Precies, een vrouw zal zoiets niet zo snel doen!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:45 schreef Flawless2006 het volgende:
What can I say, een man een man een woord een woord![]()
De kosten zullen wel door OHRA vergoedt worden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:54 schreef Lod het volgende:
En hij is gelijk zijn winst kwijt aan de kosten
quote:Dronken man snijdt eigen penis af
onder de aanvullende verzekering vallen onder andere:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:08 schreef Frances het volgende:
[..]
De kosten zullen wel door OHRA vergoedt worden.
van die homebrew vodka toch .. idd, daar wordt je knetter van .. en blijkbaar werkt het ook goed als verdoving ..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:34 schreef Drugshond het volgende:
Ik weet niet wat voor goedje ze daar drinken. Maar je wordt er wel knettergek van
Ik ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:39 schreef Megumi het volgende:
Toen ik het artikel las. Dacht ik auw en keek even naar beneden.
quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:37 schreef Clourhide het volgende:
D'r was een tijdje terug toch ook zo'n gek uit Wales die hetzelfde trucje heeft uitgehaald, na een weddenschap op een rugbywedstrijd of zoiets?
quote:Welshe rugbyfan hakte testikels af met botte kniptang
Het Welshe rugby verloopt nooit zonder slag of stoot.
Een Welshe rugbyfan bekomt maar moeizaam van zijn weddenschap van begin dit jaar. Toen Wales in het voorjaar Engeland een rugbynederlaag om de oren smeerde, hakte hij zijn eigen testikels af. In tien minuten voerde Geoffrey Huish (31) de operatie met een botte kniptang uit. Waarna hij de testikels in een blauwe plastieken zak gooide en trots naar de pub trok om te tonen dat hij zijn weddenschap wel degelijk was nagekomen.
Pas in de pub viel Huish, hevig bloedend vanuit de lies, flauw. Zijn drinkebroers bewaarden de testikels in een bierglas met ijs. Maar in het hospitaal was er geen hoop meer voor de Welshman. Hij moet door het leven zonder balzak en verbleef de volgende maanden in een psychiatrische instelling.
Een half jaar na zijn dwaze actie verklaart Huish de feiten. "Ik zei voor de wedstrijd tegen mijn vriend Gethin dat Wales niet de minste kans maakte om te winnen. Het was geen weddenschap, ik zei gewoon dat ik mijn testikels eraf zou knippen als we zouden winnen. Dus hield ik na de match woord. Ik sloeg toe met een kniptang. Het duurde tien minuutjes en ik had erg veel pijn, maar deed gewoon verder. De tang was zo bot dat ik wel wat werk had. Er was veel bloed, al had ik nog veel meer verwacht."
Om filosofisch te besluiten. "Ik denk alle dagen aan wat ik gedaan heb. Maar ik kan geen reden vinden waarom ik het deed. Ik had heel wat aan mijn hoofd en voelde me wat triest. Tja, kinderen kan ik nu wel vergeten. Toch wil ik een gezinnetje. Misschien moet ik maar aan adoptie denken." (ODBS)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |