Kopen was fucking duur.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:48 schreef ivosnivo het volgende:
Haha, waarom huur je dan ook?
Jaarnota's opvragen en uitrekenen of het klopt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:47 schreef BloodRayne het volgende:
Mijn huisbazin stuurde mij zojuist een fijne nota waarin ze zegt een 'kleine' fout te hebben gemaakt in de laatste 5 jaar bij het berekenen van de energiekosten. Of ik eventjes 2000 euro wil betalen binnen tien dagen en daarnaast verhoogt ze de huur ook nog eens met 80 euro extra per maand.
Of ze eventjes lekker de k#n#r krijgt en dood neervalt die dikke vieze tyfustrol.
*advokaat belt*
nergens voor nodigquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:19 schreef Steeven het volgende:
[..]
Jaarnota's opvragen en uitrekenen of het klopt.
idd... dank je wel balkenende.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:40 schreef Thetallguy het volgende:
euri's
Daar ga ik idd van uit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:42 schreef cultheld het volgende:
Zij is verantwoordelijk, jij niet. Schijt op haar en veel ook en vertel haar dat ze de tering kan krijgen. Ze kan je in ieder geval niks maken.
He?quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:50 schreef BloodRayne het volgende:
Daarnaast is de envelop niet gestempeld op datum dus is ie ook nogeens niet rechtsgeldig.
All brieven in de envelope zijn getekend. Maar de envelop zelf is ongestempeld. Waar normalitair een postzegel hoort te zitten staat 'persoonlijk afgeleverd'.quote:
Mocht het er van komen dan zijn ze zeker wel noodzakelijk, kun je alles mee terug rekenen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
nergens voor nodig
wat staat er in je huur contract?
als er een vaste prijs voor energie levering is afgesproken in je contact nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:25 schreef Steeven het volgende:
[..]
Mocht het er van komen dan zijn ze zeker wel noodzakelijk, kun je alles mee terug rekenen.
Jij bedoelt een vaste prijs contract met de verhuurder of met de energie-leverancier?? Die verhuurder heeft nl. een pand op naam bij een energie-leverancier en die geven jaarnota's uit waar het verbruik van elk pand op staat, maar dat weet je vast wel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
als er een vaste prijs voor energie levering is afgesproken in je contact niet
bovendien, is het doorberekenen niet iets wat je zelf in de gaten moet houden, de huurder heeft gewoon gelijk
je kan niet achteraf en al helemaal niet over zo;n ;ange tiojd met een afrekening komen, zou mooi wezen
zo moet 't.. laat dat mens maar werken voor d'r geld.. mooi niet geven. 2000 euro in 10 dagen door haar fout..quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:50 schreef BloodRayne het volgende:
Ik neem aan dat mijn advokaat alles netjes gaat narekenen. En vervolgens die hele rekening lek zal prikken, alsmede die huurverhoging. Daarnaast is de envelop niet gestempeld op datum dus is ie ook nogeens niet rechtsgeldig.
Daarnaast heeft zij mij al gefaktureerd voor die jaren dus kan ze de pot op.
En dat maakt 'm rechtsongeldig?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:44 schreef BloodRayne het volgende:
[..]
All brieven in de envelope zijn getekend. Maar de envelop zelf is ongestempeld. Waar normalitair een postzegel hoort te zitten staat 'persoonlijk afgeleverd'.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:19 schreef PimpNLimp het volgende:
laat je het ONS weten hoe het is afgelopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |