Nee man, heb je niks anders om je mee te identificeren. Collegepas, rijbewijs?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:54 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Betekent ook dat ik dit weekend niet uit kan, omdat ik dus geen identiteitsbewijs meer heb. Daar gaat mn weekend![]()
Ben 17, dus nog geen rijbewijs, helaas was dit mijn enige middel om me te identificeren. De enige kans dat ik binnenkom in de disco hier is als ik om 11 uur ga, maar dan is er nog niemand (loopt pas rond 1 uur beetje vol) dus dan sta ik me daar eerst uren te vervelen. Maar waarschijnlijk kom ik toch niet binnenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:54 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee man, heb je niks anders om je mee te identificeren. Collegepas, rijbewijs?
Ja ik heb er ook geen, maar nu hoef je tenminste niet te liegen als je bij die discotheek van >18 binnen wilt lopen. Je hebt 'em eindelijk echt niet meegenomen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:58 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
Ben 17, dus nog geen rijbewijs, helaas was dit mijn enige middel om me te identificeren. De enige kans dat ik binnenkom in de disco hier is als ik om 11 uur ga, maar dan is er nog niemand (loopt pas rond 1 uur beetje vol) dus dan sta ik me daar eerst uren te vervelen. Maar waarschijnlijk kom ik toch niet binnen
das wel zo jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:00 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook geen, maar nu hoef je tenminste niet te liegen als je bij die discotheek van >18 binnen wilt lopen. Je hebt 'em eindelijk echt niet meegenomen.![]()
Paspoort kost tegen de 40 euro geloof ik. Blijft kut natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:51 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Mja, kankerzooi. Morgen dus naar het politiebureau om aangifte te doen en zo'n nieuw hoerending bestellen wat weer 80 euro ofzo gaat kosten.![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:55 schreef petre86 het volgende:
tja wie verliest dan ook spullen die niet van jezelf zijn
Rijbewijs = GEEN IDquote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:54 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee man, heb je niks anders om je mee te identificeren. Collegepas, rijbewijs?
een Nederlands rijbewijs Is een geldig legitimatiebewijs in Nederland.quote:
In NL wel toch? Je hebt in het buitenland wel een paspoort nodig, of identiteitskaart. Maar in NL is je rijbewijs een geldig ID voor zo ver ik weet.quote:
Tot dat je een keer aangehouden wordt. "Meneer mag ik uw rijbewijs, uw autopapieren en uw id zien"quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:28 schreef TR08 het volgende:
[..]
In NL wel toch? Je hebt in het buitenland wel een paspoort nodig, of identiteitskaart. Maar in NL is je rijbewijs een geldig ID voor zo ver ik weet.
Ik zal het dit weekend eens aan een agent vragen, ik loop hem dit weekend toch tegen het lijfquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:30 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Tot dat je een keer aangehouden wordt. "Meneer mag ik uw rijbewijs, uw autopapieren en uw id zien"
Waarom is het mij dan overkomen toen ik staande werd gehouden bij een algemene controle hier in Eindhoven?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:34 schreef giscard het volgende:
[..]
jij heb GEEN IDEE waar je het over hebt.
Niet voor officiële instanties.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:28 schreef TR08 het volgende:
[..]
In NL wel toch? Je hebt in het buitenland wel een paspoort nodig, of identiteitskaart. Maar in NL is je rijbewijs een geldig ID voor zo ver ik weet.
Even het ID schemaatje gelinkt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:43 schreef okkie-man het volgende:
http://www.xs4all.nl/~advocare/folder35.htm
moggequote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:22 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
een Nederlands rijbewijs Is een geldig legitimatiebewijs in Nederland.
@TS: je gaat altijd met je paspoort de disco in? ik zou zo'n ID-kaartje aanvragen als ik jou was!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |