Ja dat vond ik wel ja.. stukken eigenlijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja vind je? Vind het idd mooi maar veel mooier dan deel 2 niet. Beetje meer van hetzelfde.... Dat vechten met een tegenstander vond ik wel cool gedaan.
Ik dacht ook MP.. maar ik hoop het niet. Dan zou er immers geen excuus meer zijn om het spel te halen.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:20 schreef Sjotime het volgende:
Die SR discussie
Ik ga de demo iig wel downen.... even kijken wat het nu precies is. Wordt de demo SP of MP?
Dat is idd erg tof, vraag me af of dat ook een beetje speelbaar wordt.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja vind je? Vind het idd mooi maar veel mooier dan deel 2 niet. Beetje meer van hetzelfde.... Dat vechten met een tegenstander vond ik wel cool gedaan.
goed of foute ervaring ?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo ik speel nu dus voor het eerst een Hitman deel (Blood Money) en het is een totaal ander spel dan ik verwacht.
Ik dacht dat het een soort van CoD was, maar toen ik bij de eerste misie m'n wapens trok was ik meteen de lul
ik zou op een prijsverlaging wachten...hij is al een tijdje uit en maar 5 uur lang (koste mij 5 uur en 18 seconde van begin tot het eind)quote:Op zondag 23 juli 2006 20:48 schreef Sjotime het volgende:
Als LotR uit is (bijna nu) dan ga ik denk ik Tombraider kopen
Cool, ik ga naar de Ardennen.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:54 schreef =HellFire= het volgende:
Hey gasten, alles goed? Zoals het er nu naar uitziet ga ik wellicht naar Barcelona in september.
Euhm het is dat ik nog niet echt het geduld heb gehad voor de game maar ziet er tot nu toe goed uitquote:Op zondag 23 juli 2006 20:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo ik speel nu dus voor het eerst een Hitman deel (Blood Money) en het is een totaal ander spel dan ik verwacht.
Ik dacht dat het een soort van CoD was, maar toen ik bij de eerste misie m'n wapens trok was ik meteen de lul
Er komt dus waarschijnlijk een demo van dit spel binnekort die goed is, hoorayquote:Test DriveŽ Unlimited (demo 2)
Ik zit inmiddels in het laatste level van de Good Campaign. Daarna moet ik die andere nog doen. Ben er nog wel even zoet mee.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:48 schreef Sjotime het volgende:
Niets aan de hand, geen paniek (ga effe rukken ofzoquote:Op zondag 23 juli 2006 22:13 schreef zatoichi het volgende:
Heb nog even gezoekt, maar kon er niets over vinden; vandaar dat ik hem hier tussenplemp:
Sinds vandaag kan ik maar 5 minuten mijn 360 aan hebben, en dan "verschuiven" de kleuren. Het ziet er heel vaag uit. Heeft dit iets te maken met de "red ring of death" verhalen die ik hoor? Hij is niet van de launch; maar twee weken later. Wel kut, want het speelt niet prettig Als alles naar groen/blauw en cyaan verschuift; het cga tijdperk hebben we toch wel gehad lijkt me.....
He ik sta emotioneel onder druk; dan ga je rare dingen doenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:30 schreef NX het volgende:
[..]
Niets aan de hand, geen paniek (ga effe rukken ofzo) Je hebt em op PAL 60HZ staan...
Ga naar SYSTEM tabblad, click daar op DISPLAY, en dan PAL SETTINGS, je TV ondersteund waarschijnlijk alleen PAL 50HZ!
Succes!
//EDIT 1
Je hebt niet goed genoeg 'gezoekt'
Hahahaha... (sorryquote:Op zondag 23 juli 2006 22:42 schreef zatoichi het volgende:
[..]
He ik sta emotioneel onder druk; dan ga je rare dingen doen
Maar goed hij staat al sinds ik dat ding heb op pal60, bovendien als ik hem op pal50 zet, dan geeft hij nauwelijks beeld meer (het enige wat ik zie is vooral zwart met wat witte strepen en een stipje rood en groen (kortom a en b). Maar goed zal eens kijken wat het oplevert; al ben ik bang dat ik dan dus helemaal niets meer kan vinden in het menu....
Tja die advanced scart heb ik meteen gekocht toen hij uit was; en daar heeft hij nu maanden goed op gedraait; kabels lostrekken e.d. heb ik ook allemaal geprobeerd; maar ik zal nog wel eens die 50 hz proberen; als ie die niet pakt met de advanced scart, kan ik altijd nog gewoon de oude kabel erin pluggen, alleen vond ik dat beeld minder.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:47 schreef NX het volgende:
[..]
Hahahaha... (sorry, lach je niet uit, lach je alleen maar toe... funny)
Dat is ook geen probleem, als je de hele menu straks niet meer kunt vinden, we zullen je door de doolhof begeleiden![]()
Wat voor kabel gebruik je?
Ik heb een PREMIUM versie, en daar zat de HDTV CABLE van Microsoft bij, later heb ik de Advanced SCART Cable gekocht, speciaal voor de tv's die nog gebruik maken van de scart aansluiting... misschien een idee om die aan te schaffen en daarmee te testen (als dat toch niet helpt, kun je het weer meteen terug brengen, dus geld terug...)
Ik heb het gevoel dat het aan je kabel of aan je tv ligt, kan ook zijn dat er iets is verandert met je instellingen maar dat gebeurt niet zomaar...
//EDIT
Nog een tip;
- zet je xbox en tv uit
- koppel stroomtoever los
- koppel utp kabel los
- koppel beeld kabel los, aan beide zijde
Sluit daarna alles een voor een opnieuw aan en test het opnieuw...
No problemo... (X360quote:Op zondag 23 juli 2006 22:59 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tja die advanced scart heb ik meteen gekocht toen hij uit was; en daar heeft hij nu maanden goed op gedraait; kabels lostrekken e.d. heb ik ook allemaal geprobeerd; maar ik zal nog wel eens die 50 hz proberen; als ie die niet pakt met de advanced scart, kan ik altijd nog gewoon de oude kabel erin pluggen, alleen vond ik dat beeld minder.
Thnx voor het meedenken!
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:48 schreef Sjotime het volgende:
Ik geloof dat ie al ergens op het forum is langsgekomen/quote:Op zondag 23 juli 2006 23:19 schreef Wessiej het volgende:
Is hier al dit filmpje van de nieuwe Star Wars voor de 360 gepost?
Zoniet, hier is die dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |