En dan stiekem geen bezoekers opstellen zodat wij met 5-0 de pokermeet winnen?quote:Op zondag 19 november 2006 23:15 schreef fabianf het volgende:
Als de volgende pokermeet wat beter geregeld is komen Jonks en ik ook langs.
Moet er wel eerst een uitdaging staan natuurlijk.quote:Op maandag 20 november 2006 14:41 schreef -J-D- het volgende:
En dan stiekem geen bezoekers opstellen zodat wij met 5-0 de pokermeet winnen?
quote:Op maandag 20 november 2006 14:41 schreef -J-D- het volgende:
[..]
En dan stiekem geen bezoekers opstellen zodat wij met 5-0 de pokermeet winnen?
quote:Op maandag 20 november 2006 16:19 schreef fabianf het volgende:
Lijkt me leuk als dan de speelstijlen van Hattrick niets Hattrick-eigens blijkt maar gewoon in de manager zelf te zitten. Ik: veel te tight, maar af en toe een flinke reraise. Jonks: steeds alles als een moron de pot in gooien. Qyn: steeds na de flop folden. Sirdalord: nooit aan het opletten. Suriman: denken dat hij een straat heeft terwijl er een kaart ontbreekt.
bluffen is toch een normaal nederlands woord?quote:Op maandag 20 november 2006 16:27 schreef komrad het volgende:
of gewoon all-in reraisen met niets, hoe noem je dat?
Die studievriend van Verbal_Kint had dan wel erg veel verlies, gezien het feit dat hij en JD ook al winst hadden?quote:Op maandag 20 november 2006 18:05 schreef Grumpey het volgende:
of grump, die gewoon alle potjes met winst meedraait![]()
yup, we hebben allen op zijn verlies geteerdquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:41 schreef fabianf het volgende:
[..]
Die studievriend van Verbal_Kint had dan wel erg veel verlies, gezien het feit dat hij en JD ook al winst hadden?
oh oh ohquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
yup, we hebben allen op zijn verlies geteerd
Oh, en het oefentoernooitje heb ik glorieus gewonnen, daarnaast heb ik gemiddeld ongeveer 3 all-ins van iedere tegenspeler beantwoord en overleeft
maar wel glorieus gewonnenquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
oh oh oh
wat wil ie toch graag horen dat ie het oefenpotje heeft gewonnen
nogmaals grumpey, het was een OEFENpotje![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 21:23 schreef -J-D- het volgende:
Zondag 17 december.
Meeting in Tilburg.
Al aangemeld: qyn, MadKow, sirdalord en JD.
En Uddel.. die met een royal straight flush een stapje terug gaatquote:Op maandag 20 november 2006 18:05 schreef Grumpey het volgende:
of grump, die gewoon alle potjes met winst meedraait![]()
egocentrisch mannetje!quote:Op donderdag 14 december 2006 11:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik denk niet dat ik kom zondag
druk met verjaardagen (mn eigen vooral)
weer lekker op de hoekquote:Op maandag 11 december 2006 21:23 schreef -J-D- het volgende:
Zondag 17 december.
Meeting in Tilburg.
Al aangemeld: qyn, MadKow, sirdalord en JD.
Je kan meerijdenquote:Op donderdag 14 december 2006 11:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik denk niet dat ik kom zondag
druk met verjaardagen (mn eigen vooral)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |