Zo heb je me dan ook nog nooit eerder genoemdquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan een schrale hengst..
Gaat het daar nu nog steeds over?quote:
Weet ik 't, oneliner ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gaat het daar nu nog steeds over?![]()
Nee, ik mijd Leiden CS de laatste drie weken angstvallig rondom de Spits.quote:
ja in mijn aarschquote:
Nou heeft Nixxx het een keer niet over seks, begin jij er over.quote:
ze is geobsedeerd zeg ik jequote:Op donderdag 20 juli 2006 20:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou heeft Nixxx het een keer niet over seks, begin jij er over.![]()
Gelukkig heb jij daar geen last van.quote:
Vergeef me, het is warm.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou heeft Nixxx het een keer niet over seks, begin jij er over.![]()
bij mij welquote:
Je kunt nou eenmaal niet alles hebben.quote:
zal ik voor de verandering eens doen alsof ik jaloers ben op je?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt nou eenmaal niet alles hebben.![]()
Dat geeft misschien wel een leuke wending aan de discussie ja.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:00 schreef Christine het volgende:
[..]
zal ik voor de verandering eens doen alsof ik jaloers ben op je?.
meer bier voor jou!quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:59 schreef Christine het volgende:
[..]
ik voel me gewoon niet op die manier tot je aangetrokken.
dat heb je soms..
was er een discussie dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat geeft misschien wel een leuke wending aan de discussie ja.![]()
Nee, maar we zullen het daar vast wel weer eens over gaan hebben en het is leuk om het dan vanuit een andere invalshoek te doen.quote:
betaling in naturaquote:
Specificeer "daar".quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar we zullen het daar vast wel weer eens over gaan hebben
Over seks, a-seksualiteit en aanverwante zaken.quote:
Wanneer wilde je het erover hebben? Zullen we gelijk een datum en tijdstip afspreken?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Over seks, a-seksualiteit en aanverwante zaken.![]()
Niet nu, want ik ga zo naar met mijn wijn naar buiten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Wanneer wilde je het erover hebben? Zullen we gelijk een datum en tijdstip afspreken?
En ik ga zo mijn bedje in, mijn zojuist hervonden frigiditeit praktiseren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet nu, want ik ga zo naar met mijn wijn naar buiten.![]()
Meteen gaan slapen dus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:17 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik ga zo mijn bedje in, mijn zojuist hervonden frigiditeit praktiseren..
Heb je nu nog steeds niks te neuken dan meid?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:17 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik ga zo mijn bedje in, mijn zojuist hervonden frigiditeit praktiseren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |