978 euro voor zo'n klein deukjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:12 schreef Het_Biertje het volgende:
is een kut spel als je het een aantal dagen speelt hebt. Voor je het weet stap je in je auto en rijd achteruit zonder te kijken;
[afbeelding]978 euro
Voor je het weet slap je ook de eerste voorbijganger neer met je boksbeugel of schiet je een hoer neer om je pistol skill te verhogen tot GANGSTA levelquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:12 schreef Het_Biertje het volgende:
is een kut spel als je het een aantal dagen speelt hebt. Voor je het weet stap je in je auto en rijd achteruit zonder te kijken;
[afbeelding]978 euro
jij zit al in de volgende fasequote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:13 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Voor je het weet slap je ook de eerste voorbijganger neer met je boksbeugel of schiet je een hoer neer om je pistol skill te verhogen tot GANGSTA level![]()
Nee dat was de ik ga medegangbangers neermeppen om zo hopelijk een knuppel te versieren om zo die belachelijke kut-dildo (eufenisme) kwijt te rakenquote:
Mijn vriendin rijdt ook dit model & bij haar auto heeft ooit eens één of andere Leo zijn trekhaak in haar voorbumper geparkeerd & die er half af getrokken. Die bumper is de grootste kostenpost, kijk maar naar de achterbumper, die is "geknakt" ...quote:
Gezien de deuk moet het ma Tokkie geweest zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:12 schreef Het_Biertje het volgende:
tegen een niets vermoedende vrouw die haar boodschappen aan het inladen is
[afbeelding]978 euro
GTA is goed... Hip Hop is goed... Grunge daarentegenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:48 schreef Komakie het volgende:
GTA SA is gewoon een kut game.
Stelletje hiphop negers
Je gaat me niet vertellen dat je speciaal in me fotoboek daarvoor hebt lopen kijken he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:51 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
GTA is goed... Hip Hop is goed... Grunge daarentegen![]()
Overigens is Disturbed wel weer extreem goed
Het is geen Biohazard maar goed....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:56 schreef Jikpunth het volgende:
Een biohazard logo 'does the trick' voor mij
Verrek ik had dat driehoekachtig dingetje in het midden niet eens gezienquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:00 schreef Komakie het volgende:
Het is geen Biohazard maar goed....
Het is er trouwens wel vanaf geleid (zoals je ongetwijfeld zult begrijpen) maar het heeft toevalligerwijs niets te maken met mijn muzikale voorkeur. Hoewel ik de connectie goed kan begrijpen
het is het logo van een snowboardschool (The Hot Zone)
Het is niet de eerste keer dat iemand denkt dat het een Biohazard teken isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:03 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Verrek ik had dat driehoekachtig dingetje in het midden niet eens gezien
Ze is niet zwaar, maar gewoon onverzettelijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:21 schreef L-IS het volgende:
Hoeveel ton woog die vrouw ?
Hitman (al dan niet double weapon) is de hoogste "skill" bij wapens. Godfather is de op één na hoogste ranking van de speler...quote:
geduld!quote:Op zondag 23 juli 2006 16:48 schreef PPL het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een vervolg op GTA?
En dan dit keer met een hoodpersoon waarmee ik mij wel kan identificeren.
Dus niet zo'n mislukte Jay-Z wannabe.
Haha dat had ik ook een keer, toen Vice City net uit was en dus net de motorfietjes weer in het spel zaten, deed je altijd je best om die mensen eraf te krossen, en dan had je in het echt ook die neigingquote:Op zondag 23 juli 2006 16:06 schreef Barbaaf het volgende:
Toen ik nog veel GTA speelde moest ik me steeds inhouden passerende motorrijders niet van hun fiets te meppen
das volgens mij meer dan de dagwaarde van die auto!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:12 schreef Het_Biertje het volgende:
tegen een niets vermoedende vrouw die haar boodschappen aan het inladen is
[afbeelding]978 euro
Ohja daar ging dit topic oorspronkelijk over.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:28 schreef EsDe het volgende:
[..]
das volgens mij meer dan de dagwaarde van die auto!![]()
Dat valt nog mee. Een nieuwe bumper, een nieuw achterlicht, en dan nog de achterklep uitdeuken. Het is in feite absurd, maar in een merkgarage betaal je nog veel meer.quote:
ik zie geen schade aan zijn licht/lampquote:Op zondag 23 juli 2006 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat valt nog mee. Een nieuwe bumper, een nieuw achterlicht, en dan nog de achterklep uitdeuken. Het is in feite absurd, maar in een merkgarage betaal je nog veel meer.
De lijnen van zijn twee lichtkappen lopen niet meer parallel. Waarschijnlijk toch een tik gehad. In een garage is dat bijna standaard vervangen.quote:
maar ik gok dat die lamp weer geheel in lijn is zodra dat metaal weer goed staatquote:Op zondag 23 juli 2006 19:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De lijnen van zijn twee lichtkappen lopen niet meer parallel. Waarschijnlijk toch een tik gehad. In een garage is dat bijna standaard vervangen.
Ik geef je gelijk, maar als een garage geld kan verdienen zullen ze het niet laten.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:16 schreef rival het volgende:
[..]
maar ik gok dat die lamp weer geheel in lijn is zodra dat metaal weer goed staat
Haha, idd, humor alom!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:12 schreef FBIFile het volgende:
Muhahahaha !
Steroids make ya dick do What ?!
Where his holiness does his bussiness is his concernquote:Op maandag 24 juli 2006 11:53 schreef M-I-L-F het volgende:
Haha, idd, humor alom!
'Does the pop shit in the woods?'
'I Don't know, why do you keep on asking me that, esse?'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |