De gebruikelijke reactie op Boe.quote:
Erg matig maar het dekt de ladingquote:
De filosofie die Fok! groot heeft gemaaktquote:
Opzich wel jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
De filosofie die Fok! groot heeft gemaakt.
Dat kan erg matig zijn jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:24 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb overal muggebulten die beginnen te jeuken...![]()
Ik moest glimlachenquote:
Jouw poststijl lijkt blijkbaar op die van Metro2005.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ok blondie heeft begrepen waarom de ogen topic weg was. Mag ik dan nog ff weten waarom ik een kloon van de metro zou zijn als ik eerst verbrand in de zon en daarna getint word...
![]()
![]()
Zijn die tegenwoordig ook al te koop? Kasten met _arual_ ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas, de tijd is om. Ik ga zo maar eens kast kopen met _arual_. Meer opbergruimte
Ja, ze lopen alleen erg slechtquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:44 schreef webspider het volgende:
[..]
Zijn die tegenwoordig ook al te koop? Kasten met _arual_ ?
Werkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:54 schreef Sjowhan het volgende:
*klam* *zweet*
Blegh.. werken is niet fijn vandaag
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jouw poststijl lijkt blijkbaar op die van Metro2005.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jouw poststijl lijkt blijkbaar op die van Metro2005.
Geen idee. Het was niet mijn opmerking tenslottequote:Op donderdag 20 juli 2006 14:59 schreef Ynske het volgende:
[..]ook met interesse in *jonge* meiden?
tis anders best een interessant gesprek hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Sunshine2006 het volgende:
Hebben we ook nog wat minder saaie gespreksonderwerpen dan het werk???![]()
Wie gaat er allemaal naar het strand vandaag of van de week??? Wie heeft zich ziekgemeld, gespijbeld of betere dingen te doen dan werken???![]()
En bikinies hoeven niet driehoekig te zijn om nog ff een paar pagina' s terug te vallen... Bestaan ook meiden met grotere cups![]()
Tietenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Sunshine2006 het volgende:
Hebben we ook nog wat minder saaie gespreksonderwerpen dan het werk???![]()
Strand .. al geweest. Ziek, neuh.. Betere dingen te doen, niet meer. Ik kom net van het toiletquote:Wie gaat er allemaal naar het strand vandaag of van de week??? Wie heeft zich ziekgemeld, gespijbeld of betere dingen te doen dan werken???![]()
Juist. Tieten.quote:En bikinies hoeven niet driehoekig te zijn om nog ff een paar pagina' s terug te vallen... Bestaan ook meiden met grotere cups![]()
Betere dingen te doen wel, maar mijn baas denkt daar anders overquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Sunshine2006 het volgende:
Wie gaat er allemaal naar het strand vandaag of van de week??? Wie heeft zich ziekgemeld, gespijbeld of betere dingen te doen dan werken???
Ik geloof je niet. Bewijs het eens?quote:En bikinies hoeven niet driehoekig te zijn om nog ff een paar pagina' s terug te vallen... Bestaan ook meiden met grotere cups![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |