Is al gebeurdquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Pereiro gaat Menchov eraf rijden...
Jammer van zn tijdrit...quote:
Ja, op de berg en niet nog 12km afdalen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jammer van die tijdrit, de Tour zou vandaag moeten aankomen.
Jawel, maar dat ligt gewoon te laag.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:59 schreef Venga het volgende:
Dramatisch die Menchov, kan geen eigen en constant tempo bergop rijden.
Dat kan hij wel, maar hij doet het niet, hij wil altijd mensen volgen die hij niet kan volgen en krijgt altijd een klap van jewelste. En hij leert maar niet bij, hij blijft het doen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:59 schreef Venga het volgende:
Dramatisch die Menchov, kan geen eigen en constant tempo bergop rijden.
Echt wel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:59 schreef ririndra het volgende:
maakt Sastre nog kans op eindoverwinning ???
Sastre kan ook nog een stukje tijdrijden lijkt me.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tenzij Pereiro een wereldafdaling gaat rijden wint Landis hier dus doodgewoon de Tour ...![]()
Nja, theoretisch...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:59 schreef ririndra het volgende:
maakt Sastre nog kans op eindoverwinning ???
Is waar, maar Landis beter...quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sastre kan ook nog een stukje tijdrijden lijkt me.
NBoogerd kopman volgend jaarquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Menchov domme aap! Afserveren die gozer
Sastre heeft een marge van een minuut ongeveer, maar in de afdaling wordt dat nog wel wat kleiner denk ik.quote:
Praktisch ook.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Nja, theoretisch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |