Mwoa. Dat is ook weer een opmerking die slaat als een kut op een varken in een bakje fritesaus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:41 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat een kutkloon die TS. Ik bedoel, ook nog 'ik vindt' schrijven en dergelijke. Het moet wel nep zijn, zulke grote mongolen zetten dat normaliter niet op internet.
het is wel zo dat bepaalde mensen met een levensbedreigende ziekte, die in het buitenland wel geholpen kunnen worden, dit niet vergoed krijgen van de verzekering,.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:42 schreef Overlast het volgende:
Stop anders met betalen en hoop dat ze de volgende keer jou ook komen helpen. Het is al zo vaak gezegd lamlul. Je bepaalt niet wat zij met hun geld doen. Je betaalt je premie, en zij leveren jou een dienst. En als je iets wilt doen tegen "geldverspilling", ageer dan tegen de bouw van dure kantoorpanden of hoge salarissen.
Dan kunnen reisverzekeringen net zo goed afgeschaft worden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:49 schreef Ole het volgende:
Ach, en anders gaat het van ons belastinggeld.
dus?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:34 schreef ratava het volgende:
[..]
Ik betaal premie om verzekerd te zijn
Ik betaal meer premie naar er meer risico is de betreffende maatschappij meer kosten heeft.
Mensen die onverzekerd rondrijden of op vakantie gaan zonder reisverzekering, draaien NORMAAL gesproken op voor evt kosten.
Een onverontwoordelijk chaufeur, je moet toch wel blind zijn om een bus te missen en ik bedoel zien niet letterlijk missen
Heel treurig voor de nabestaanden, zeker voor die kinderen, maar nuchter gezien, ze zullen niet de eerste verweesde kotertjes zijn door zo'n gebeurtenis.
Ik vindt het belachelijk dat Ohra op zo'n goedkope manier (anti)Reclame voor zichzelf maakt. Over de ruggen van die kinderen en mijn premiegeld. Ik betaal namelijk wel maandelijks/jaarlijks mijn premies.
OHRA heeft mensen te helpen die hun premies betalenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:43 schreef SeraphimX het volgende:
[..]
Nee natuurlijk zit er wel een kern van waarheid in, ik vind het alleen debiel dat die gast zich druk maakt dat OHRA mensen HELPT voor de verandering en daar gaat ie over zeiken.. Maar de miljoenen die per jaar aan rotzooi word weggepleurt daar hoor je em niet over klagen hoor.. de kosten die uit al die uitstapjes vloeien betalen ze ook echt niet zelf hoor.. daar betaal jij uiteindelijk ook voor.
een doodsverwensing door een admin? Jou mogen ze meteen je rechten afnemen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:54 schreef Nuongirl het volgende:
Ik zal maar niet zeggen dat ik hoop dat jouw hetzelfde overkomt. Denk eens na voordat je wat zegt![]()
Ze zegt het toch niet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:56 schreef Napalm het volgende:
[..]
een doodsverwensing door een admin? Jou mogen ze meteen je rechten afnemen.
Is dat niet hetzelfde, in mijn ogen wel = geld krijgen waar je geen recht op hebt door geen premie te betalen, te faken, of te overdrijven.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:52 schreef weerdo het volgende:
[..]
Dan kunnen reisverzekeringen net zo goed afgeschaft worden.
Aan TS: Ik zou me eerder drukker maken over de mensen die doelbewust (reis)verzekeringen tillen dan over een dergelijk incident.
Dat zie ik toch anders. Jouw premie zal door dit uitzonderingsgeval (lees dat woord nog maar eens) echt niet stijgen. Voor zover ik weet zijn de meeste verzekeringen geen non-profit organisaties, dus kan dit er best vanaf zonder dat de maatschappij gelijk in de problemen komt en de premies moet gaan verhogen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:59 schreef ratava het volgende:
De premiebetaler draait er voor op.
ja want iedereen die zijn reisverzekering moet gebruiken verliest natuurlijk beide oudersquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:52 schreef weerdo het volgende:
[..]
Dan kunnen reisverzekeringen net zo goed afgeschaft worden.
Is het je eigen kloon toevallig?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoa. Dat is ook weer een opmerking die slaat als een kut op een varken in een bakje fritesaus.
IDD Hulde aan Ohraquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
ts loopt de boel een beetje op te naaien, waar maakt iedereen zich druk om...
Pasic had ook weinig invloed op de acties van haar ouders, maar die moest toch ook weer naar land van afkomst terug. Begrijp me niet verkeerd, de zaak Pasic is goed afgehandeld en ik vind ook wat Ohra heeft gedaan netjes. Maar deze redenering is zó ontzettend krom dat je hem niet serieus kan nemen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:08 schreef dVTB het volgende:
Nadenken is er bij de TS niet bij. Je hebt te maken met drie kleine kinderen, die je onmogelijk verantwoordelijk kunt houden voor A) het feit dat hun ouders geen reisverzekering afsloten en B) het ongeluk dat er is gebeurd. Op de één of andere manier zullen die kinderen toch weer naar huis moeten? Het is goed dat verzekeraars niet alleen winstpremies denken, maar in extreme situaties soms ook nog eens wat solidariteit tonen.
Er was NIEMAND verzekerd....einde verhaal....familie draait er dus voor op.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja want iedereen die zijn reisverzekering moet gebruiken verliest natuurlijk beide ouders
dit is een speciaal geval en verdiend speciale maatregelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |