Op m'n hoofd.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:22 schreef Cuban-necktie het volgende:
over welke regio met haar hebben we het dan?
Ik had gister geen pils gedronken en gisterochtend nog m'n haar gewassen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:23 schreef yvonne het volgende:
Minder zuipen en vaker je haar wassen.
Ow boy, ben je weer verliefd en zuip je weer rode wijn?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:23 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik had gister geen pils gedronken en gisterochtend nog m'n haar gewassen.
Neen, ik zit niet élke dag te zuipen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ow boy, ben je weer verliefd en zuip je weer rode wijn?
Niet?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:26 schreef Roellio het volgende:
[..]
Neen, ik zit niet élke dag te zuipen.![]()
Bovenop je hoofd?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:28 schreef MikeyMo het volgende:
had ik ook, toen bleek ik herpes te hebben
Ik wel, en heb nooit haarpijn. Je moet gewoon je kussen wegdoen. Kussens zijn voor homo's.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:26 schreef Roellio het volgende:
[..]
Neen, ik zit niet élke dag te zuipen.![]()
Ja best, hoofdhuidmassage, de oplossing!quote:Haarpijn
Ken je dat, haarpijn? In feite is haarpijn spierpijn. Aan elk haartje zit een spiertje dat te lang is belast en daardoor gaat opspelen. Soms ontstaat haarpijn doordat het haar te lang in een onnatuurlijke richting is geduwd, bijvoorbeeld door een staart die hoog op het hoofd is vastgezet. Dan duurt de haarpijn meestal niet zo lang. Vaak gaat de haarpijn gepaard met spanningshoofdpijn. Als je last hebt van haarpijn in combinatie met hoofdpijn, dan komt dit vaak doordat je gespannen en nerveus bent. Hierdoor worden onbewust ook de haarspiertjes aangespannen. Wanneer je je haren dan aanraakt, lijkt het net alsof je probeert de haren tegen de vleug in te strijken. De oplossing? Geef jezelf elke dag onder de douche een hoofdhuidmassage!
Eigenlijk wel ja...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:28 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik wel, en heb nooit haarpijn. Je moet gewoon je kussen wegdoen. Kussens zijn voor homo's.
Ik zal me zo eens met mezelf gaan vermaken, onder de douche!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:29 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Ja best, hoofdhuidmassage, de oplossing!
Suc6 ermee
Het lag aan m'n kussen ja!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voortaan geen hoge staarten meer Roellio.
Ho ho... hoofdhuidmassage, geen voorhuidmassagequote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:30 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik zal me zo eens met mezelf gaan vermaken, onder de douche!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |