Er is een wc, schijten lulquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:53 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ja lap seg, ik moet ontzettend hard baften (hier in België noemen we schijten zo) maar ik bevind me op een openbare plek. Wat nu? Ik heb de mogelijkheden uiteengezet:Naar huis lopen, 10 minuutjes te voet, maar ik vrees dat de voetstappen de kringspier in beweging zet zodat het nog erger wordt. Hier baften, maar de WC is goor. En nee, ik ga geen WC-papier op de rand neerleggen. In mijn broek baften, jaiks, zo goor. Niet aan drollen denken en gewoon steevast doorgaan met mijn werk, hopende dat de afscheiding zich weer een baan omhoog in de darmen vindt en zich nestelt in een van de donkere gangen van mijn spijsverteerstelsel.
Baften op een openbare plek![]()
![]()
Je bedoelt zeker de heaumeaux-parkeerplaatsquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:55 schreef Klonk het volgende:
ik baf altijd op de parkeerplaats bij de Mc in Sevenum, maar daar lopen altijd van die rare types rond
ik las zelf blaffenquote:
Nou, op zich kan-ie het er wel uit blaffen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:16 schreef patatohead het volgende:
[..]
ik las zelf blaffen
toch weer tijd voor de opticien..
Die zijn goorder dan de mannenplee'squote:Op donderdag 20 juli 2006 15:15 schreef TrenTs het volgende:
Ga gewoon naar de vrouwenplee.
Serieus?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Die zijn goorder dan de mannenplee's
Ik weet niet psies wat die vrouwen uitvoeren dat het zo goor maakt maar ik verbaas me elke keer weer
schijtluisquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:53 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ja lap seg, ik moet ontzettend hard baften (hier in België noemen we schijten zo) maar ik bevind me op een openbare plek. Wat nu? Ik heb de mogelijkheden uiteengezet:Naar huis lopen, 10 minuutjes te voet, maar ik vrees dat de voetstappen de kringspier in beweging zet zodat het nog erger wordt. Hier baften, maar de WC is goor. En nee, ik ga geen WC-papier op de rand neerleggen. In mijn broek baften, jaiks, zo goor. Niet aan drollen denken en gewoon steevast doorgaan met mijn werk, hopende dat de afscheiding zich weer een baan omhoog in de darmen vindt en zich nestelt in een van de donkere gangen van mijn spijsverteerstelsel.
Baften op een openbare plek![]()
![]()
Ik denk niet dat Belgen al ooit gehoord hebben van baften.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:53 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ja lap seg, ik moet ontzettend hard baften (hier in België noemen we schijten zo) maar ik bevind me op een openbare plek. Wat nu? Ik heb de mogelijkheden uiteengezet:
Sevenum, dat is niett zo ver weg hier vandaan (Tienrayquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:55 schreef Klonk het volgende:
ik baf altijd op de parkeerplaats bij de Mc in Sevenum, maar daar lopen altijd van die rare types rond
Neequote:Op donderdag 20 juli 2006 15:43 schreef Gluckskafer het volgende:
Boh gek, zit je in een internetcafe?
Vrouwen wc's zijn ZEKER goorder dan mannen wc's! zeker als er bij de mannen ook een urinoir isquote:Serieus? Ik vind die altijd juist schoner. Maar sinds ik merk dat vrouwen zich niks aantrekken van het verschil tussen man en vrouw als het druk is, trek ik me daar ook niks meer van aan als die mannenplee te goor is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |