Natuurlijkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:04 schreef bartrid het volgende:
John Coltrane?
quote:Since the turn of the century, every American summer has seemed to produce one or two Caribbean-styled dance-pop hit sensations, and the summer of 2005 was no different, as the relentless dancehall-lite booming rhythms of's
seemed as omnipresent as sunshine. Like Daddy Yankee ("Gasolina") and Sean Paul ("Get Busy") in summers prior,
emerged initially as an unknown superstar, known far more for her song than for herself. Unlike Daddy Yankee and Sean Paul, however, she is a woman — a young and beautiful green-eyed one, to be more specific.
jerver +1quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:07 schreef jerver73 het volgende:
prince - purple rain
supertramp - its raining again
AC/DC - thunder
pia zadora & jermaine jackson - when the rain begins to fall
tina turner - i cant stand the rain
kane - rain down on me
bitty mclean - it keeps raining
weather girls - its raining man
guus meeuwis - het dondert en bliksemt
milli vanilli blame it on the rain
Meer dan ik op had durven hopen en volledig goed...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:23 schreef Captain_Redbeard het volgende:
kraftwerk - computerlove
coldplay - talk
nee, oosterburenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:05 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
nederlands?
nee, Engelstalige naamquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:15 schreef jerver73 het volgende:
auf der mauer?
Ik ken ook niet alles van ze. Ze hebben ongelofelijk veel uitgebracht. In vergelijking met JMJ blijft het tweederangs synthesizermuziek, maar een best of compilatie zou er bij mij ingaan als koek. Overigens zijn de lp-hoezen vaak zeer mooiquote:
Uzumaki_Naruto +1quote:Op zondag 23 juli 2006 11:48 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Killing Joke?
wat waren die anderen dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:17 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
even de foto veranderd,had de verkeerde geselecteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |