen telefoon + geen 2,50 korting per maand!
zeg ik zo van "beetje gekkenwerk dit!". Zegt hij zo van "ja, dat is om nieuwe klanten naar vodafone te trekken".
dus geen makkelijke manier van abbonement omzetten, nee... eerste oude opzeggen en dan nieuwe bestellen!! (grote kans dat ik komende 2 maand dubbele aan abbonements kosten moet betalen..
lekker service vodafone!
Doe eens uitleggen aan de hand van wat voorbeelden. Lijkt me nuttig!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:11 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer respect voor Conflict te krijgen![]()
heb ik gedaan.. doen ze niet!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan bel je naar de salesafdeling en vraag je wat ze je geven als je je contract verlengt..
dat kan best ja.. maar dan vraag je toch gewoon wat ze dan [i]wel[i] kunnen aanbieden?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:32 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
heb ik gedaan.. doen ze niet!
ze kommen met het argument "internet is een ander kanaal van verkoop wat alleen gericht is op nieuwe klanten. In dit geval heeft u pech en is de aanbieding niet voor u. Misschien in de toekomst kan dit ook via de internetsite"
hierdoor geven ze geen geld voor die 3 (!) maand!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |