wiequote:Op donderdag 20 juli 2006 16:17 schreef Vedradorr het volgende:
Het begin van het einde,
het einde van de ruimte en
het begin van de eeuwigheid...
wie weet het antwoord????
We have a winnerquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:27 schreef Eririn het volgende:
De letter e doh
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:38 schreef Vedradorr het volgende:
Eririn Eririn - donderdag 20 juli 2006 @ 16:27
Graftak
De letter e doh
we hebben idd een winnaar het is de letter E
Het begin van het E inde,
het einde van de ruimt E en
het begin van de E euwigheid...
En wat is de prijs?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:38 schreef Vedradorr het volgende:
Eririn Eririn - donderdag 20 juli 2006 @ 16:27
Graftak
De letter e doh
we hebben idd een winnaar het is de letter E
Het begin van het E inde,
het einde van de ruimt E en
het begin van de E euwigheid...
een slotjequote:Op donderdag 20 juli 2006 16:42 schreef Mr-Z het volgende:
Het is zwaar, van ijzer en kan een sleutel in...
onbekendquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:45 schreef Vedradorr het volgende:
Ik ben wat ik ben, maar wanneer je weet wat ik ben, ben ik het niet meer. Wat ben ik?
een raadselquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:45 schreef Vedradorr het volgende:
Ik ben wat ik ben, maar wanneer je weet wat ik ben, ben ik het niet meer. Wat ben ik?
Een mysteriequote:Op donderdag 20 juli 2006 16:45 schreef Vedradorr het volgende:
geen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:52 schreef Vedradorr het volgende:
Hoeveel sneetjes snij je van een heel brood?
ééntje, en daarna is het geen heel brood meer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:52 schreef Vedradorr het volgende:
Hoeveel sneetjes snij je van een heel brood?
klopt hahaquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
ééntje, en daarna is het geen heel brood meer.
Heb je ook nog raadseltjes uit deze eeuw?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:42 schreef Mr-Z het volgende:
Het is zwaar, van ijzer en kan een sleutel in...
optie 2 graag ....quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef Vedradorr het volgende:
ok ik ken nog wel wat raadsel maar ik kan ook kappen als het te kansloos is haha
nee ga doorquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef Vedradorr het volgende:
ok ik ken nog wel wat raadsel maar ik kan ook kappen als het te kansloos is haha
een grijze appel lolquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef -Beer- het volgende:
Het is grijs en het hangt in een boom.
een olifant in een plastic zakjequote:Op donderdag 20 juli 2006 16:57 schreef Biancavia het volgende:
Oh oh oh, ik ken er ook eentje.
Het is grijs van binnen en doorzichtig van buiten, ra ra wat is dat?
Een mentos in een glazen bol?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:57 schreef Biancavia het volgende:
Een grijze cavia in een afgesloten glazen pot?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:57 schreef Biancavia het volgende:
Mijn oma in een doorzichtige bodybag.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:57 schreef Biancavia het volgende:
geen flauw ideequote:Op donderdag 20 juli 2006 16:57 schreef Biancavia het volgende:
groene handenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:03 schreef Vedradorr het volgende:
of deze
wat krijg je als je 2 groene ballen in je hand hebt????
quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:06 schreef jpg97 het volgende:
elk, elk, elk... soep eet je met een...........? Lepel
Hoe laat is een chinees? Kan wel ja
Dat was toch 'Hoe lang is een Chinees'?quote:
Traat?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:08 schreef -Beer- het volgende:
Wat krijg je, als je taart omdraait?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:09 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Traat?
Edit: ow vieze handen natuurlijk
Ohhh echt waar?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat was toch 'Hoe lang is een Chinees'?
vieze handen , of traatquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:08 schreef -Beer- het volgende:
Wat krijg je, als je taart omdraait?
Hebben ze er ook varkens?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:13 schreef Biancavia het volgende:
Okee, nou deze.
Er is een land en daar hebben ze iets niet wat ze in andere landen wel hebben.
Zo hebben ze wel mannen, maar geen vrouwen. Ze hebben steden, maar geen dorpen. Ze hebben geen bier, maar wel wijn. Graan, brood en akkers hebben ze niet, maar wel koeien, kippen, schapen en slachthuizen.
Ze missen dus iets, waardoor ze bepaalde dingen niet hebben. Wat is dat?
Smaakquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:13 schreef Biancavia het volgende:
Okee, nou deze.
Zo hebben ze wel mannen, maar geen vrouwen. Ze hebben steden, maar geen dorpen. Ze hebben geen bier, maar wel wijn. Graan, brood en akkers hebben ze niet, maar wel koeien, kippen, schapen en slachthuizen.
Tieten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:13 schreef Biancavia het volgende:
Okee, nou deze.
En dees danquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:09 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
het groeit in hout, en als het dood is krijgt t een stuk vlees in zijn gat?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:20 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hebben ze wel!
[..]
Dat zeg ik nog niet.
Als het was, ze hebben wel bier maar geen wijn, zou ik zeggen vrouwen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:20 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hebben ze wel!
[..]
Dat zeg ik nog niet.
Oorspronkelijke bewoners die niet in de steden willen wonen, die weten hoe ze het land meoten bewerken, en die gewoon, landarbeiders eigen, bier drinken. Dit omdat bij gebrek aan vrouwen alle mannen wel uit het buitenland moeten komen. Waarschijnlijk hebben ze ook geen schoenenwinkels, wat verklaart dat er geen vrouwen het land in komen. Beesten houden en slachten gebeurd door slaven...quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:13 schreef Biancavia het volgende:
Okee, nou deze.
Oorspronkelijke bewoners zijn er inderdaad niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:23 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Oorspronkelijke bewoners die niet in de steden willen wonen, die weten hoe ze het land meoten bewerken, en die gewoon, landarbeiders eigen, bier drinken. Dit omdat bij gebrek aan vrouwen alle mannen wel uit het buitenland moeten komen. Waarschijnlijk hebben ze ook geen schoenenwinkels, wat verklaart dat er geen vrouwen het land in komen. Beesten houden en slachten gebeurd door slaven...
Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:09 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Is het een Patty raadsel?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:28 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Nog moeilijker dan die van jou
Neequote:
Hetero's hebben ze inderdaad niet, alleen homo's.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:30 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Nee
ik heb hem van de slager (niet dat dat je iets dichter bij het antwoord brengt)
missen ze in je landje misschien heterosexualiteit?
Is dat nou wat ze het paradijs noemen? (geintje hoor)quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:30 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
missen ze in je landje misschien heterosexualiteit?
Ze hebben geen Rquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:13 schreef Biancavia het volgende:
Okee, nou deze.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Helaas voor M.e.g.a.t.r.o.n. is dat het juiste antwoord.
Ik moet trouwens wel heel de tijd aan een vleesboom denken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:09 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Nou, vooruit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:42 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Zal ik t verklappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:45 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:Ik snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |