978 euro voor zo'n klein deukjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:12 schreef Het_Biertje het volgende:
is een kut spel als je het een aantal dagen speelt hebt. Voor je het weet stap je in je auto en rijd achteruit zonder te kijken;
[afbeelding]978 euro
Voor je het weet slap je ook de eerste voorbijganger neer met je boksbeugel of schiet je een hoer neer om je pistol skill te verhogen tot GANGSTA levelquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:12 schreef Het_Biertje het volgende:
is een kut spel als je het een aantal dagen speelt hebt. Voor je het weet stap je in je auto en rijd achteruit zonder te kijken;
[afbeelding]978 euro
jij zit al in de volgende fasequote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:13 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Voor je het weet slap je ook de eerste voorbijganger neer met je boksbeugel of schiet je een hoer neer om je pistol skill te verhogen tot GANGSTA level![]()
Nee dat was de ik ga medegangbangers neermeppen om zo hopelijk een knuppel te versieren om zo die belachelijke kut-dildo (eufenisme) kwijt te rakenquote:
Mijn vriendin rijdt ook dit model & bij haar auto heeft ooit eens één of andere Leo zijn trekhaak in haar voorbumper geparkeerd & die er half af getrokken. Die bumper is de grootste kostenpost, kijk maar naar de achterbumper, die is "geknakt" ...quote:
Gezien de deuk moet het ma Tokkie geweest zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:12 schreef Het_Biertje het volgende:
tegen een niets vermoedende vrouw die haar boodschappen aan het inladen is
[afbeelding]978 euro
GTA is goed... Hip Hop is goed... Grunge daarentegenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:48 schreef Komakie het volgende:
GTA SA is gewoon een kut game.
Stelletje hiphop negers
Je gaat me niet vertellen dat je speciaal in me fotoboek daarvoor hebt lopen kijken he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:51 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
GTA is goed... Hip Hop is goed... Grunge daarentegen![]()
Overigens is Disturbed wel weer extreem goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |