quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:35 schreef Tazmaniac het volgende:
WTF is dit nou weer voor bagger tpoic gek, je bent net 24 geworden en dan ga je zo'n vraag stellen???
als student valt dat best mee toch?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:54 schreef Verstreujem het volgende:
ik heb vorige week ook van mn broer te horen gekregen dat ik te veel drink en dus alcoholist ben. Ik schijn zelfs gespreksonderwerp te zijn geweest op een verjaardag vorige week. Ahcterlijke mensen
ik drink zeker niet eens meer dan 30 pils/week
idd, 4 bier per dag lijkt me wel het minste wat je kan doen met dit weerquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:59 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
als student valt dat best mee toch?
haha, ik hoorde afgelopen weekend zon meid zeggen dat je al alcoholist was als je 2 biertjes per dag dronkquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:34 schreef VonHinten het volgende:
Je bent al alcoholist als je gemiddeld 3 glazen per dag drinkt ofzo ..
Dan zeg ik: de teringggg
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:08 schreef Johnns het volgende:
[..]
haha, ik hoorde afgelopen weekend zon meid zeggen dat je al alcoholist was als je 2 biertjes per dag dronk
ze zei dat ik naar bier stonkquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
en hoezo laat jij je door je moeder de les lezen
Dus ipv moederdag, anti-moederdag?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:28 schreef Walrik het volgende:
Als we nu eens met z'n allen ophielden alsmaar te luisteren naar die moeders. De wereld zou er een stuk beter uitzien dan. Zeg tegen haar: "jouw mening interesseert me niet", en klaar. Ze moeten eens leren dat een kind van over de twintig zijn eigen keuzes moet maken, hoe slecht die misschien ook zijn.
Mijn moeder zeurt ltijd dat ik teveel sportquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:18 schreef Forcefuzz het volgende:
M'n moeder zeurt ook altijd dat ik teveel drink, maar dan komt m'n vader eraan en die zuipt gezellig mee
Ik vraag me zowiezo af waarom je met 24 jaar nog thuiswoontquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:31 schreef dvdk het volgende:
probleem als je thuis woont is dat je geen zak te vertellen hebt.
Tegen de tijd dat ik 24 woon ik waarschijnlijk ook nog gewoon thuis.. Zolang ik naar school ga vind ik het wel makkelijk dat ik geen huurkosten heb n dat er 's avonds eten klaar staat als ik thuis kom enz. enz.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik vraag me zowiezo af waarom je met 24 jaar nog thuiswoont. Moet je ook niet mauwen als je moeder commentaar heeft...
Kan hij vast niet betalen...hij woont niet voor niets nog bij zijn moederquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:54 schreef PsyCha het volgende:
ik zou me gelijk gaan melden bij de Betty Ford ofzo.
dan sponsort zijn moeder hem maar. Die wilt dat hij afkickt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kan hij vast niet betalen...hij woont niet voor niets nog bij zijn moeder![]()
daar heb je een puntquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:56 schreef PsyCha het volgende:
[..]
dan sponsort zijn moeder hem maar. Die wilt dat hij afkickt.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:04 schreef Robocock het volgende:
Sowieso moet je gewoon even je moeder neuken, even die arrogantie eruit rammen tot ze huilt!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:04 schreef Robocock het volgende:
Sowieso moet je gewoon even je moeder neuken, even die arrogantie eruit rammen tot ze huilt!
Blijkbaar heeft de drank bij jou ook het nodige aangetast.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:59 schreef skippy22 het volgende:
Omg dan al M,n moeder zij het pas toen ze m,n laden en de kasten vol met drank flessen stond had gezien![]()
![]()
![]()
![]()
neem er nog 1quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:12 schreef PeZu het volgende:
ik heb nu net bier op...en nog dorst .. help!!!
gedaanquote:
jij weer!!!quote:
mailuuul, die komt snel weer terugquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:09 schreef 7eVeNL het volgende:
Dit had echt zo'n hendige maikuuuuul topic kunnen zijn, kerel je bent 24, en dan ga je deze onzin plaatsen... waar ging 't mis??![]()
volgens mij toen ik stopte met maagd zijn.....shitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:09 schreef 7eVeNL het volgende:
Dit had echt zo'n hendige maikuuuuul topic kunnen zijn, kerel je bent 24, en dan ga je deze onzin plaatsen... waar ging 't mis??![]()
Het zal een dolle boel zijn, samenwonen met jou!quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:54 schreef amaranta het volgende:
als je meer dan 1 bier per dag drinkt ben je alcoholist ja\
je moeder heeft gelijk
moeders hebben altjd gelijk
nee samenwonen met een leraarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:25 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het zal een dolle boel zijn, samenwonen met jou!
quote:
Dat je kast vol staat is toch geen probleem. Als ze een week later terugkomt, en dat je kast dan helemaal leeg is lijkt me enigzins wel een probleemquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:59 schreef skippy22 het volgende:
Omg dan al M,n moeder zij het pas toen ze m,n laden en de kasten vol met drank flessen stond had gezien![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |