Nee hoor, we zijn een paar dagen bij mijn ouders in Zandvoortquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:26 schreef poemojn het volgende:
Amber en Iris ook alWonen jullie nu ineens al in Haarlem LadyS?
Da's okequote:
Dat is Marit, de jongste van mn zus. Ik ben fan van die mooie blauwe ogen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:00 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee een nieuw meisje!Hoe heet ze, DanseMacabre?
De oudste van mn zus heet trouwens ook Myrthequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:06 schreef poemojn het volgende:
Leuk meisje DanseMacabre
LadyS, misschien eens afspreken dan deze zomer? Kunnen Amber en Myrthe weer eens spelen.Heb je mijn 06 nog?
Inderdaad, ze twijfelden tussen Lieke en Marit, maar het is uiteindelijk Marit geworden.. wel heeft Myrthe toen een pop gekregen die ze Lieke heeft genoemd... Maar het zijn twee heel verschillende meisjes, Myrthe is echt een meisjes-meisje en Marit is meer een ravotter maar ze zijn allebei heel lief.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:16 schreef poemojn het volgende:
Wij hebben al een nicht Marit, maar het is een leuke naam voor een zusje van een Myrthe
nee, ik heb je 06 niet meer volgens mij. Straks gaan we naar huis en dan heb ik geen internet meer, over 2 weken wel weer, dan kunnen we wel wat afspreken!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:06 schreef poemojn het volgende:
LadyS, misschien eens afspreken dan deze zomer? Kunnen Amber en Myrthe weer eens spelen.Heb je mijn 06 nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |