Vast te hard geneukt ofzo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:10 schreef renz0r het volgende:
Was opeens erg misselijk, ik naar de plee gerend en daar flink genekt
Niet Jarig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:13 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Waar staat NJ eigenlijk voor? Niet Jofel?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:14 schreef hydrah het volgende:
TS, heeft zich verslikt waarschijnlijk of in de fallus van z'n vriend of in het sperma wat hij maar niet wegkreeg.
"Een pikketanusie gaat er altijd in"quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:14 schreef hydrah het volgende:
TS, heeft zich verslikt waarschijnlijk of in de fallus van z'n vriend of in het sperma wat hij maar niet wegkreeg.
Watquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:19 schreef hydrah het volgende:
*de vriend van renz0r*: Ik vind het lekker als je huig de rand van mijn eikel kriebelt.
De ene helft begrijpt hem, de andere helft niet, maar iedereen vindt 'm niet grappig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:36 schreef renz0r het volgende:
De ene helft begrijpt hem en de andere helft...tjahehehe
Slik het dan ook niet doorquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:10 schreef renz0r het volgende:
Ik begrijp dat het niet begrepen word, maar we vervelen ons, dus niet zeurenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:37 schreef twiFight het volgende:
De ene helft begrijpt hem, de andere helft niet, maar iedereen vindt 'm niet grappig.
Dat de smaak van zijn vader zijn huppelsap vies is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:15 schreef DarkManta het volgende:
En wat is nu de klacht?
Nee, zijn beurs.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:40 schreef Sanne het volgende:
Ik dacht dat je je portemonnee met dertig euro kwijt was.
Je hebt gelijk!!!quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:49 schreef Rio het volgende:
Hij heeft zich weer in zijn pik laten bijten door dat mislukte konijn van hem en toen moest hij kotsen. Slotje.
Oooh, lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:49 schreef Rio het volgende:
Hij heeft zich weer in zijn pik laten bijten door dat mislukte konijn van hem en toen moest hij kotsen. Slotje.
Is dat nou een grote eikel of zijn dat 2 billen in je avatar...quote:
Een hetero ziet er vrouwenbillen in en wie er een eikel in denkt te zien kan je wel raden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:30 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Is dat nou een grote eikel of zijn dat 2 billen in je avatar...
Je moet die piemel ook niet doorslikken heaumeauquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:10 schreef renz0r het volgende:
In ieder geval opgelucht
Was ze lelijk of stonk ze naar rotte visn toen je dr befte??quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:10 schreef renz0r het volgende:
In ieder geval opgelucht
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:04 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Was ze lelijk of stonk ze naar rotte visn toen je dr befte??![]()
of allebei natuurlijk..
Of TS zn opblaaspop was over datum...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |