Geloof hequote:Op donderdag 20 juli 2006 17:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
agressief tering ventje zeg
Wat zit je nou te zeiken man, die konden Landis gewoon niet bijhoden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:09 schreef Zwansen het volgende:
Godver, nette overwinning. Bedank T-Mobile en CSC maar.
Die hebben er toch echt voor gereden in de 2e helft van de etappe.. Landis was vandaag de sterkste gewoon.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:09 schreef Zwansen het volgende:
Die zijn te laat gaan rijden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:11 schreef frankium het volgende:
[..]
Wat zit je nou te zeiken man, die konden Landis gewoon niet bijhoden.
Inderdaad, toch netjes gedaan!quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:09 schreef Zwansen het volgende:
Dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:11 schreef Ericr het volgende:
Nooit vertoond en wie weet zien we het ook nooit meer.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:11 schreef Zwansen het volgende:
Landis wint dus alsnog de Tour. Dit kan toch niet? Ben ik nu gek?
Precies!quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:11 schreef golfer het volgende:
Al die mensen die voorspelden dat ie op de laatste berg in zou storten.
Dus niet.![]()
Nooit vertoond ? Merckx en Hinault nooit bezig gezien zeker?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:11 schreef Ericr het volgende:
*knijpt in wangenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:11 schreef Zwansen het volgende:
Landis wint dus alsnog de Tour. Dit kan toch niet? Ben ik nu gek?
Dit weten we over 20 jaar nog, en terrecht.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:11 schreef Ericr het volgende:
Dat hoop ik niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:11 schreef Ambrosius het volgende:
Pereiro houdt het geel denk ik.
Maradona momentje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
agressief tering ventje zeg
Volgens mij is zijn bijbel het "Handbook of Chemistry and Physics" als ik zo naar zijn reactie kijkquote:
Chiapucci naar Sestrieres was ook mooi, maar ditquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:11 schreef Ericr het volgende:
Jawel, maar deze man was zwaar geklopt. Hinault slachtte gewoon de boel af.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nooit vertoond ? Merckx en Hinault nooit bezig gezien zeker?![]()
Denk dat hij het net redt, hij lijkt ook weg te rijden bij de rest van de groep.quote:
Mja jammer, had hem graag geparkeerd gezien.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:11 schreef golfer het volgende:
Al die mensen die voorspelden dat ie op de laatste berg in zou storten.
Dus niet.![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Desondanks , hij rijdt bij Phonak, binnen enkele maanden pakken ze hem op EPO ofzo ... Net als al hun vorige renners die in een ronde goed presteerden ...![]()
Helden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nooit vertoond ? Merckx en Hinault nooit bezig gezien zeker?![]()
Dan kan hij binnenkort zeggen dat dat vanwege zijn aankomende heup verwisseling komt. Wegens bloedverlies enzo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Desondanks , hij rijdt bij Phonak, binnen enkele maanden pakken ze hem op EPO ofzo ... Net als al hun vorige renners die in een ronde goed presteerden ...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |