Kom eens!quote:
Ja, want niemand snapt het anders meer, dan.quote:
Dit interesseert me niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, want niemand snapt het anders meer, dan.![]()
![]()
Nee, natuurlijk ik twijfelde ook. Maar ik snap daar gewoon weinig van. Ook als je het me uit zou leggen.![]()
Ook belg?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt het even goed uit dat de chirurg de verminkingen op zijn conto kan schrijven!
Wat? Hij heeft het toch goed geschrevenquote:
Heb je weer wat aan te merken?quote:
Retorische vraag.quote:
Dat wel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat? Hij heeft het toch goed geschreven?
JE STAAT NIET OPEN VOOR ZIJN OPMERKINGEN, KUTHOND!quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O, maar je vond het wel de moeite erop te reageren?![]()
Gewoon doen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag van de dokter nog geen auto rijden...
Je snapt het.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
JE STAAT NIET OPEN VOOR ZIJN OPMERKINGEN, KUTHOND![afbeelding] Maar als meneer weer wat te miepen heeft, moeten we allemaal luisteren, hè?!!!!11uno!!!
Slappeling.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik heb namelijk moeite om ergens níet op te reageren.
En jij bent Mr. Tolerantie himself?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
JE STAAT NIET OPEN VOOR ZIJN OPMERKINGEN, KUTHOND![afbeelding] Maar als meneer weer wat te miepen heeft, moeten we allemaal luisteren, hè?!!!!11uno!!!
Of juist niet.quote:
Whaahahahah!!!! Gaat 'ie hier straks op reageren!quote:
Er staat een fout in je post!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat wel. [afbeelding]
[..]
Ach ja, erik we kunnen ook niet allemaal de zelfde interesses hebben he?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik heb namelijk moeite om ergens níet op te reageren.
quote:
Hij heeft er toch al op gereageerdquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whaahahahah!!!! Gaat 'ie hier straks op reageren!![]()
![]()
En als hij dat niet doet, heb ik mooi het laatste woord!![]()
![]()
!!11111
Tof.quote:
Dat wel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij heeft er toch al op gereageerd
Thanks.quote:
Dat was geen complimentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |