Drinken moet je zeker nu wel goed blijven doen natuurlijk, maar plassen voordat je naar bed gaat is wel goed. Je kan ook 's nachts de wekker zetten en dan tussendoor even gaan plassen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:30 schreef boekenworm het volgende:
Misschien houd je je urine te lang op? Waardoor je blaas het dus niet meer houd? Probeer even naar het toilet te gaan voor het slapen, niet teveel drinken en anders even naar de dokter.
Daar dacht ik ook meteen aan. Warm weer, veel drinken. Niet meer plassen voor naar bed gaan. Misschien kan je blaas het even niet aan, iets te veel ontspanning.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:30 schreef boekenworm het volgende:
Misschien houd je je urine te lang op? Waardoor je blaas het dus niet meer houd? Probeer even naar het toilet te gaan voor het slapen, niet teveel drinken en anders even naar de dokter.
Niet alles is in orde, ik heb ook mijn problemen, maar niet extreem, er zijn ergere tijden geweest. Nu is dit mijn grootste probleem, ik zit er echt mee in. Mss dat het door die stress nog extra "opgewekt" wordt ofzo?quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:55 schreef boekenworm het volgende:
En het is misschien ook wel handig om na te gaan of alles wel oké in de privésituatie? Je hoord wel vaker dat problemen ook tot bedplassen kan leiden.
(Toen ik veertien was waren er wat narigheden en toen plaste ik soms ook ineens in mijn bed).
Eh?quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:37 schreef RijstNatie het volgende:
misschien moet je wat vaker mastruberen om zo je blaas te stimuleren,
Dit zou wel kunnen ja, de laatste keer weet ik nog dat ik iets droomde van plassen (kan me het niet juist herinneren), en toen werd ik wakker en moest ik superdringend naar het toilet en was mijn onderbroek dus nat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:13 schreef kleinvogelijn het volgende:
Komt bij mij ook wel eens voor; de plas zit zeg maar alleen in mijn onderbroek/pyjamabroek en niet op mijn matras. Meestal kan ik me nog herinneren dat ik "plas" zeg maar, en dan wordt ik wakker omdat het een beetje nattig aanvoelt. En het is niet echt plassen zoals op de wc dat je blaas zich leegt, het is een soort van klein teugje, alsof je plast en je spant je bekkenbodemspier aan en dan plas je in kleine etappes (weet niet precies hoe ik het moet uitleggen).
Dit is naar mijn weten altijd in combinatie geweest met naar de wc gaan in mijn droom. Misschien is dit bij jou ook het geval?
Je hebt daar dus wel bedekking itt de rest van je lichaam, wat transpiratie dus wel aannemelijk zou kunnen maken..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:20 schreef Saarah het volgende:
En met dit weer draag ik in bed alleen een onderbroek, en soms een kort shortje. Ik slaap wel nog onder een (licht) deken, omdat ik niet goed kan slapen zonder iets over mij.
Pijn tijdens het plassen heb ik niet, en die twee keren dat ik die "ongelukjes" had, heb ik geen alcohol gedronken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:04 schreef dabreaker het volgende:
Als je pijn hebt tijdens het plassen zou ik wel naar de dokter gaan, want dan is het hoogst waarschijnlijk een infectie. Ik weet niet of je alcohol drinkt voor het slapen gaan, als dat het geval is zou ik daar voorlopig mee stoppen.
Geen probleem, het lukt gemakkelijk.quote:Misschien dat je wat problemen hebt met je spier. Wat je eens kunt proberen is om die spieren te trainen. Dus als je overdag gaat plassen, probeer dan tijdens het plassen een aantal maal te stoppen en weer te beginnen. Voor sommige mensen is dat geen probleem, anderen lukt het echt met moeite.
Als ik het nog es voorheb (ik ben nu heel erg aan het hopen dat ik het nooit meer voorheb), ga ik 's nachts een maandverband gebruiken ja.quote:Ik weet ook niet hoeveel er uit komt, maar misschien kun je voor 's nachts tijdelijk iets van maandverband gebruiken om een beetje op te vangen. (Een voordeeltje wat je als dame hebt)
Maandverband werkt in ieder geval prima als het niet al te veel is, maar op basis van je beschrijving zou het moeten voldoen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:51 schreef Saarah het volgende:
Als ik het nog es voorheb (ik ben nu heel erg aan het hopen dat ik het nooit meer voorheb), ga ik 's nachts een maandverband gebruiken ja.
Ik hoop niet dat het echt een blaasontsteking is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:06 schreef Thee_met_honing het volgende:
Maandag dus ff naar de huisarts en tot die tijd wekker zetten 's nachts en misschien 's nachts een maandverbandje gebruiken voor de zekerheid.
Ik heb er niet aan geroken nee..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:50 schreef heaven7 het volgende:
Heb je niet geroken dan toen? Urine ruik je echt wel hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |