Ja Riet, doe dat .quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:03 schreef chibibo het volgende:
Een topic met potentie.Riet, schroom niet en maak jezelf hier bekend.
quote:
Euhm, nee, eigenlijk niet .quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:22 schreef rival het volgende:
TS, de persoon die je omschrijft is best triest!
jijzelf niet minder!![]()
lees je OP eens na, en bedenk dan dat er hier onbekende van jou dit lezen..... voel je je dan niet een beetje triest? of nog triester dan riet?![]()
Mag jij even uitleggen wat snakelady anders maakt dan de rest van de klagers in KLB die klagen over ouders, broers, buren, de kerel in de supermarkt, Turken, honden, katten en kermissen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:22 schreef rival het volgende:
lees je OP eens na, en bedenk dan dat er hier onbekende van jou dit lezen..... voel je je dan niet een beetje triest? of nog triester dan riet?![]()
Geen idee, ja 2 stuks nog wel, geen idee, ja.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:22 schreef MUUS het volgende:
We hebben even wat info nodig over Riet, snake, dan kunnen we dit probleem meteen oplossen.
Leeftijd, kinderen, vriend, getrouwd?
heb je mij horen zeggen dat die anderen niet triest zijn?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:23 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mag jij even uitleggen wat snakelady anders maakt dan de rest van de klagers in KLB die klagen over ouders, broers, buren, de kerel in de supermarkt, Turken, honden, katten en kermissen.
Familie van gekke Rietje?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:22 schreef rival het volgende:
Oh, ze heeft zich voortgeplant.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Geen idee, ja 2 stuks nog wel, geen idee, ja.
I know, maar misschien reageerd ze wel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:31 schreef kyraaa het volgende:
dus we zoeken een vrouw genaamd riet met 2 kids die zich op fok voortplaatst en in jou topics reageerd?
jemig... een makkieNOT
Nou, je hebt wel wat van haar weg!!quote:
Wel aan gedacht ja......1x, best een tijdje gelden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Registreer je toch onder een andere nickname.![]()
Je eerste post is wel onduidelijk als de tyfus zeg, al eens aan een cursusje Nederlands gedacht.
scherp!quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar leer je beter Nederlands als je aan een curcusje Nederlands denkt dan?![]()
Hoezo registreer je niet gewoon meteen onder een andere nick dan. Of ben je gewoon het zoveelste aandachtshoertje hier.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:38 schreef snakelady het volgende:
Wel aan gedacht ja......1x, best een tijdje gelden.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:38 schreef snakelady het volgende:
Maar leer je beter Nederlands als je aan een curcusje Nederlands denkt dan?![]()
hou niet zo van de term hoer...quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hoezo registreer je niet gewoon meteen onder een andere nick dan. Of ben je gewoon het zoveelste aandachtshoertje hier.![]()
dat kunnen de meeste fokkers niet eens spellen!quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:41 schreef kyraaa het volgende:
[..]
hou niet zo van de term hoer...
kun je niet voortaan prostituee zeggen![]()
Omdat ik al lang deze nick heb en daar erg tevreden mee ben.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hoezo registreer je niet gewoon meteen onder een andere nick dan. Of ben je gewoon het zoveelste aandachtshoertje hier.![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:41 schreef kyraaa het volgende:
hou niet zo van de term hoer...
kun je niet voortaan prostituee zeggen![]()
Ok, is maar een mogelijkheid.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:43 schreef snakelady het volgende:
Omdat ik al lang deze nick heb en daar erg tevreden mee ben.
Maakt dat van jou een hoerenloper dan?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:16 schreef MUUS het volgende:
Riet is een freak.
Zoek een hobby, Riet, iets wat met je eigen leven te maken heeft.
Zou je als je zo close bent met Riet even aan Riet willen vragen waarom ze dan niet gewoon belt als ze alles van ons wilt weten?quote:Op zondag 3 september 2006 22:42 schreef Lea het volgende:
Gewoon ff niet zo zeveren over Riet he!!!!!!!!
Riet is gewoon harstikke leuke vrouw hoor.
Toevallig weet ik dat zij nooooooooooooit gereageerd heeft op al deze onzin en dat ook niet zal doen. Ik reageer wel, omdat ik Riet toevallig heel goed ken.
En als je soms denkt dat ik Riet ben...mooi mis dan.
IK ben iemand die Riet en haar gezin kent als een hele sympathieke en lieve vrouw, echtgenoot en kinderen, die bereid zijn klaar te staan voor anderen.
Als je al negatieve gedachten over haar mocht hebben, zal het wel aan je zelf liggen.
Zo dat wou ik maar ff kwijt, na al die onzin over Riet.
Voor mijn tieten moet je bij Riet zijn, die heeft ze schijnbaar op de foto staan en opgeslagen op de pc en aan een schoonzus laten zien.quote:Op zondag 3 september 2006 23:49 schreef brood_korst het volgende:
Hallo snakelady & riet
Voor dat jullie een heuze fok rel beginnen willen jullie dan zo vriendelijk zijn om jullie tieten te posten ? Zo kunnen wij beter inspelen op de problemen wie er tussen jullie zich af spelen.
Groetjes
Rietdekkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:16 schreef MUUS het volgende:
Riet is een freak.
Zoek een hobby, Riet, iets wat met je eigen leven te maken heeft.
Reldelquote:
Wordt je nou nooit ziek van je eigen kansloze gedragquote:Op zondag 3 september 2006 23:49 schreef brood_korst het volgende:
Hallo snakelady & riet
Voor dat jullie een heuze fok rel beginnen willen jullie dan zo vriendelijk zijn om jullie tieten te posten ? Zo kunnen wij beter inspelen op de problemen wie er tussen jullie zich af spelen.
Groetjes
Hoorde net dat de cursus Rietdekken is afgelast.quote:
Ohquote:Op zondag 3 september 2006 23:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vind dat best knap, aangezien mijn tieten hier niet hebben gestaan, maar ach, waarom ook niet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |