Ik heb al twee keer moeten missen door trainingen...maar vandaag ga ik vroeg, dus ik kijk het nog even aan...vaanf hoe laat is het ook al weer beetje gezellig aan het worden?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:03 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Vanavond weer wantij !!
wie gaan er allemaal ?
daarom zeg ikquote:Op maandag 16 juli 2007 16:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer moeten missen door trainingen...maar vandaag ga ik vroeg, dus ik kijk het nog even aan...vaanf hoe laat is het ook al weer beetje gezellig aan het worden?
hmm nee sorry, ben net thuis door kloteweer, moet nog eten enzo...pfff kunnen ze het niet naar een woensdag verplaatsen of zoquote:Op maandag 16 juli 2007 16:48 schreef TripleBee het volgende:
Check ik ben er ook.
ach je eerste excuus was al voldoende hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 20:19 schreef An24 het volgende:
[..]
hmm nee sorry, ben net thuis door kloteweer, moet nog eten enzo...pfff kunnen ze het niet naar een woensdag verplaatsen of zo![]()
Wat ben je toch een schatquote:Op maandag 16 juli 2007 23:59 schreef TripleBee het volgende:
[..]
ach je eerste excuus was al voldoende hoor
* TripleBee checkt tijdstip van quote........zo zo vroeg opquote:
Half 7 hierquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:23 schreef TripleBee het volgende:
[..]
* TripleBee checkt tijdstip van quote........zo zo vroeg op![]()
Dan wil ik je complimenteren met je prima smaak qua werkplaats.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:05 schreef OA het volgende:
Ik woon niet in één van de drechtsteden, maar ik werk in HIA.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan wil ik je complimenteren met je prima smaak qua werkplaats.![]()
Vanuit Rozenburg (quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:19 schreef methodmich het volgende:
Van welke kant kom je dan, vanaf R'dam?
WAAAAT dan blijf je niet zitten? Man wat een geniale bands zaten er tussen het weekend. Heb ook heerlijke foto's gemaaktquote:Op zondag 22 juli 2007 23:11 schreef DRD het volgende:
Wil je even 's avonds rustig een biertje op het Scheffersplein drinken, blijkt er een heel festival aan de gang te zijn.......
Volgende keer maar weer gewoon rustig met een kratje bij iemand thuis zitten
Mjah, das dan wel een nadeel jah!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:49 schreef DRD het volgende:
Tuurlijk blijven we wel zitten, tot het eind zelfs. Was alleen niet helemaal het geplande avondje.
T regent alweer heel de dag, no wantij for mequote:Op maandag 23 juli 2007 12:40 schreef Rpr8 het volgende:
dit was een geniaal weekend zeg, al die bandjes overal, echt volop gezellig..
vanavond nog iemand @ wantij? t zal wel weer gaan regenen
Okee, dan kom je inderdaad tegen de file in. Da's wel lekker. Ik ga zelf van HIA naar Dordt en 's middags andersom, ook nooit file.quote:
Kans wordt met de minuut kleiner ja, echt jammer..quote:Op maandag 23 juli 2007 18:20 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
T regent alweer heel de dag, no wantij for me
Inderdaad hopen op mooi weer, zo kom ik nooit van die stape bonnen af....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:47 schreef chelloboy het volgende:
Maandag komt Raymond van het Groenewoud in het Wantij.
Hoop ook dat het een keer droog blijft.
Gaan er nog mensen morgen naar Amigos, is weer jaren 70/80 avond.
Achja, doe je weinig aan hequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:48 schreef sebz het volgende:
<- papendrecht
Ben ook reuze benieuwd naar het weer vanavond, als het enigszins te doen is ben ik er, maar net als buienradar ben ook ik niet erg optimistisch.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:08 schreef Rpr8 het volgende:
nieuwe dag, nieuwe kansen, wie zijn dr vanavond?
buienradar is niet volop optimistisch
http://buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=weerbericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |