Wat was afgesproken?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:38 schreef frenzy2003 het volgende:
dit was ook echt niet afgesproken ofzo.
Soms ben ik zo egoïstisch hè. Bah.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:38 schreef Kreator het volgende:
En ik maar denken dat je rekening met m'n gevoelens hield....maar nee, jij hebt honger en whoppa, weer een banaan het verkeerde gat in....
*kras*
Word jij daar ff op je wenken bediend zeg.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:39 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik dacht om 21:34 nog "Zouden we ooit nog wat van Kreja horen, of niet..."... ... ...
Het is de-mussen-vallen-van-het-dak-dagquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat was afgesproken?
Mijn tweede naamtopic al vandaag. Is het MUUSdag vandaag?.
Oh, wat ben je toch lief, Jerruh.quote:
het zijn er maar drie, heb de rest opgegeten.......quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh, wat ben je toch lief, Jerruh.
Zo... zo... zo vreselijk niet egoïstisch.. Zoals ik.
.
Ja, ik ook, Jerr....quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:41 schreef Jerruh het volgende:
ik had het over erwten, krea!
In je neus stoppen en foto's maken!quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het zijn er maar drie, heb de rest opgegeten.......
Echt waar, als jij niet zo egoistisch, egocentrisch, uit de hoogte, bitcherig, sletterig, kutterig, ongesteld en depressief was, dan was je best een leuk meisje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:42 schreef MUUS het volgende:
Zo... zo... zo vreselijk niet egoïstisch.. Zoals ik.
.
Ik vergeet je bolimia-banaan-reflex.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Echt waar, als jij niet zo egoistisch, egocentrisch, uit de hoogte, bitcherig, sletterig, kutterig, ongesteld en depressief was, dan was je best een leuk meisje.
En je fascistische trekjes.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vergeet je bolimia-banaan-reflex.
Het is een kwestie van willen hè.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:46 schreef DennisMoore het volgende:
Ook jij kunt lekker ruiken.
Willen ligt op het kerkhof, en kunnen zou geweest hebben gezuld met de krentebollen na afloop.quote:
doe dan de geschoren variant: nectarines...quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:41 schreef Jerruh het volgende:
ik had het over erwten, niet over perziken, krea!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
doe dan de geschoren variant: nectarines...
Ben jij niet die ex van Kasta? Nummer 712 ofzo?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:52 schreef Xennia het volgende:
Ik wil ook even zeggen dat ik het vaak roerend met MUUS eens ben
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:04 schreef MUUS het volgende:
Zit je nou Xennia te versieren, Krea?
Slet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:16 schreef RipCore het volgende:
Maar verder houd ik van jullie allemaal.....
Je mag het ook gewoon zeggen als je het niet begrijpt, hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:16 schreef RipCore het volgende:
Maar verder houd ik van jullie allemaal.....
Jawel, maar dat is wederzijdsquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben jij niet die ex van Kasta? Nummer 712 ofzo?
...ben je jaloers of wat?!??!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:04 schreef MUUS het volgende:
Zit je nou Xennia te versieren, Krea?
Whehehe, maar ik kan nooit tegen Slette opboksenquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ben je jaloers of wat?!??!.
.
Xennia woont hier vast wel in de buurt. Dat is gunstig. Voor Xennia dan, want dat betekent dat ze me wel es mag ontmoeten. En dat. Dat is een gunst die slechts weinig exxen van Kasta is gegund.
Die staat nog altijd op nummer 1 qua kansloze kutwijven die een kans dachten te maken, maar door hoogmoed, kots en een volledig verrotte persoonlijkheid al na 0.27 seconden afviel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:20 schreef Xennia het volgende:
Whehehe, maar ik kan nooit tegen Slette opboksen![]()
Dat had je met al je mensenkennis sneller bekeken dan hijquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:26 schreef Kreator het volgende:
Die staat nog altijd op nummer 1 qua kansloze kutwijven die een kans dachten te maken, maar door hoogmoed, kots en een volledig verrotte persoonlijkheid al na 0.27 seconden afviel.
Ik voel niet echt de drang het te bewijzen, zie het maar gewoon braaf als een feitquote:Ik begrijp nog steeds niet dat Kasta daar ooit tevreden bovenop heeft liggen hijgen. Misschien juist daarom wil ik wat bevestiging dat hij óf ook heel normale vriendinnen heeft, óf dat ze allemaal psychische freaks-of-nature zijn.
Xennia, bevrijd me van deze kwelling.
braaf antwoord heurquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat had je met al je mensenkennis sneller bekeken dan hij![]()
[..]
Ik voel niet echt de drang het te bewijzen, zie het maar gewoon braaf als een feit![]()
op FOK! is het meer een topickillerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Is een braaf antwoord dan niet toch een verkapt bewijs van normaliteit?
Psycho kwam eerst ook heel normaal over.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Is een braaf antwoord dan niet toch een verkapt bewijs van normaliteit?
Diep van binnen ben ik een sociaal wonder. Ik moet er m'n werk van gaan maken. Ik kan mensen binnen 10 seconden beoordelen en heb het zelden fout.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:58 schreef Xennia het volgende:
Dat had je met al je mensenkennis sneller bekeken dan hij![]()
Ik voel niet echt de drang het te bewijzen, zie het maar gewoon braaf als een feit![]()
- 10 seconden naar mijn foto starenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Diep van binnen ben ik een sociaal wonder. Ik moet er m'n werk van gaan maken. Ik kan mensen binnen 10 seconden beoordelen en heb het zelden fout.
Ik voel die drang wel, wat moet ik nu doen, Xen?
Voeg me toe dan als het zo belangrijk is!!!111!!!1quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:38 schreef Kreator het volgende:
Xennia, je móet nu echt ff op msn komen1!!1! het is evident ende belangrijk!11!1
NEE NEE! serieus !!!!!!!1 voeg mij ff toe. Staat in m'n profiel. Haast is geboden!!11quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Voeg me toe dan als het zo belangrijk is!!!111!!!1
Haast, haastquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
NEE NEE! serieus !!!!!!!1 voeg mij ff toe. Staat in m'n profiel. Haast is geboden!!11
Ja, ouwe-wijven-krentenbroodquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:03 schreef MUUS het volgende:
Wat een wijf die Krea. Paniek, peeuw!!!111!!!
Zeg het dan hier, mên, we zijn toch onder elkaar.
Dus hij liet denken dat er iemand dood was, maar eigenlijk wilde hij je gewoon even jouw aandacht?quote:
Oh MUUS, wellicht ben jij de enige vrouw die ik het zou vergeven pikloos te zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:25 schreef MUUS het volgende:
Oh Krea, nog even een berichtje voor als je nog leeft:
Als ik een vent was, zou ik wat pogingen doen om Xennia te versieren. *hint hint*
Sterker nog, ik probeer haar dagelijks te versieren, maar ja... geen pik hè?.
Ik heb wel een toffe paarse vibo.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh MUUS, wellicht ben jij de enige vrouw die ik het zou vergeven pikloos te zijn![]()
Ik heb ook een paarse. Oh, ik heb mijn tweelingziel gevondenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:28 schreef MUUS het volgende:
Ik heb wel een toffe paarse vibo.
Ik kan nu niet anders dan je vergeven dat je pikloos bent, in feite hebben we zelfs tweelingpikken!quote:
Wat is dat toch met die stemmetjes van bovenquote:Kan het duidelijker? Nee! Als dit geen teken van boven is, weet ik het ook niet meer.
Mijn pik lijkt op de jouwe.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik kan nu niet anders dan je vergeven dat je pikloos bent, in feite hebben we zelfs tweelingpikken!
Geen idee, geen telefoons daar ofzo.quote:Wat is dat toch met die stemmetjes van boven![]()
....je ziet het niet goed. Ik ben het. Kreator. Niet die andere loser op fok. Ik ga toch zeker neit versieren, dat overkomt me.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:25 schreef MUUS het volgende:
Oh Krea, nog even een berichtje voor als je nog leeft:
Als ik een vent was, zou ik wat pogingen doen om Xennia te versieren. *hint hint*
Sterker nog, ik probeer haar dagelijks te versieren, maar ja... geen pik hè?.
..ik kreeg ook al een signaal net. Apart.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:31 schreef MUUS het volgende:
Nee! Als dit geen teken van boven is, weet ik het ook niet meer.
Nou, als je geen moeite voor haar gaat doen, keur ik je toch af.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
....je ziet het niet goed. Ik ben het. Kreator. Niet die andere loser op fok. Ik ga toch zeker neit versieren, dat overkomt me.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou, als je geen moeite voor haar gaat doen, keur ik je toch af..
Details, Krea, details.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
..ik kreeg ook al een signaal net. Apart.
Een stem van boven vertelde me dat ik de liefde moet bedrijven met Xennia.quote:
Ze is psycholoog, beste Krea.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een stem van boven vertelde me dat ik de liefde moet bedrijven met Xennia.
Xennia gelooft niet zo in stemmen, geloof ik.
En niet in ''de liefde bedrijven''. Hoe vaak moet ik dat verdorie nog zeggen? Je luistert ook nooit, je begrijpt me gewoon niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een stem van boven vertelde me dat ik de liefde moet bedrijven met Xennia.
Xennia gelooft niet zo in stemmen, geloof ik.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:45 schreef MUUS het volgende:
De liefde bedrijven..
Teder doen..
Violenmuziek..
Schuifelen..
Onzin van de bovenste plank, dat is het. Leugens uit boekjes, dat is het!.
Ik heb wel eens iemand in mijn bed gehad die heel verbaasd vroeg: "Euhm, geen voorspel? Nee? Echt niet?"quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:45 schreef Kreator het volgende:
....voorspel werd ook al verkeerd begrepen. Wat een rare wereld leven we toch in.
Ja, nou, pfuh....quote:
Ik wil het wel plastisch brengen nu, maar dat vertel ik je liever op msn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand in mijn bed gehad die heel verbaasd vroeg: "Euhm, geen voorspel? Nee? Echt niet?".
Hard proberen dan, want ik heb geen MSN.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil het wel plastisch brengen nu, maar dat vertel ik je liever op msn.
Ik dacht dat we het in dit geval qua voorstel over beffen en pijpen hadden. Maar dat valt onder neuken hoor ik net.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hard proberen dan, want ik heb geen MSN.
Bek houden en neuken krengquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand in mijn bed gehad die heel verbaasd vroeg: "Euhm, geen voorspel? Nee? Echt niet?".
Nee, onder afwisseling van de hoofd-act.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het in dit geval qua voorstel over beffen en pijpen hadden. Maar dat valt onder neuken hoor ik net.
Dan weet ik niet met wie je dat aan het doen bent/was, maar met Xennia iig niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
..dat doe ik nooit tijdens het bedrijven vd liefde.
....waarom toch zo verbitterd, lief?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:57 schreef MUUS het volgende:
Dan weet ik niet met wie je dat aan het doen bent/was, maar met Xennia iig niet.
Een vrouw wordt nog geiler als je copuleren gebruikt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik spuit niet, ik ejaculeer.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:01 schreef Duiveltja het volgende:
Een vrouw wordt nog geiler als je copuleren gebruikt.
Nu ben ik weer opgedroogdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dat geheel spontaanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik spuit niet, ik ejaculeer.
Groetjes.
Krea.
Jezus, Krea.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en je was net zo'n klotsende rivier der liefde....
Onder de navel?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:09 schreef Kreator het volgende:
Je bloesem ontpopt, MUUS. Zulks een tederheid heb ik zelden onder den navel aangetroffen.
Op de een of andere manier vind ik die naam ontzettend goor klinkenquote:
Nee. Ik was het vergeten. Ik vind ook dat je het de wereld uit moet helpen....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:19 schreef MUUS het volgende:
Krea, je weet toch niet meer dat ik dat grapje over de clitoris vinden ben begonnen? Nee? Oh, gelukkig.
Sensilube ... what's in a namequote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:19 schreef Kreator het volgende:
"hé schat, pak jij de sensilube even?"
Gelukkig maar.quote:
Wat moet ik de wereld uit helpen?quote:Ik vind ook dat je het de wereld uit moet helpen....
Hè, wat zeg je?quote:
Kijk, jij kan precies onder woorden brengen hoe het voor mij voelt. Krea niet, die snapt niets van vrouwenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:19 schreef MUUS het volgende:
Het klinkt inderdaad smerig. Nat en glijerig, maar dan op de foute manier. Een beetje zoals Antonio Banderas eruit ziet.
Word je toch samen met MUUS pot.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kijk, jij kan precies onder woorden brengen hoe het voor mij voelt. Krea niet, die snapt niets van vrouwen
Het was een gelogen leugenachtige leugen van MUUS, zodat ze mij voor haarzelf zou hebben. Dat zou jij moeten doorzien....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is op zich niet bevorderlijk voor onze prille stapjes over het water
Niet waar!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was een gelogen leugenachtige leugen van MUUS, zodat ze mij voor haarzelf zou hebben. Dat zou jij moeten doorzien....
Zie, Xen!!! Nou doet ze het weer!!! net nu wij een beetje elkaars g-spots aan het bezoeken zijn, doet muus er weer alles aan om jou ervan te overtuigen dat ik geen goede minnaar ben die de liefde kan bedrijven.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:35 schreef MUUS het volgende:
Kreator heeft nog nooit mijn clitoris gevonden. Dat is de enige en de hele ware waarheid met een kudde koeien erbij!
Nou, op zich wel. Ik heb hem nog nooit mogen vindenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:38 schreef MUUS het volgende:
Jij gaat Xen's g-spot bezoeken? Met zo'n helm met een grote lamp erop op? Zaklampen erbij en een kompas? Fruitmandje mee?
Ja, nee, hier scoor je punten mee, Krea..
Wat? Wat? Geef me dan duidelijke richting.....hier kan ik toch nix mee.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:38 schreef MUUS het volgende:
Ja, nee,
Vraag je nou of ik er bij kom zitten om het aan te wijzen bij Xen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat? Wat? Geef me dan duidelijke richting.....hier kan ik toch nix mee..
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:38 schreef MUUS het volgende:
Jij gaat Xen's g-spot bezoeken? Met zo'n helm met een grote lamp erop op? Zaklampen erbij en een kompas? Fruitmandje mee?
Heilige moeder van maria, wat is dit voor uitnodiging???!?!/11/quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou, op zich wel. Ik heb hem nog nooit mogen vinden
Ik zie geen fruitmand?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben er vorig jaar al geweest.
Dan was je saté geweest.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heilige moeder van maria, wat is dit voor uitnodiging???!?!/11/
..ik val zowat van m'n spreekwoordelijke stokje. Geen echt stokje. Nee stel je voor. haha.
Doen we net als Boogerd en Kloden enzo. Een oortje in en dan maar schreeuwen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:42 schreef MUUS het volgende:
Vraag je nou of ik er bij kom zitten om het aan te wijzen bij Xen?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat? Wat? Geef me dan duidelijke richting.....hier kan ik toch nix mee..
In mijn G-spot? Dat zou ik toch wel onthouden hebbenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben er vorig jaar al geweest.
Maar dan krijg jij het oortje en IK wil het oortje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doen we net als Boogerd en Kloden enzo. Een oortje in en dan maar schreeuwen.
Ja, maar je ultimatum liep om 2:37 af.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:43 schreef Kreator het volgende:
Heilige moeder van maria, wat is dit voor uitnodiging???!?!/11/
Open er een R&P topic over ofzo. Ik probeer Xennia te versieren en jij zit te zeiken over een of ander oortje...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:46 schreef MUUS het volgende:
Ik heb nog nooit een oortje gehad, Krea, en dat zit me dwars..
Ach MUUS dat zit allemaal tussen je oren. Je hebt er gewoon 2 hoor net als ieder ander!!!!!111!!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar dan krijg jij het oortje en IK wil het oortje.
Ik heb nog nooit een oortje gehad, Krea, en dat zit me dwars..
Als je zo lelijk tegen me doet, zal Xennia je nooit neuken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Open er een R&P topic over ofzo. Ik probeer Xennia te versieren en jij zit te zeiken over een of ander oortje...
Dag Kevin.quote:
Jawel joh, al een uur of drie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:49 schreef eL. het volgende:
Jezus, slapen jullie niet ofzo ?
Wacht maar tot er een lading Japanners op excursie gaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
In mijn G-spot? Dat zou ik toch wel onthouden hebben![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als je zo lelijk tegen me doet, zal Xennia je nooit neuken.
DUS GEEF ME EEN OORTJE..
eL. is ook van mij.quote:
Nee gekkie, ik pis wel op je bank. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:53 schreef eL. het volgende:
[..]
Als jullie maar niet tegen mijn benen aan gaan staan/zitten zeiken.
Dat is waar, wil je mij, krijg je MUUS erbijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als je zo lelijk tegen me doet, zal Xennia je nooit neuken.
DUS GEEF ME EEN OORTJE..
Hee, eerlijk zullen we alles delen Sis!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
eL. is ook van mij.
*territorium afbakent*
Het is tegenwoordig het bed.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:54 schreef MUUS het volgende:
Nee gekkie, ik pis wel op je bank. Zoals het hoort..
Ja, jij mag hem ook wel hebben, maar Krea niet. Die komt hier binnen alsof hij de eigenaar is van de toko en pikt meteen alles in.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hee, eerlijk zullen we alles delen Sis!
Wat ligt daar nu op dan? De koelkast?quote:
...inlezen is misschien wat veel van het goede.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:52 schreef eL. het volgende:
wat een juweeltje heb je weer neergezet Krea, denk ik dan hè.
Ik lees .... ik ben het alweer vergeten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:00 schreef Kreator het volgende:
...inlezen is misschien wat veel van het goede.
Ik moest er even over nadenken, maar nee, de deur zit gewoon dicht. Dus bij onweer of bij de wens om te chillen, hebben ze een plek minder. En de koele gang krijgen ze ook niet meer.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:00 schreef MUUS het volgende:
Wat ligt daar nu op dan? De koelkast?
Precies, kom op voor je bed, eL! OOK JIJ HEBT RECHTEN!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:01 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik moest er even over nadenken, maar nee, de deur zit gewoon dicht. Dus bij onweer of bij de wens om te chillen, hebben ze een plek minder. En de koele gang krijgen ze ook niet meer.
...en dat meer lachen dan huilen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:03 schreef eL. het volgende:
Ik hoor het wel, met Krea heb ik sowieso al een keer geslapen.
Nee, hij heeft het aan de telefoon verteld.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Oh, je hebt voor mij alvast een proefritje gemaakt he
![]()
Tsja zeg poe hee, pffff, hoe doorzichtig kun je zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:02 schreef MUUS het volgende:
Zie je, Xen? Zie je Kreator de smooth operator proberen uit te hangen? Zie je die kleine glimlachjes naar onze eL. toe?
Alsof wij niet al op eL. zijn..
Dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:03 schreef MUUS het volgende:
Precies, kom op voor je bed, eL! OOK JIJ HEBT RECHTEN!!
Ik vind die gluipglimlachjes eigenlijk wel sexyquote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:04 schreef MUUS het volgende:
Vieze, gluiperige Krea met zijn gluiperige gluipende gluipglimlachjes..
*met eL. aan de kant gaat staan zodat de bloedspetters niet in haar gezicht komen*quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:06 schreef eL. het volgende:
Ja Krea, BEET, nu die geniale move nog even.
Hopen dat je geen penis vangt.quote:
Whehehe, ik moest hoesten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:07 schreef Kreator het volgende:
Ik voel me net rex hunt.
quote:
He bah, wat een walgelijke man met een walgelijk accent is dat.quote:
Verkeerde beek gevist?quote:
Je hebt in ieder geval het talent te lezen wat je wilt lezen. Jij zult het nog ver schoppenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik gebruik nog niet eens alles...
Het is een gave.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:17 schreef Xennia het volgende:
Je hebt in ieder geval het talent. Jij zult het nog ver schoppen
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:19 schreef MUUS het volgende:
Heb jij naaktfoto's van jezelf, Krea? Post eens?
Weet ik veel, schoot me ineens te binnen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?
Ik heb alleen wat ouwe meuk van het oldskool US sexy & gewaagd topic.
uhuh.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Weet ik veel, schoot me ineens te binnen.
Posten..
Nee, blijf.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:27 schreef eL. het volgende:
Ik ga alvast out.
Omdat eL. hier is en ik ineens aan zijn naaktfoto's moest denken. Nou goed?quote:
Nah.quote:En nee.
...ik denk daar maar heel zelden aan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:29 schreef MUUS het volgende:
Omdat eL. hier is en ik ineens aan zijn naaktfoto's moest denken. Nou goed?
En als ik nou zeg dat ik verkering met je wil?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:29 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik bleef nog even om dit soort reactie's te ontvangen, maar ik ben er weg van..
Oh dat is op zich best jammer, wilde net wat sturenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik denk daar maar heel zelden aan..
Owwww MUUSquote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:30 schreef MUUS het volgende:
En als ik nou zeg dat ik verkering met je wil?.
*zuchtje*
Welterusten..
.
Heel makkelijk, 5 minuten wachten en naaktfoto's posten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:32 schreef Kreator het volgende:
Wat een truuk EL. 5 minuten, zeggen dat je gaat slapen en muus wil je. Leer me je kunsten.
*zoekt in de oude doos*quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:32 schreef eL. het volgende:
[..]
Heel makkelijk, 5 minuten wachten en naaktfoto's posten.
Nou, fruit met de geit.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:34 schreef Kreator het volgende:
Oh wacht!!! MUUS! Ik heb ze gevonden!
Hebben we toch al.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, MUUS blijf, ik wil verkering met je!!!!!111!1
Ik eigenlijk ook en zit er al heel lang tegen te vechten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hebben we toch al..
Maar ik zit echt om te kletteren en mijn peuk is nu op. Trusten..
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |