Connexxion doet er wel wat mee, mijn 'getinte' vriendin werd s'ochtends nogal vaak voorbij gereden als ze alleen bij de bushalte stond. Klacht gestuurd, en excuses gehad en buschauffeurs zijn er op aangesproken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:10 schreef DaMart het volgende:
Dat is wel een goed plan, even een klacht neerleggen bij Connexxion! Ik weet het busnummer wel niet, maar wel de tijd dat de bus had moeten vertrekken, dus ze kunnen er vast wel iets mee (behalve er hard om lachen en er verder niks mee doen).
Ik heb net even een vriendelijk mailtje gestuurd. Ik ben benieuwd wat voor reactie ik krijg. En ik hoop inderdaad dat die chauffeuse er op aan wordt gesproken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Connexxion doet er wel wat mee, mijn 'getinte' vriendin werd s'ochtends nogal vaak voorbij gereden als ze alleen bij de bushalte stond. Klacht gestuurd, en excuses gehad en buschauffeurs zijn er op aangesproken.
Integenstelling tot de HTM die geen excuses gaven.
Oh dus jij bent er zo eentje die iedereen omverdouwt om zn trein te kunnen halen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb net even een vriendelijk mailtje gestuurd. Ik ben benieuwd wat voor reactie ik krijg. En ik hoop inderdaad dat die chauffeuse er op aan wordt gesproken.
Ik had een afspraak, die ik eigenlijk niet meer had gehaald zonder die bus, ware het niet dat ik als een gek naar het station ben gerend, en nog net een trein heb gehaald.
Alleen als ze in de weg lopen, met tien man naast elkaar op de trap naar het perron, maar dan precies in tegenovergestelde richting dan waar ik naartoe moet...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:47 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Oh dus jij bent er zo eentje die iedereen omverdouwt om zn trein te kunnen halen...
Lijn, tijd, halte en richting, dat moet voldoende zijn. Plaats is ook wel handig, Connexxion is zodanig groot dat lijnnummers niet uniek zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:10 schreef DaMart het volgende:
Dat is wel een goed plan, even een klacht neerleggen bij Connexxion! Ik weet het busnummer wel niet, maar wel de tijd dat de bus had moeten vertrekken, dus ze kunnen er vast wel iets mee (behalve er hard om lachen en er verder niks mee doen).
Dat is sowieso standaardinformatie waar ze om vragen als je via hun website een klacht indient. En dat lijkt mij ook inderdaad wel voldoende om te weten voor ze.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:49 schreef Light het volgende:
[..]
Lijn, tijd, halte en richting, dat moet voldoende zijn. Plaats is ook wel handig, Connexxion is zodanig groot dat lijnnummers niet uniek zijn.
ik zou ook niemand meenemen die zidh verstopt onder een burkaquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Connexxion doet er wel wat mee, mijn 'getinte' vriendin werd s'ochtends nogal vaak voorbij gereden als ze alleen bij de bushalte stond. Klacht gestuurd, en excuses gehad en buschauffeurs zijn er op aangesproken.
Doe es Boomlaars en geef een fotoimpressie?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:40 schreef Vhiper het volgende:
Hehehe, ook een keer gehad, alleen ben ik toen door een aantal straten gerend (Kortere route) om die bus bij een volgende halte opnieuw op te wachten. Daar stonden wat meer mensen en stopte ie wel. Z'n gezicht toen ie me zag staan was werkelijk fantastisch.![]()
Boomlaars?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Doe es Boomlaars en geef een fotoimpressie?![]()
Ik heb 2 jaar geleden ofzo een klacht ingediend en kreeg een dagkaart waarmee ik de hele dag gratis mocht reizen met de bus.. ik heb wel een mailtje gestuurd, niet gebeld.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Connexxion...doen die iets met klachten dan? Er zijn hier een paar haltes die ze structureel negeren, vooral als het slecht weer is. Sta je daar als bejaarde met je reumabotjes ofzo anderhalf uur te wachten tot er eentje zin heeft je op te pikken. Connexxion bellen levert een bandje op dat volgens mij elke week wel eens vol staat met klachten over dat punt. En dan vrolijk gewist wordt. Ziezo, probleem weg!![]()
Hier inspecteerde de buschauffeur verdacht lang de ov-kaart van een allochtoons meisje. Terwijl ik 1 seconde m'n kaart laat zien, en direct mocht doorlopen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik heb weken op mijn OV-kaart van 2005 gereisd. Had die van 2006 ook wel, maar wilde kijken hoe lang het goed ging. In de trein en bus kijken ze totaal niet naar je OV, pas na wééééken bleef er eentje langer kijken en zag dat ik die van 2005 liet zien.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:28 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Hier inspecteerde de buschauffeur verdacht lang de ov-kaart van een allochtoons meisje. Terwijl ik 1 seconde m'n kaart laat zien, en direct mocht doorlopen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:03 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik zou ook niemand meenemen die zidh verstopt onder een burka
En dan snappen ze niet dat er eens in de zoveel tijd een tik wordt uitgedeeld aan dit soort OV medewerkers.....quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:54 schreef DaMart het volgende:
Door omstandigheden gedwongen, moest ik vandaag met de bus naar mijn werk. Dus vanmiddag sta ik samen met nog wat mensen bij de bushalte te wachten op lijn 81. Bij de halte hangt ook netjes een dienstregeling voor deze lijndienst.
Iets te laat draait de bus de bocht om, en ik steek mijn hand met strippenkaart uit om aan te geven dat ik mee wil. Rijdt die chauffeuse ons gewoon met een nog niet eens halfvolle bus hoofdschuddend, schouderophalend en de handen in de lucht werpend voorbij! Dit uiteraard tot grote verbazing en verontwaardiging van mijn medewachtenden en mij.![]()
Dat was uiteraard niet echt tof van die muts achter het stuur. Dat ze vertraging had is niet onze schuld, dus dan moet ze het niet ineens ons probleem gaan maken door zulke werkweigering.![]()
pfffff HTMquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hahhaha datzelfde kut lijstje heb ik ook in moeten vullen, alles negatief tot zwaar negatief ben benieuwd naar de uitslag van het onderzoekquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:23 schreef MLF het volgende:
[..]
pfffff HTM
die regeert niet eens
ik had een boze mail gestuurd omdat een buschauffeur niet kon rijden, geen inzicht had en mijn van de weg duwde, geen reactie, ja pas een jaar later: u heeft ooit contact met ons opgenomen......bla bla bla, of ik ff een lijstje wou invullen daarover
dat was zo negatief, ik heb nooit meer iets gehoord
Jij springt gewoon voor de bus en hoopt dat hij nog op tijd kan stoppen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:07 schreef Yankee_One het volgende:
je moet ook niet je hand opsteken. staat zo burgerlijk
sta met mijn ov in de hand bij het bord met de dienstinfoquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij springt gewoon voor de bus en hoopt dat hij nog op tijd kan stoppen?![]()
Zo stond ik dus ook zo ongeveer... ik stak alleen mijn hand uit om de strippenkaart duidelijker te laten zien.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:10 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
sta met mijn ov in de hand bij het bord met de dienstinfo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahah ik d8 dat dat snertjong gepost had, maar het is een look-a-like onder een andere naam !quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:03 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik zou ook niemand meenemen die zidh verstopt onder een burka
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |