Zover ben ik nog niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
De Talen Van Mijn Tong is live nóg mooier.!
Haha, net of Je zus ook zo'n filter had.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:07 schreef Svensational het volgende:
School weert televisiekijkende leerling!
Ik heb geen zusquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha, net of Je zus ook zo'n filter had.![]()
Ja, hij had ze ontmoet via een forum.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel Je zus van Nasaret. Die ging toch ook juist met allemaal tuig om?
Ik vond haar niet leuk meer dus heb ik haar gedumptquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie ook 13.. je moet doen.. 3+1 = 4
13-4 = 9![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, ik nam het voorbeeld als uitgangspunt voor het verschil.![]()
Veel plezier.quote:verder bladeren naar de 2e pagina is ook handig..
Kga de stad in![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie ook 13.. je moet doen.. 3+1 = 4
13-4 = 9![]()
Heb hem niet ontdekt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
De Talen Van Mijn Tong is live nóg mooier.!
Als jij, ShowChat en de tijd rijp zijn.quote:
Als Odysseuzzz eindelijk bekent dat hij een kloon is, ik op FOK!radio kom, Erik een geheime relatie met rena blijkt te hebben, niksan een man blijkt te zijn en Sven hetero is.quote:
Relaties & Psychologie.quote:
Nummer 863 is dus voor mij gereserveerd. Tof!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als Odysseuzzz eindelijk bekent dat hij een kloon is, ik op FOK!radio kom, Erik een geheime relatie met rena blijkt te hebben, niksan een man blijkt te zijn en Sven hetero is.
Dan pas.
Zodra ik de kans krijg open ik er een voor jequote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
, Erik een geheime relatie met rena blijkt te hebben,
Ja, ik zoek een relatie met een labiele gothic die aan borderline lijdt, en psychotische symptomen vertoont als gevolg van haar bolimia, waarover zij dikwijls in R&P post, waarbij zij elke keer dreigt een overdosis zetpillen te nemen als er niet binnen 1 minuut gereageerd wordt op haar topics!quote:
Nou, misschien morgen al, of misschien volgende week , DaMartquote:
Nou, waar wacht je dan nog op!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik zoek een relatie met een labiele gothic die aan borderline lijdt, en psychotische symptomen vertoont als gevolg van haar bolimia, waarover zij dikwijls in R&P post, waarbij zij elke keer dreigt een overdosis zetpillen te nemen als er niet binnen 1 minuut gereageerd wordt op haar topics!
"DAN" HET EINDE!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik luister hem gewoon helemaal opnieuw!Het begin is toch beter als het einde geloof ik.
![]()
Tof!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:20 schreef rena het volgende:
[..]
Zodra ik de kans krijg open ik er een voor je![]()
![]()
Zolang je geen foto's plaatst van je zelfverminkte lichaam is alles oke.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik zoek een relatie met een labiele gothic die aan borderline lijdt, en psychotische symptomen vertoont als gevolg van haar bolimia, waarover zij dikwijls in R&P post, waarbij zij elke keer dreigt een overdosis zetpillen te nemen als er niet binnen 1 minuut gereageerd wordt op haar topics!
Hidden Messagequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, misschien morgen al, of misschien volgende week , DaMart!
Ik wacht maar met belangstelling af, dan!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, misschien morgen al, of misschien volgende week , DaMart!
Komt het even goed uit dat de chirurg de verminkingen op zijn conto kan schrijven!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zolang je geen foto's plaatst van je zelfverminkte lichaam is alles oke.![]()
Kom eens!quote:
Ja, want niemand snapt het anders meer, dan.quote:
Dit interesseert me niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, want niemand snapt het anders meer, dan.![]()
![]()
Nee, natuurlijk ik twijfelde ook. Maar ik snap daar gewoon weinig van. Ook als je het me uit zou leggen.![]()
Ook belg?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt het even goed uit dat de chirurg de verminkingen op zijn conto kan schrijven!
Wat? Hij heeft het toch goed geschrevenquote:
Heb je weer wat aan te merken?quote:
Retorische vraag.quote:
Dat wel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat? Hij heeft het toch goed geschreven?
JE STAAT NIET OPEN VOOR ZIJN OPMERKINGEN, KUTHOND!quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O, maar je vond het wel de moeite erop te reageren?![]()
Gewoon doen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag van de dokter nog geen auto rijden...
Je snapt het.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
JE STAAT NIET OPEN VOOR ZIJN OPMERKINGEN, KUTHOND![afbeelding] Maar als meneer weer wat te miepen heeft, moeten we allemaal luisteren, hè?!!!!11uno!!!
Slappeling.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik heb namelijk moeite om ergens níet op te reageren.
En jij bent Mr. Tolerantie himself?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
JE STAAT NIET OPEN VOOR ZIJN OPMERKINGEN, KUTHOND![afbeelding] Maar als meneer weer wat te miepen heeft, moeten we allemaal luisteren, hè?!!!!11uno!!!
Of juist niet.quote:
Whaahahahah!!!! Gaat 'ie hier straks op reageren!quote:
Er staat een fout in je post!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat wel. [afbeelding]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |