Heb je echt maar 1 persoonlijkheid?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
een persoonlijkheid is al vermoeiend genoeg voor me
kun je je voorstellen dat er 2 van dit soortig karakters in mij moesten huizen
de dramas
ff serieus ben je dan tegenwoordig niet gewoon een heterosexuele-bi?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben in die zin hetero dat ik nooit verliefd ben geweest op een meisje/vrouw. Nu word ik sowieso niet vaak, laat staan snel verliefd. Ik kan nogal snel en vaak op iemands persoonlijkheid afknappen
Maar ik kan vrouwen wel erg aantrekkelijk en ook zeker opwindend vinden.![]()
![]()
ja tof is ie he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb je echt maar 1 persoonlijkheid?
Open-minded.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ff serieus ben je dan tegenwoordig niet gewoon een heterosexuele-bi?
of zoiets...
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
twist ik vind je heel lief maar je openlijke adoratie voor mij word nu wel wat eng
ow ik dacht een heterosexuele-biquote:
wat liefquote:
Wat Erik zegt meer. Ik sluit gewoon niemand bij voorbaat uit.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ff serieus ben je dan tegenwoordig niet gewoon een heterosexuele-bi?
of zoiets...
ooeeeh ik geloof dat ik meer zo een benquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:12 schreef NanKing het volgende:
Tommie is idd afgeleid van Tomboy.
De tegenhanger van een Tommie is een lipstick lesbo.
Niet?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ooeeeh ik geloof dat ik meer zo een ben
afgezien van het feit dat ik niet lesbisch ben dan
mag ik een lipstick bi zijn?
Nan, de beantwoordster voor al mijn domme lesbeau-vragen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:12 schreef NanKing het volgende:
Die kende ik dan weer welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:12 schreef NanKing het volgende:
nee ik ben gewoon besluitloosquote:
whoei mn eigen hokjequote:
Er zijn geen domme vragen. Anders was ik ook heel dom, want ik heb NanKing al ontelbaar veel vragen gesteldquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nan, de beantwoordster voor al mijn domme lesbeau-vragen.
Bi-sluitloos.quote:
ooeeh ik ben een bisluitloze lipstick bi!quote:
bushokjes!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hokjes genoeg voor liefie_ om in te zitten.
pashokjes.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bushokjes!
muntjes hokjes op de kermis die vanaaf begint!
wchokjes!
nu heb ik al geen zin meer om nieuwe te vezinnen
jij gokverslaafde!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Die kermismuntjesdingen met zo'n balk die zo muntjes naar voren schuift is tof.
Maar ik ga op bezoek bij mijn oom en tante en mijn lieve kleine neefje.
Tschüß!
Musicalliefhebber?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:57 schreef liefie_ het volgende:
oooeeh ik heb me net ook heerlijk homo gedragen
lekker meegebleert met het gevoel van!
en het had als onderwerp natuurlijk musicals!
vandaag wil ik musical ster worden
Beide van mijn site. Twan heeft mij zo'n beetje als eerste verteld dat ie homo was en Gwyn is ook op mijn site als eerste uit de kast gekomenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:59 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
Jij droomt raar!
En ja ik ken ze als forummers( waar ken jij ze van dan? )
En een toffe ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:24 schreef Roosjedoosje het volgende:
Ik heb een avatar!![]()
Wonderer, ging je mij nog vertellen waar jij Gwyn en twan van kent?
ik zou hier blijven!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:23 schreef Twisted_fok het volgende:
Liefie_, kan ik al veilig weer naar de r&p sc zonder te gaan walgen van de aanwezige mensen of is het er nog steeds ruk?!
jaquote:
tofquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beide van mijn site. Twan heeft mij zo'n beetje als eerste verteld dat ie homo was en Gwyn is ook op mijn site als eerste uit de kast gekomenShantak komt er ook vandaan trouwens
Griezelsite. Broeinest voor homo's
Goed om te weten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zou hier blijven!
ik heb me er net ff gewaagd...
of het moet zijn dat je je verveelt en graag iemand uit wil lachenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zou hier blijven!
ik heb me er net ff gewaagd...
ynske is er wel weerquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:24 schreef Roosjedoosje het volgende:
Ik heb een avatar!![]()
*oeps je was me voor*
Beauty and the beast al gezien?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja
ik zou serieus graag een musical ster zijn (maja ik wil zo veel worden als ik later groot ben)
maar ik heb totaal geen talent
Mag ik hier ook komen, ik moet huilen van dat andere topicquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:23 schreef Twisted_fok het volgende:
Liefie_, kan ik al veilig weer naar de r&p sc zonder te gaan walgen van de aanwezige mensen of is het er nog steeds ruk?!
nee ik heb er al kei lang geen gezienquote:
Mijn site is gay-vriendelijk. En voor jongeren. Iedereen weet dat ie bij mij terecht kan. Dus dan ben ik wel es de eerste die hoort dat iemand homo isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:27 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
tofShantak is al een tijd niet meer op het forum geweest geloof ik , maar wel grappig hehe..
sorry alle nieuwelingen moet zich eerst door mij laten keuren in een bikini!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Mag ik hier ook komen, ik moet huilen van dat andere topic
Moet je volgende maand zeker gaan, dan doet een vriend van me meequote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik heb er al kei lang geen gezien
en mn ouders hebben gewoon geen cd met don't go breaking my heart er op!
hoe dramatisch kun je zijn!
Wat schattig, Gwyn is ook nog zo jong en onschuldigquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn site is gay-vriendelijk. En voor jongeren. Iedereen weet dat ie bij mij terecht kan. Dus dan ben ik wel es de eerste die hoort dat iemand homo is
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sorry alle nieuwelingen moet zich eerst door mij laten keuren in een bikini!
wanneer heb je tijd?
Voordat ik d'r leerde kennen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ynske is er wel weer
jullie waren toch bevriend?
autchquote:
Die woont in Friesland in the middle of nowhere. Heb zelfs nog een keer met hem en Shantak in een caravan geslapen. En vlak daarna kwamen ze uit de kast.. hmm..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:33 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
Wat schattig, Gwyn is ook nog zo jong en onschuldig![]()
ooooeeh kan ik niet met hem trouwen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet je volgende maand zeker gaan, dan doet een vriend van me mee
heb je geen bikini?quote:
Er zijn mensen die ik na het leren kennen nog steeds leuk vind hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
autch
note to self: uit de buurt blijven van twist
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ik na het leren kennen nog steeds leuk vind hoor.
Mag ik een paar maanden uitstel dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heb je geen bikini?
andere badkledij/lingerie mag ook hoor!
tof!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ik na het leren kennen nog steeds leuk vind hoor.
wrom?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Mag ik een paar maanden uitstel dan?
Dat is aan mij om te bepalen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tof!
maar ik ben niet zo leuk jammer genoeg
Misschien krijg je dan wel een hele!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:38 schreef NanKing het volgende:
Hey dadelijk is mijn mooie halve naam topic dicht.
Hij is al getrouwd (ja, een hetero in een musical!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ooooeeh kan ik niet met hem trouwen?
dan ga ik gewoon lekker meeliften op zijn roem
Stille hoopquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan wel een hele!
ik help alleen omdat ik het jou graag makkelijk maakquote:
*attention shot geef*quote:
Ik weet het ja, het schijnt een onmogelijke plek te zijn als ik hem hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die woont in Friesland in the middle of nowhere. Heb zelfs nog een keer met hem en Shantak in een caravan geslapen. En vlak daarna kwamen ze uit de kast.. hmm..
Je moet es komen kijken op griezel.net
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij is al getrouwd (ja, een hetero in een musical!). Dus nee.
Ik ga in training, bij die ene kerel van de TellSell, hoe heet ie ook al weer?quote:
als je nou zorgt dat je de laatste post hebt!quote:
Billy banksquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ga in training, bij die ene kerel van de TellSell, hoe heet ie ook al weer?
ooooeeeeh tof!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ga in training, bij die ene kerel van de TellSell, hoe heet ie ook al weer?
Dat is me eigenlijk weer een brug te verquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als je nou zorgt dat je de laatste post hebt!
Daar scoor je dan alweer punten mee.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik help alleen omdat ik het jou graag makkelijk maak
potverdorie volgens mij is het daar veel te heet voor!quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben in training bij mezelf. Zal ik ook een video maken?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben in training bij mezelf. Zal ik ook een video maken?
Ik weet het, ik weet het. Ik wou ook al met hem trouwen, maar ja. Zijn vrouw is wel te aardig om zo uit te spelen enzoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
![]()
weer een droom kapot
hij gaat lekker vandaag!!
gelukkig heb ik eindelijk mn muziekje!
ow naja dan euh maak ik haar gewoon dood?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het. Ik wou ook al met hem trouwen, maar ja. Zijn vrouw is wel te aardig om zo uit te spelen enzo
Ik word al moe bij de gedachtequote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Of ik ga een cursus geven en dan komen jullie die volgen. Dan hebben mijn ogen ook nog wat om naar te kijken.
Wat een goed idee!
Neequote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow naja dan euh maak ik haar gewoon dood?
erg aardige en humane oplossing
de hemel is ook cool en erg kindvriendelijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee
Zijn vrouw is cool
En da's ook zielig voor z'n kids.
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:47 schreef Roosjedoosje het volgende:
Bassie en adriaan!
En nu ga ik echt slapen, mochten jullie iets horen over een vliegtuig op weg van amsterdam naar kuala lumpur dat crasht, dan mogen jullie de condoleances alvast plaatsen hier
dan gaan we toch gewoon aan de kant zitten met een zere enkel en naar alle hupsende en flupsende dames kijken?quote:
ik hou van kuala lumpur!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:48 schreef wonderer het volgende:
Roosje woont in Kuala Lumpur??
Great...... wakosda?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Of ik ga een cursus geven en dan komen jullie die volgen. Dan hebben mijn ogen ook nog wat om naar te kijken.
Wat een goed idee!
Goed idee zegquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan gaan we toch gewoon aan de kant zitten met een zere enkel en naar alle hupsende en flupsende dames kijken?
misschien krijgen we nog een kusje voor de pijn ook
En van dat doen word je niet moe?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je moet ook niet denken, maar doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |