Dankie voor de felicitaties hihi
![]()
(chesje nog gefeli met je paps
![]()
)
Droopy is gisteren wezen feesten met Static, Mint en zelfs Limberg en volgens Droops is Limberg echt een party animal
Bones was ook aan het mee feesten maar die had stiekem drank mee....ik heb hem het dorp maar uitgestuurd want dat kan echt niet hoor. En vanochtend kreeg Droops dus ook een briefje van hem dat hij verhuisd is!
Verder heeft ze genoten!!
![]()
En irl heb ik ook genoten
![]()
Ben naar de dierentuin geweest in Emmen (jaja 28 jaar nu maar nog steeds is de dierentuin leuk
![]()
)
Wou veel foto's maken van vlinders en andere beesten maar wat ze tegen mij hebben geen idee want of de vlinders vlogen steeds weg of gingen wel heel erg fladderen
![]()
Zag een leuke ezel staan dicht bij een hek en die werd geaaid door een mannetje...ik kom er aan en hij draait ineens zich om en loopt weg
![]()
Waren ook mini caafjes
![]()
en kuikens
![]()
en mini olifantje
![]()
en mini baviaantje
![]()
ALLEMAAL MINI'S!!!!
Het was heel leuk!!
![]()
En heb allemaal geurtjes gekregen van m'n man. Ik stink nu dus niet meer naar vissies maar naar bloemetjes haha!!
Ow en in de dierentuin hadden ze een coelie. Geen echte maar nagemaakt hahaha. Ik moest meteen aan AC denken. En nog meer dingen deden mij denken aan AC bv ook een Arowana zwemt er rond
![]()
Vandaag ga ik weer lekker ACen en ik zal vanzelf m'n poortje open zetten of ik ga ff lekker op visite.