Ik denk dat je dan wel wat jaloerse mensen achter je aan krijgtquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je wist al dat ik bij je kom wonen hemr Depp.
Zoals?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel wat jaloerse mensen achter je aan krijgt
Mijn piraat maakt ze allemaal heel erg dood voor mij.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef melismay het volgende:
[..]
En anders is Twist uiteraard geheel gevrijwaard van jaloerse mensen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Ken er wel een paar die de heer Depp zo in huis mag nemen als nederige huisslavenquote:
Heeft ie ook zo'n lapje op z'n oog?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn piraat maakt ze allemaal heel erg dood voor mij.
De heer Depp heeft liever slavinnen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Ken er wel een paar die de heer Depp zo in huis mag nemen als nederige huisslaven
Zie plaatje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Heeft ie ook zo'n lapje op z'n oog?
*bookmark*quote:
Ok, excuse me my typoquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De heer Depp heeft liever slavinnen...![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:18 schreef Twisted_fok het volgende:
Haaawwrrrrr
Yup... Ik prefereer zijn tegenspeelster...quote:
Alsof ik in de spiegel kijk, natuurlijk. *kuch*quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup... Ik prefereer zijn tegenspeelster...![]()
[afbeelding]
En ik ben echt Johnny Depp hoor!quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:22 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ja goedzo, Pirates of the Caribbean das een stuk beter!!!
Oh en ff for the record, ik ben echt een volwaardige vrouw hoor![]()
Jij bent vele malen mooier natuurlijk...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alsof ik in de spiegel kijk, natuurlijk. *kuch*
Haal het onderwerp weer even naar voren als je het er liever niet over wilt hebben.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:22 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ja goedzo, Pirates of the Caribbean das een stuk beter!!!
Oh en ff for the record, ik ben echt een volwaardige vrouw hoor![]()
Leuke vrouwquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup... Ik prefereer zijn tegenspeelster...![]()
[afbeelding]
Hypnose werkt ook gewoon echt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent vele malen mooier natuurlijk...ogen
![]()
Iedereen die niet breekt als je er naar wijst is mooierquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent vele malen mooier natuurlijk...ogen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |