abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 juli 2006 @ 09:25:53 #26
133161 Emerica
Dead Rising?
pi_40292660
Het blijft een demo EN een arcade game. Nuff said.
Aight
pi_40292696
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 09:25 schreef Emerica het volgende:
Het blijft een demo EN een arcade game. Nuff said.
Precies, en ik heb ook nergens gezegd dat jouw mening niet klopt. Het is immers je mening. Ik heb gewoon gezegd waarom ik vind dat het me nogal tegenvalt.

Er zijn in mijn ogen ook een aantal technische dingen die echt beter hadden gekund, zoals het besturen van de camera en die HP potions, maar dat zijn maar kleine dingetjes en daar kan ik wel mee leven.

Overigens: Ik ben helemaal niet goed in games. Nergens gezegd ook. Ik vind de demo behoorlijk pittig, maar ik ga ook om de 5 vijanden dood bij Prey, heb voor de gemiddelde action game meer dan 20 uur nodig en zelfs Prince of Persia: Sands of Time bezorgde me heel wat lastige momenten. Dat weerhoudt me niet van het hebben van plezier met games of in dit geval demos, ik kan me alleen niet meten met de mensen die alle games in 1 weekend uit lijken te spelen. Ik ben gewoon reteslecht in games. Het spijt me.
pi_40298567
saaie verrotte klote demo.
het sped verschild niks met dinasty wariors
echt dit ben ik dus ook in een half uur meer dan zat.
jammer jammer. de game stond op mijn must have lijst.

graphics vallen ook wel mee jammer jammer
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_40421513
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 09:16 schreef Emerica het volgende:
Demo is fakking simpel man. Er komt dus toch nog een beetje taktiek bij kijken Mystikvm, zoals: laat je niet surrounden. Ik vraag me af of de meeste van jullie zelfs de verschillende orb attacks wel hebben geprobeerd
Ik kom tot 3 Al ben ik wel combo's aan het proberen enzo.

Vind de demo eigenlijk best tof, lekker dom hack & slash. Tis niet fantastisch, maar wel geinig, vechten met honderden vijanden om je heen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')